Ιδιοκτήτης μήνυσε την Ferrari ότι δεν μπόρεσε να επιδιορθώσει ένα «απειλητικό για τη ζωή» πρόβλημα στα φρένα σε συγκεκριμένα μοντέλα της, παρά τις αλλεπάλληλες ανακλήσεις.
Οι ανακλήσεις δεν ήταν τίποτα περισσότερο από ένα «προσωρινό διορθωτικό μέτρο» για ένα πρόβλημα στα φρένα που είχε εντοπιστεί, αφήνοντας χιλιάδες οδηγούς της Ferrari εκτεθειμένους σε κίνδυνο, σύμφωνα με τη συλλογική αγωγή που κατατέθηκε στο ομοσπονδιακό δικαστήριο του Σαν Ντιέγκο.
Ο κάτοικος στην πολιτεία της Καλιφόρνιας Ίλια Νέτσεφ ισχυρίζεται ότι η Ferrari 458 Italia του 2010, την οποία απέκτησε το 2020, αντιμετώπιζε «προβλήματα με τα φρένα» από την ημέρα που την αγόρασε και «παρουσίαζε μερική ή ολική απώλεια της ικανότητας πέδησης».
Σε μια περίπτωση, ο ενάγων οδηγούσε σε κατηφόρα με ταχύτητα περίπου 84 χλμ./ώρα και ενώ ετοιμαζόταν να πάρει μια δεξιά στροφή 90 μοιρών, πάτησε τα φρένα, αλλά το αυτοκίνητο δεν επιβράδυνε, το πεντάλ του φρένου ήταν σκληρό και παρά το ότι κατέβασε ταχύτητα, δεν υπήρχε πίεση στα φρένα, σύμφωνα με την αγωγή.
Αναφέροντας το πρόβλημα στον αντιπρόσωπο της Ferrari, έλαβε την απάντηση ότι το όλο ζήτημα ήταν «φυσιολογικό».
Σε μια εθελοντική ανάκληση που ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2021, η Ferrari Β. Αμερικής εντόπισε ένα ζήτημα που αφορούσε τη διαρροή υγρού φρένων που θα μπορούσε να επηρεάσει την ικανότητα πέδησης. Το 2022, ξεκίνησε μια διευρυμένη ανάκληση για μοντέλα της Ferrari σε Γερμανία, Κίνα και Ιαπωνία.
Η Robert Bosch, η εταιρεία η οποία σύμφωνα με την καταγγελία είναι ο κατασκευαστής των ελαττωματικών εξαρτημάτων, κατονομάζεται επίσης ως κατηγορούμενη. Εκπρόσωποι της Ferrari και της Bosch δεν απάντησαν άμεσα όταν κλήθηκαν να σχολιάσουν.
Η Ferrari κατηγορείται ότι δεν ενημέρωσε τους πελάτες για την πλήρη έκταση του προβλήματος των φρένων, το οποίο, σύμφωνα με τον Νέτσεφ, μπορούσε να διορθωθεί μόνο με την αντικατάσταση της κεντρικής αντλίας του συστήματος.
Αντιθέτως, η εταιρεία συνέχισε να πουλά (ή να επωφελείται από την πώληση) χιλιάδων αυτοκινήτων που περιείχαν αυτό «το απειλητικό για τη ζωή ελάττωμα», σύμφωνα με την καταγγελία.
Πηγή: Automotive News