Η Audi ανεβαίνει επίπεδο: Τα αυτοκίνητα της θα είναι πιο premium και πιο ακριβά

Η Audi ανεβαίνει επίπεδο: Τα αυτοκίνητα της θα είναι πιο premium και πιο ακριβά

Audi: Πιο πολυτελή, πιο premium και πιο ακριβά θα είναι τα μοντέλα της Audi, αφού η γερμανική μάρκα αλλάζει στρατηγική μετά την πτώση των πωλήσεων το 2024. Στόχος της αλλαγής είναι να αυξήσει τα περιθώρια καθαρού κέρδος, ακόμα και αν αυτό σημαίνει περαιτέρω μείωση των πωλήσεων.

Το 2024 δεν πήγε όπως η Αudi ήλπιζε.

Οι παραδόσεις της μειώθηκαν κατά 11,8%, με 1.671.218 αυτοκίνητα ταξινομήσεις στις παγκόσμιες αγορές, κάτι που σημαίνει πως η Tesla του Musk την προσπέρασε για πρώτη φόρα σε πωλήσεις.

Στην Ευρώπη τώρα, οι εγχώριοι ανταγωνιστές BMW και Mercedes ολοκλήρωσαν τη χρονιά με σημαντικά καλύτερους αριθμούς σε πωλήσεις πολυτελών οχημάτων.

Με τη λογική ότι τα τα νούμερα πωλήσεων δεν είναι το παν και ότι τα περιθώρια κέρδους αποτελούν στην πραγματικότητα το «κλειδί» για μια υγιή οικονομική κατάσταση, η γερμανική μάρκα φαίνεται πως αλλάζει την στρατηγική της.

Η νέα στρατηγική της Audi: Πιο premium, πιο πολυτελής και πιο ακριβή

Έτσι, η Audi σκοπεύει να κινηθεί προς τα πάνω στην αγορά και να κοστολογήσει τα οχήματα της πιο ψηλά, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει μείωση των συνολικών πωλήσεων. Ευαίσθητο σημείο στην διαμόρφωση της νέας στρατηγικής θα αποτελέσει η Porsche, που επίσης διεκδικεί το premium μερίδιο αγοράς και αποτελεί και αυτή μέρος του ομίλου της Volkswagen. Σε συνέντευξή του στο Auto Express, ο επικεφαλής της Audi στο Ηνωμένο Βασίλειο, Jose Miguel Aparicio, αποκάλυψε το τολμηρό σχέδιο:

«Κάνουμε ένα βήμα προς τα πάνω σε ό,τι αφορά την πολυτέλεια, αυξάνοντας την εκτίμηση, την επιθυμία και την αντίληψη της μάρκας, και ενδιαφερόμαστε περισσότερο για την ποιότητα παρά για την ποσότητα».

Προφανώς, λοιπόν, αναμένουμε και μια «σημαντική αύξηση στην τιμή» που θα αντανακλά τη νέα υψηλότερη θέση της Audi στην ήδη περίπλοκη ιεραρχία του Ομίλου VW.

Πώς θα διαμορφωθεί η γκάμα της Audi

Η Audi έχει ήδη ανακοινώσει τα σχέδια της να διακόψει δύο μοντέλα: το πιο φθηνό της αυτοκίνητο γενικά και το πιο φθηνό της SUV. Έτσι, ούτε το A1 Sportback ούτε το Q2 θα επιβιώσουν στην επόμενη γενιά, καθιστώντας το A3 το εισαγωγικό μοντέλο της εταιρείας. Στο άλλο άκρο της γκάμας, η ώθηση προς τα πάνω μπορεί να ξεκινήσει με έναν πιο πολυτελή διάδοχο του A8, ενώ το concept Urbansphere υπαινίχθηκε ένα υψηλής ποιότητας SUV που θα τοποθετείται πάνω από τα Q7 και Q8.

Ωστόσο, πρέπει να σημειωθεί ότι το A8 αναμένεται να παραμείνει στην παραγωγή για μεγαλύτερο διάστημα από ότι είχε αρχικά προγραμματιστεί. Το Auto Motor and Sport ανέφερε πέρυσι ότι η Audi θα μπορούσε να δώσει στην τρέχουσα γενιά του μεγάλου σεντάν μια ακόμη ανανέωση. Αν τελικά έτσι γίνει, η λιμουζίνα της Audi θα προσφέρεται για τουλάχιστον μερικά χρόνια ακόμη, όποτε δεν θα δούμε αντικαταστατή ακόμη. 

Στα μακροπρόθεσμα σχέδια της τώρα, η Audi είχε ανακοινώσει πως στόχος της είναι να γίνει αποκλειστικά ηλεκτρική μέχρι το 2033, ωστόσο φαίνεται πως άλλαξε γνώμη και θα παραμείνει «ευέλικτη».

 

Δείτε επίσης

Αυτό είναι το βαθύτερο υποθαλάσσιο τούνελ στον κόσμο – Που βρίσκεται, πόσα χλμ. είναι και πόσο κοστίζει συνολικά το έργο;

Αυτό είναι το βαθύτερο υποθαλάσσιο τούνελ στον κόσμο – Που βρίσκεται, πόσα χλμ. είναι και πόσο κοστίζει συνολικά το έργο;

Ελαστικά: Είναι όλες οι τάπες των βαλβίδων ίδιες— και πόσο σημαντικές είναι τελικά;

Ελαστικά: Είναι όλες οι τάπες των βαλβίδων ίδιες— και πόσο σημαντικές είναι τελικά;

Lewis Hamilton: «Δεν θέλω να φτάσω στο σημείο να σας αγνοώ» – Αιχμές για τη στρατηγική της Ferrari στην F1

Lewis Hamilton: «Δεν θέλω να φτάσω στο σημείο να σας αγνοώ» – Αιχμές για τη στρατηγική της Ferrari στην F1

Αξίζει να αγοράσεις μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα με πολλά χιλιόμετρα; Τι πρέπει πάντα να προσέχω

Αξίζει να αγοράσεις μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα με πολλά χιλιόμετρα; Τι πρέπει πάντα να προσέχω

Audi: «Ο κόσμος δεν θα αφήσει τους πολιτικούς να του επιβάλλουν τι αυτοκίνητα να οδηγεί»

Audi: «Ο κόσμος δεν θα αφήσει τους πολιτικούς να του επιβάλλουν τι αυτοκίνητα να οδηγεί»

Τι διαφορά έχει το S από τη λειτουργία Drive σε αυτόματο κιβώτιο;

Τι διαφορά έχει το S από τη λειτουργία Drive σε αυτόματο κιβώτιο;