Mazda MX-5 Miata: Ανανεωμένο με νέα «καλούδια» - Όλες οι αναβαθμίσεις

Mazda MX-5 Miata: Ανανεωμένο με νέα «καλούδια» - Όλες οι αναβαθμίσεις

Το πρόσφατο Mazda MX-5, καταχωρείται ως η γενιά ND3“. Όλα τα μοντέλα εξακολουθούν να τροφοδοτούνται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα των 2,0 λίτρων με ισχύ 181 ίππων και 151 lb-ft ροπής, με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, στις εκδόσεις Sport και Club και ένα αυτόματο έξι σχέσεων, προαιρετικά στο Grand Touring. Ωστόσο, το τιμόνι και μερικά άλλα κομμάτια, έχουν αναβαθμιστεί με την νέα χρονιά.

Εξωτερικά

Mazda MX-5 Miata: Ανανεωμένο με νέα «καλούδια»

Οι βελτιώσεις περιορίζονται στις μονάδες προβολέων με νέα στοιχεία LED DRL, νέα πίσω φώτα LED και νέα σχέδια τροχών πολλαπλών ακτίνων. Τα διαθέσιμα χρώματα φέτος περιλαμβάνουν Snowflake White Pearl, Zircon Sand Metallic και μια νέα απόχρωση Aero Grey, το καθένα με χρέωση 417 ευρώ, ή διαθέσιμο Machine Grey Metallic ή Soul Red Crystal Metallic για 550 ευρώ.

Μηχανικά

Mazda MX-5 Miata: Ανανεωμένο με νέα «καλούδια»

Οι μηχανικές αναβαθμίσεις στο ηλεκτρικό υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, περιλαμβάνουν αναθεωρημένα εσωτερικά για μειωμένη τριβή, καθώς και μια νέα βαθμονόμηση λογισμικού της ηλεκτρικής υποβοήθησης, για μια πιο καθαρή αίσθηση και μεγαλύτερη ακρίβεια, όταν στρίβουν τα μπροστινά ελαστικά στις στροφές. Το Miata συνεχίζει επίσης να χρησιμοποιεί ένα απλό σύστημα περιορισμένης ολίσθησης, που φρενάρει τον εσωτερικό πίσω τροχό στις στροφές με υψηλή ταχύτητα, βοηθώντας στην καταστολή της υπερστροφής του αμαξώματος.

Τα Miata Club και Grand Touring, αποκτούν τώρα ένα νέο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ασύμμετρου κωνικού συμπλέκτη, προσφέροντας ισχυρότερο κλείδωμα κάτω από το φρενάρισμα του κινητήρα και βελτιωμένη ευστάθεια στις στροφές, για αντίσταση στην υπερστροφή και μειωμένο κλείδωμα κατά την επιτάχυνση για περιορισμό της υποστροφής. Ειδικά στα μοντέλα Club, μια νέα λειτουργία “DSC-Track”, αυξάνει την απόδοση του τυπικού συστήματος δυναμικού ελέγχου ευστάθειας του αυτοκινήτου, ενώ εξακολουθεί να προσφέρει κάποια παρέμβαση στο οριακό φρενάρισμα.

Επώνυμα «καλούδια»

Mazda MX-5 Miata: Ανανεωμένο με νέα «καλούδια»

Υπάρχει ένα διαθέσιμο πακέτο Brembo – BBS – Recaro αξίας 4.450 ευρώ, στα μοντέλα Club, το οποίο είναι στάνταρ στην τιμή του Club RF. Περιλαμβάνει εξωτερικό γυαλιστερό μαύρο κιτ, φρένα της Brembo με βαμμένες κόκκινες δαγκάνες εμπρός και πίσω, σφυρήλατες ζάντες της BBS των 17 ιντσών σε γκρι μεταλλικό χρώμα και θερμαινόμενα σπορ καθίσματα της Recaro.

Εσωτερικά

Mazda MX-5 Miata: Ανανεωμένο με νέα «καλούδια»

Στο εσωτερικό για το 2024, το ND3 Miata, διαθέτει επιπλέον επένδυση κεντρικής κονσόλας, μεγαλύτερη οθόνη ψυχαγωγίας 8,8 ιντσών με λειτουργικότητα αφής Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και έναν νέο βοηθό φωνητικής ενεργοποίησης Amazon Alexa, για χειρισμό hands-free του HVAC, του ραδιοφώνου, όπως και συμβατές συνδεδεμένες, απομακρυσμένες, έξυπνες οικιακές συσκευές. Τα προγράμματα οδήγησης, λαμβάνουν ένα αναθεωρημένο σύμπλεγμα μετρητών, που λέγεται ότι είναι πιο απλό, με νέα γραφικά υψηλής αντίθεσης για καλύτερη αναγνωσιμότητα. Όλες αυτές οι αλλαγές, έρχονται με μια σχετικά μικρή αύξηση της τιμής σε γενικές γραμμές, για κάθε έκδοση Miata του 2024, αλλά τα μοντέλα RF με μαλακή οροφή και αναδιπλούμενη σκληρή οροφή, εξακολουθούν να είναι διαθέσιμα.


About the author


Δείτε επίσης

Δίπλωμα αυτοκινήτου: 5 συμβουλές για να περάσετε με την πρώτη τις εξετάσεις

Δίπλωμα αυτοκινήτου: 5 συμβουλές για να περάσετε με την πρώτη τις εξετάσεις

Ποια αυτοκίνητα είναι κατηγορίας Εuro 6; Πού ανήκει το δικό σας

Ποια αυτοκίνητα είναι κατηγορίας Εuro 6; Πού ανήκει το δικό σας

Celestial Phantom: Η πιο σπάνια Rolls-Royce του κόσμου

Celestial Phantom: Η πιο σπάνια Rolls-Royce του κόσμου

Δες σε ποιον ανήκει η πινακίδα αυτοκινήτου – Όλες οι πληροφορίες με ένα κλικ

Δες σε ποιον ανήκει η πινακίδα αυτοκινήτου – Όλες οι πληροφορίες με ένα κλικ

Πώς να ελέγξετε την κίνηση στο Google Maps

Πώς να ελέγξετε την κίνηση στο Google Maps

Κουίζ: Είσαι “γκουρού” ή απλά θαυμαστής; Ελάχιστοι κάνουν το 3/3

Κουίζ: Είσαι “γκουρού” ή απλά θαυμαστής; Ελάχιστοι κάνουν το 3/3