Ford Escort: Πιθανή η ηλεκτρική «αναγέννηση» του

Ford Escort: Πιθανή η ηλεκτρική «αναγέννηση» του

Μετά το Fiat 500 και το Renault 5, ένα ακόμα θρυλικό μοντέλο της δεκαετίας του 1960 είναι πιθανόν να επιστρέψει στη ζωή, διεκδικώντας μια δεύτερη ευκαιρία στην άκρως απαιτητική ευρωπαϊκή αγορά.

Πληροφορίες θέλουν τη Ford να εξετάζει το ενδεχόμενο αναβίωσης του Escort, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να καλύψει το κενό που πρόκειται να δημιουργήσει η διακοπή της παραγωγής του μέχρι σήμερα γνωστού Focus.

Ford Escort: Πιθανή η ηλεκτρική «αναγέννηση» του

Οι ίδιες πηγές μιλούν για μια ηλεκτροκίνητη πρόταση, η οποία θα τοποθετηθεί στην κατηγορία των μικρομεσαίων hatchbacks, υιοθετώντας στοιχεία της Mustang Mach-E.

Αν οι πληροφορίες επιβεβαιωθούν, τότε θα μιλάμε για μια πρόταση ευθέως ανταγωνιστική του Tesla Model 3 ή του Model Y, καθώς δεν αποκλείεται το σύγχρονο Escort να υιοθετήσει μια ημίψηλη αρχιτεκτονική.

Ford Escort: Πιθανή η ηλεκτρική «αναγέννηση» του

Εντός του 2024, η Ford θα προσθέσει στην γκάμα της το επίσης ηλεκτροκίνητο Explorer, το οποίο αποτέλεσε καρπό της σύντομης συνεργασίας της με Volkswagen και όχι ένα γνήσιο τέκνο της μπλε οβάλ φίρμας.

Στην περίπτωση που οι φήμες επιβεβαιωθούν, τότε οι ρόλοι θα αντιστραφούν και το Escort θα είναι εκείνο που θα πάρει τη θέση του Focus, παρά το γεγονός ότι στα τέλη της δεκαετίας του 1990, ήταν το Escort που είχε παραδώσει τη σκυτάλη στο Focus.

Όπως και να έχει, η απόφαση της Ford να διακόψει την παραγωγή του Focus εντός του 2025 θα οδηγήσει στην περικοπή περίπου 3.500 θέσεων εργασίας στη Γερμανία, καθώς οι ηλεκτροκίνητες προτάσεις της γερμανικής φίρμας θα κατασκευάζονται στην Ισπανία και ειδικότερα στη Βαλένθια.

Εκτός από το Focus και το Fiesta πρόκειται να αποτελέσει σύντομα παρελθόν από την γκάμα της Ford, χωρίς να έχει γίνει σαφές αν και πότε θα αντικατασταθεί από κάποιο άλλο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο.    


About the author


Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari