Mercedes-AMG SL 63 SE Performance: 805 ίπποι και τελική που... ζαλίζει

Mercedes-AMG SL 63 SE Performance: 805 ίπποι και τελική που... ζαλίζει

Η Mercedes-AMG SL 63 SE Performance, με φούλ 805 ίππους και 1.047 λίβρες ποδών ροπής, φτάνει στην κορυφή της ένδοξης ιστορίας της SL, ως ο μεγαλύτερος «παίκτης» όλων των εποχών.

Οι επιδόσεις του μοντέλου, προέρχονται από έναν ισχυρό κινητήρα V8 και μια διάταξη ηλεκτροκινητήρα, ένα «υβριδικό» δηλαδή σύστημα, που δημιουργεί «ένα πολύ γρήγορο υπεραυτοκίνητο».

Mercedes-AMG SL 63 SE Performance: 805 ίπποι και τελική που... ζαλίζει

Mercedes-AMG SL 73 4MATIC+: 805 ίπποι και 2,9 δευτερόλεπτα στα 0-100

Υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας των 201 ίππων, που είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα και τροφοδοτείται από μια ελαφριά μπαταρία των 6,1 kWh, η οποία, όπως λέει η AMG, σχεδιάστηκε «για γρήγορη παροχή και κατανάλωση ισχύος και όχι για τη μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία».

Ωστόσο, αυτό το πιο ισχυρό από τα SL, μπορεί αν χρειαστεί να διαχειριστεί 13 ολόκληρα χιλιόμετρα, μόνο με την ηλεκτρική ενέργεια.

Mercedes-AMG SL 63 SE Performance: 805 ίπποι και τελική που... ζαλίζει

Προφανώς όλη η τεχνολογία της μπαταρίας «εμπνεύστηκε» από την πετυχημένη παρουσία της Merc-AMG στη Formula 1 και συνδυάζεται με τον πολύ δοκιμασμένο biturbo κινητήρα σε διάταξη V8 των 4,0 λίτρων, που παράγει από μόνος του 604 ίππους. 

Μαζί και με το σύστημα 4WD της Merc, επιτρέπουν σε αυτό το SL, να επιταχύνει από τα 0 -100 χλμ/ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα και να ξεπερνά σε τελική ταχύτητα τα 317χλμ/ώρα. Επιδόσεις σαφώς πιο γρήγορες, από το αποκλειστικά βενζινοκίνητο SL 63.

Mercedes-AMG SL 63 SE Performance: 805 ίπποι και τελική που... ζαλίζει

Mercedes-AMG SL 73 4MATIC+: Το «σύμβολο» της Mercedes με αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά

Η AMG έχει επίσης προσθέσει μια μακρά λίστα τεχνολογίας στο αυτοκίνητο, όπως τεράστια κεραμικά φρένα, ενεργό σύστημα διεύθυνσης του πίσω άξονα, ενεργό αεροτομή συμπεριλαμβανομένης μιας επεκτεινόμενης πίσω αεροτομής, σταθεροποίηση της κύλισης και ένα προστατευμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στοιχείο «αεροπλάνου» στο μπροστινό μέρος, σχεδιασμένο ειδικά για ηλεκτρική ενέργεια, που με λίγα λόγια δημιουργεί ένα εφέ Venturi.

Mercedes-AMG SL 63 SE Performance: 805 ίπποι και τελική που... ζαλίζει

Υπάρχουν επίσης νέα σήματα, νέες ζάντες αλουμινίου, νέες επενδύσεις εξάτμισης, μαζί με μια τυπική εσωτερική ρύθμιση της Mercedes-AMG, όπως αγωνιστικά  καθίσματα με δέρμα και ραφή αντίθεσης. 

Το μοντέλο αποτελεί σίγουρα ένα μεγάλο όνομα και ένα μακρύ κατάλογο τεχνολογίας, αλλά σίγουρα υπάρχει ένας σύντομος τρόπος για να περιγράψει κανείς αυτό το  εμβληματικό «στολίδι» της Mercedes: «Η SL ήταν πάντα ένα σύμβολο  στο χαρτοφυλάκιο της Mercedes-Benz», δήλωσε ο επικεφαλής της AMG, Michael Schiebe.


About the author


Δείτε επίσης

Formula 1: Μεγάλο συγκριτικό μονοθεσίων F1!

Formula 1: Μεγάλο συγκριτικό μονοθεσίων F1!

Formula 1: Δοκιμές F1: Ταχύτερος  με το καλημέρα ο Φερστάπεν!

Formula 1: Δοκιμές F1: Ταχύτερος με το καλημέρα ο Φερστάπεν!

Volkswagen – Mahindra: Συμφωνία για ηλεκτρικά εξαρτήματα και κυψέλες μπαταρίας

Volkswagen – Mahindra: Συμφωνία για ηλεκτρικά εξαρτήματα και κυψέλες μπαταρίας

Honda Acura NSX Type S – 600PS: Μόνο για μυημένους – Δείτε όλα τα χαρακτηριστικά [Βίντεο]

Honda Acura NSX Type S – 600PS: Μόνο για μυημένους – Δείτε όλα τα χαρακτηριστικά [Βίντεο]

YangWang U8: To SUV των 1.200 ίππων έρχεται στην Ευρώπη

YangWang U8: To SUV των 1.200 ίππων έρχεται στην Ευρώπη

«Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ»: Η στήριξη φέρνει αποτελέσματα

«Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ»: Η στήριξη φέρνει αποτελέσματα