Mazda: Κινητήρας Wankel - Πότε θα μπει στη γραμμή παραγωγής

Mazda: Κινητήρας Wankel - Πότε θα μπει στη γραμμή παραγωγής

Όχι ένας, ούτε δύο, αλλά 36 μηχανικοί της Mazda εργάζονται πάνω στην εξέλιξη ενός περιστροφικού κινητήρα, ο οποίος κατά τα φαινόμενα δεν βγήκε ποτέ από το μυαλό της ιαπωνικής φίρμας.

Ο περιστροφικός κινητήρας ή αν προτιμάτε ο κινητήρας Wankel χρησιμοποιείται σήμερα ως «γεννήτρια» στην υβριδική έκδοση του Mazda MX-30, ωστόσο, αυτό δεν είναι αρκετό για τους ανθρώπους της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, οι οποίοι ονειρεύονται την επιστροφή του στην γραμμή παραγωγής και μάλιστα κάτω από το καπό του αυτοκινήτου που πρόκειται να διαδεχθεί το θρυλικό RX-8.

Φουντώνουν οι θεωρίες για Mazda Iconic SP

Στην πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mazda, κ. Katsuhiro Moro, άφησε να εννοηθεί ότι στο μέλλον θα υπάρξει διάδοχος των RX-8 και RX-7, ο οποίος μάλιστα θα ακολουθήσει και την αρχιτεκτονική των εμβληματικών coupe της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Αν αυτό επιβεβαιωθεί τότε το νέο sports coupe της Mazda θα υιοθετήσει σχεδιαστικά στοιχεία από ένα πρωτότυπο, το Iconic SP, το οποίο φτάνει τα 4,2 μέτρα και ζυγίζει μόλις 1.450 κιλ

Mazda: Βάζει ξανά μπροστά τον Wankel

Σύμφωνα με τη Mazda, το Iconic SP θα εφοδιάζεται με έναν κινητήρα 365 ίππων, χωρίς ωστόσο να δίνονται περισσότερες λεπτομέρειες γι’ αυτόν.

Το μέλλον του κινητήρα Wankel

Το πρόγραμμα εξέλιξης του νέου, Wankel κινητήρα ξεκίνησε την 1η Φεβρουαρίου χωρίς να έχει τεθεί κάποιο χρονοδιάγραμμα σχετικά με το πέρασμά του στη γραμμή παραγωγής.

Mazda: Βάζει ξανά μπροστά τον Wankel

Ένα κρίσιμο στοιχείο για το μέλλον του περιστροφικού κινητήρα είναι το γεγονός ότι θα έχει τη δυνατότητα να καταναλώνει είτε συμβατικά καύσιμα, είτε συνθετικά, είτε υδρογόνο το οποίο θα εισέρχεται στους θαλάμους καύσης.

Ακόμα, λοιπόν, κι αν ο νέος κινητήρας Wankel βρεθεί εντός ηλεκτρικού φάσματος που επιβάλλει η απαγόρευση των κινητήρων βενζίνης και diesel, εκείνος θα έχει τη δυνατότητα να συνεχίσει την πορεία του εντός και εκτός Ευρώπης.


About the author


Δείτε επίσης

Τι είναι τα μεταλλικά πλέγματα που βλέπουμε στα μονοθέσια της F1;

Τι είναι τα μεταλλικά πλέγματα που βλέπουμε στα μονοθέσια της F1;

F1: Οι πέντε πιο πιθανοί «γρίφοι» στο παζλ των μεταγραφών για το 2026

F1: Οι πέντε πιο πιθανοί «γρίφοι» στο παζλ των μεταγραφών για το 2026

Γιατί τα φορτηγά έχουν ακόμη ταμπούρα αντί για δισκόφρενα;

Γιατί τα φορτηγά έχουν ακόμη ταμπούρα αντί για δισκόφρενα;

Ξέρεις πως μπορεί να κάνεις ζημιά στο κιβώτιο αν «πηδάς» ταχύτητες στο σασμάν;

Ξέρεις πως μπορεί να κάνεις ζημιά στο κιβώτιο αν «πηδάς» ταχύτητες στο σασμάν;

F1 – Ο Max Verstappen απαντά στις φήμες για Mercedes: «Εγώ καθορίζω το μέλλον μου»

F1 – Ο Max Verstappen απαντά στις φήμες για Mercedes: «Εγώ καθορίζω το μέλλον μου»

Έχει νόημα να αλλάζεις συχνά το λάδι κινητήρα ; Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα

Έχει νόημα να αλλάζεις συχνά το λάδι κινητήρα ; Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα