Hyundai: Ξαφνικός «θάνατος» τα i20 Ν και i30 N

Hyundai: Ξαφνικός «θάνατος» τα i20 Ν και i30 N

Φτωχότερη θα είναι κατηγορία των καυτών hatchbacks μετά την απόφαση της Hyundai να τερματίσει την παραγωγή δύο μοντέλων που πρωταγωνίστησαν τα τελευταία χρόνια σε αυτήν.

Τόσο το Hyundai i30 N όσο και το μικρότερο και πιο προσιτό Hyundai i20 N θα αποτελέσουν παρελθόν από την προϊοντική παλέτα της κορεατικής φίρμας, ακολουθώντας νωρίτερα απ’ όσο θα μπορούσε κανείς να φανταστεί τη μοίρα όλων των επιβατικών οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Το άδοξο τέλος των δύο καυτών hatchbacks στην ευρωπαϊκή αγορά θα γραφτεί τις επόμενες ημέρες, όταν δηλαδή θα σταματήσει σταδιακά η διάθεσή τους στη γηραιά ήπειρο.

Οι λόγοι πίσω από αυτήν την απόφαση είναι η δραματική μείωση της ζήτησης για επιβατικά οχήματα υψηλών επιδόσεων με κινητήρες βενζίνης και diesel, όπως άλλωστε και η επιτάχυνση της διαδικασίας εξηλεκτρισμού της Hyundai.

Την ίδια στιγμή, βέβαια, που η Hyundai τραβάει την πρίζα από το i30 και i20 N, η Volkswagen θα συνεχίσει να προσφέρει τις κορυφαίες εκδόσεις του Golf, ενώ premium κατασκευαστές εξακολουθούν να εμπλουτίζουν την γκάμα τους με προτάσεις υψηλών επιδόσεων.

Η Hyundai, πάντως, δεν θα πάψει να παράγει μοντέλα με δυναμικά χαρακτηριστικά, με τη σκυτάλη να περνά πλέον στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα Ioniq 5 N και 6 N.

Το τμήμα που εξελίσσει τις προτάσεις υψηλών επιδόσεων της Hyundai στήθηκε από τον Γερμανό Alber Biermann, ο οποίος μετά από μια εξαιρετικά επιτυχημένη πορεία στην BMW και πιο συγκεκριμένα στο M Divisio, έδειξε στους Κορεάτες πώς να παράγουν αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.  


About the author


Δείτε επίσης

F1: Τα συμπεράσματα μας από το GP της Αυστρίας

F1: Τα συμπεράσματα μας από το GP της Αυστρίας

Πόσο αξιόπιστα είναι τα Plug-In Hybrid της Toyota; Τι δείχνει επίσημη έρευνα κατόχων;

Πόσο αξιόπιστα είναι τα Plug-In Hybrid της Toyota; Τι δείχνει επίσημη έρευνα κατόχων;

Πετρελαιοκίνητα: Τι σημαίνει ο θόρυβος σε κινητήρα diesel και πώς να τον διορθώσετε

Πετρελαιοκίνητα: Τι σημαίνει ο θόρυβος σε κινητήρα diesel και πώς να τον διορθώσετε

F1: Ποινή τριών θέσεων στον Antonelli μετά τη σύγκρουση με Verstappen

F1: Ποινή τριών θέσεων στον Antonelli μετά τη σύγκρουση με Verstappen

F1 – GP Αυστρίας: Όσα είδαμε στο Red Bull Ring

F1 – GP Αυστρίας: Όσα είδαμε στο Red Bull Ring

F1 – GP Αυστρίας: Θρίαμβος Norris, εγκατάλειψη για Verstappen μετά από επαφή με Antonelli

F1 – GP Αυστρίας: Θρίαμβος Norris, εγκατάλειψη για Verstappen μετά από επαφή με Antonelli