Η πρόσφατη αποκάλυψη του νέου Toyota C-HR φέρνει τη δεύτερη γενιά του ιαπωνικού best seller ακόμα πιο κοντά στην έναρξη της εμπορικής του διάθεσης στην ελληνική αγορά.
Μολονότι το Toyota C-HR δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, έχοντας κατακτήσει ουκ ολίγες φορές την κορυφή της κατηγορίας του στην ελληνική αγορά, η έλευση της δεύτερης κατά σειρά γενιά του δημιουργεί νέες ισορροπίες.
Το νέο Toyota C-HR διακρίνεται για τον δυναμικό σχεδιασμό του, έχοντας διατηρήσει σε μεγάλο βαθμό την αιχμηρή εικόνα της πρώτης και πέρα από κάθε αμφιβολία ρηξικέλευθης γενιάς του.
Με την πρώτη ματιά, το νέο Toyota C-HR δείχνει να έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις, ωστόσο, η πραγματικότητα είναι διαφορετική μιας και το μήκος περιορίστηκε κατά 3 εκατοστά, υποχωρώντας στα 4,36 μέτρα.
Στο εσωτερικό, οι πλουσιότερες εκδόσεις εξοπλισμού απολαμβάνουν τις υπηρεσίες μιας οθόνης αφής μεγέθους 12,3 ιντσών ενώ ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων.
Πέρα από τα γνώριμα από το παρελθόν υβριδικά σύνολα των 140 και 198 ίππων, την γκάμα του νέου Toyota C-HR κοσμεί και ένας plug-in υβριδικός συνδυασμός, ο οποίος με αφετηρία έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 2,0 λίτρων και ένα ηλεκτροκινητήρα 163 ίππων χαρίζει στο ιαπωνικό crossover την ισχύ των 223 ίππων.
Με τη σειρά τους, οι μπαταρίες ιόντων λιθίου προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία 66 χιλιομέτρων, περιορίζοντας τη μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου στα 0,9 λίτρα/100 χλμ.
Σύμφωνα με την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, οι παραγγελίες για το νέο Toyota C-HR πρόκειται να «ανοίξουν» το προσεχές φθινόπωρο, ενώ εκείνοι που θα σπεύσουν να αποκτήσουν το δημοφιλές crossover θα χρειαστεί να περιμένουν έως και τα τέλη του 2023.
Δείτε επίσης

Με αυτή τη μεθόδο θα κρατήσεις ποντίκια και έντομα μακριά από το αυτοκίνητο σου

F1:Η Red Bull αντικαθιστά τον Liam Lawson με τον Yuki Tsunoda για το GP Ιαπωνίας

F1: Η Ferrari κινδύνευει να χάσει την εμπιστοσύνη του Lewis Hamilton

Tesla: Συνεχίζουν οι πτώσεις των πωλήσεων και τον Φεβρουάριο

Λάδι κινητήρα 0W-8: Γιατί είναι πιο ακριβό και ποια αυτοκίνητα το χρησιμοποιούν;
