Hyundai: Ξαφνικός «θάνατος» τα i20 Ν και i30 N

Hyundai: Ξαφνικός «θάνατος» τα i20 Ν και i30 N

Φτωχότερη θα είναι κατηγορία των καυτών hatchbacks μετά την απόφαση της Hyundai να τερματίσει την παραγωγή δύο μοντέλων που πρωταγωνίστησαν τα τελευταία χρόνια σε αυτήν.

Τόσο το Hyundai i30 N όσο και το μικρότερο και πιο προσιτό Hyundai i20 N θα αποτελέσουν παρελθόν από την προϊοντική παλέτα της κορεατικής φίρμας, ακολουθώντας νωρίτερα απ’ όσο θα μπορούσε κανείς να φανταστεί τη μοίρα όλων των επιβατικών οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Το άδοξο τέλος των δύο καυτών hatchbacks στην ευρωπαϊκή αγορά θα γραφτεί τις επόμενες ημέρες, όταν δηλαδή θα σταματήσει σταδιακά η διάθεσή τους στη γηραιά ήπειρο.

Οι λόγοι πίσω από αυτήν την απόφαση είναι η δραματική μείωση της ζήτησης για επιβατικά οχήματα υψηλών επιδόσεων με κινητήρες βενζίνης και diesel, όπως άλλωστε και η επιτάχυνση της διαδικασίας εξηλεκτρισμού της Hyundai.

Την ίδια στιγμή, βέβαια, που η Hyundai τραβάει την πρίζα από το i30 και i20 N, η Volkswagen θα συνεχίσει να προσφέρει τις κορυφαίες εκδόσεις του Golf, ενώ premium κατασκευαστές εξακολουθούν να εμπλουτίζουν την γκάμα τους με προτάσεις υψηλών επιδόσεων.

Η Hyundai, πάντως, δεν θα πάψει να παράγει μοντέλα με δυναμικά χαρακτηριστικά, με τη σκυτάλη να περνά πλέον στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα Ioniq 5 N και 6 N.

Το τμήμα που εξελίσσει τις προτάσεις υψηλών επιδόσεων της Hyundai στήθηκε από τον Γερμανό Alber Biermann, ο οποίος μετά από μια εξαιρετικά επιτυχημένη πορεία στην BMW και πιο συγκεκριμένα στο M Divisio, έδειξε στους Κορεάτες πώς να παράγουν αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.  


About the author


Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari