Νέο Toyota Celica: Παρουσιάστηκε σε επιλεγμένους εμπόρους της μάρκας - Έχει βγει στον δρόμο για δοκιμές

Νέο Toyota Celica: Παρουσιάστηκε σε επιλεγμένους εμπόρους της μάρκας - Έχει βγει στον δρόμο για δοκιμές

Οι έμποροι της Toyota πήραν μια πρώτη γεύση από το νέο Τoyota Celica – Πρωτότυπα δοκιμών έχουν ήδη βγει στον δρόμο

Η Toyota φαίνεται να ετοιμάζει πυρετωδώς την επιστροφή ενός από τα πιο αγαπημένα και εμβληματικά της σπορ μοντέλα, του Celica, με αφορμή και τη συμπλήρωση 50 ετών από την πρώτη του εμφάνιση. Προς το παρόν, δεν έχουν διαρρεύσει ακόμη φωτογραφίες κατασκοπείας, ωστόσο πληροφορίες για την επιστροφή του μοντέλου κυκλοφορούν εδώ και πάνω από δύο χρόνια, με την ιαπωνική εταιρεία να έχει δώσει και ένα ανεπαίσθητο «teaser» μέσω της δεύτερης σεζόν της anime σειράς της, Grip.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Cooper Ericksen, αντιπροέδρου του τομέα σχεδιασμού προϊόντων για τη Βόρεια Αμερική, το νέο – όγδοης γενιάς – Celica βρίσκεται σε αρκετά προχωρημένο στάδιο ανάπτυξης, με δοκιμαστικά «μοντέλα» να κυκλοφορούν ήδη στους δρόμους. Μάλιστα, όπως αποκάλυψε στο MotorTrend, ορισμένοι αντιπρόσωποι της Toyota είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τα πρώτα πρωτότυπα και σχέδια του μοντέλου, χωρίς να δίνονται όμως περαιτέρω πληροφορίες για την τελική σχεδίαση του μοντέλου. Μάλιστα, ο Ericksen τόνισε ότι όλες οι ψηφιακές αποδόσεις που κυκλοφορούν στα social media είναι ανακριβείς.

Τι κινητήρα θα έχει το νέο Toyota Celica;

Όσον αφορά τον κινητήρα, η Toyota δεν έχει ακόμα κατασταλάξει πλήρως. Ο Ericksen δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο ενός συμβατικού κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά δεν διέψευσε και την πιθανότητα υβριδικής ή και ηλεκτρικής έκδοσης. Η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή, πάντως, θεωρείται λιγότερο πιθανή, ειδικά αν ληφθεί υπόψη η πρόσφατη δήλωση του προέδρου της Toyota, Akio Toyoda, ότι προτιμά τα σπορ αυτοκίνητα που έχουν «μυρωδιά βενζίνης και θορυβώδη κινητήρα».

Η απουσία φωτογραφιών μαρτυρά ότι πιθανόν θα χρειαστεί να περιμένουμε αρκετά ακόμη για να δούμε επίσημα το επόμενο Celica. Στην καλύτερη περίπτωση, η κυκλοφορία του δεν αναμένεται πριν το 2027.

Τι έπεται

Πέρα όμως από το Celica, η Toyota φαίνεται να προετοιμάζει γενικότερη «επέλαση» στον χώρο των σπορ μοντέλων. Ήδη έχει επιβεβαιωθεί η επιστροφή του Supra, ενώ δεν αποκλείεται να προκύψει και κάποιο μοντέλο παραγωγής με βάση το κεντρομήχανο πρωτότυπο που παρουσιάστηκε νωρίτερα φέτος, ενδεχομένως ένα νέο MR2, αφού το όνομά του εμφανίστηκε σε πρόσφατο teaser.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε και το πλήρως ηλεκτρικό σπορ concept FT-Se, το οποίο παραμένει υπό ανάπτυξη. Ο Hideaki Iida, επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος Gazoo Racing, ανέφερε στο InsideEVs ότι το μοντέλο αναμένεται μετά το 2026. Ο επικεφαλής μηχανικός Fumihiko Hazama αποκάλυψε ότι θα διαθέτει διπλό ηλεκτροκινητήρα, τετρακίνηση, νέα γενιά μπαταρίας και επιτάχυνση 0–100 χλμ./ώρα σε μόλις τρία δευτερόλεπτα.

Ωστόσο, ίσως το πιο εντυπωσιακό performance μοντέλο της Toyota να κυκλοφορήσει με διαφορετικό σήμα. Το εντυπωσιακό GR GT3 concept αναμένεται να μετασχηματιστεί σε ένα υπερ-αυτοκίνητο δρόμου με το έμβλημα της Lexus, πιθανώς με την ονομασία LFR. Φήμες κάνουν λόγο για έναν ολοκαίνουργιο twin-turbo V8 κινητήρα, αν και επίσημες επιβεβαιώσεις δεν υπάρχουν ακόμη.

Αν και τα σπορ αυτοκίνητα απευθύνονται σε ένα περιορισμένο κοινό, η Toyota φαίνεται αποφασισμένη να κρατήσει ζωντανό το πάθος των φίλων της οδήγησης. Το ερώτημα που γεννάται είναι πού θα τοποθετηθεί το νέο Celica μέσα στην ήδη πλούσια γκάμα των GR μοντέλων, δεδομένου ότι υπάρχουν ήδη τα GR86, Supra, Yaris, Corolla και ενδεχομένως να έρθουν MR2 και LFR.

Δείτε επίσης

Πώς να επιλέξεις το σωστό μέγεθος εξάτμισης για το όχημά σου – Και τι θα γίνει αν βάλεις μεγαλύτερη ή μικρότερη

Πώς να επιλέξεις το σωστό μέγεθος εξάτμισης για το όχημά σου – Και τι θα γίνει αν βάλεις μεγαλύτερη ή μικρότερη

Μεγάλη έρευνα: 1 στους 2 οδηγούς αποσπάται από τη συζήτηση με τους επιβάτες στο αυτοκίνητο

Μεγάλη έρευνα: 1 στους 2 οδηγούς αποσπάται από τη συζήτηση με τους επιβάτες στο αυτοκίνητο

Κορεατικό οικογενειακό SUV, με προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης, 7 αερόσακους και εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών χωρίς όριο στα χλμ.

Κορεατικό οικογενειακό SUV, με προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης, 7 αερόσακους και εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών χωρίς όριο στα χλμ.

Νέο ηλεκτρικό Volkswagen Golf GTI: Το επερχόμενο hot hatch θα είναι ένα «τέρας»

Νέο ηλεκτρικό Volkswagen Golf GTI: Το επερχόμενο hot hatch θα είναι ένα «τέρας»

Καις πολύ βενζίνη; Αυτοί είναι οι 10 καλύτεροι τρόποι να μειώσεις την κατανάλωση στο αυτοκίνητο

Καις πολύ βενζίνη; Αυτοί είναι οι 10 καλύτεροι τρόποι να μειώσεις την κατανάλωση στο αυτοκίνητο

F1: «Ο Piastri μας έδωσε δουλίτσα για το σπίτι» είπε ο Stella

F1: «Ο Piastri μας έδωσε δουλίτσα για το σπίτι» είπε ο Stella