Northvolt: Αισιοδοξία για επικράτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Northvolt: Αισιοδοξία για επικράτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η στροφή προς τα ηλεκτρικά οχήματα συνεχίζεται παρά την πρόσφατη επιβράδυνση του ρυθμού ανάπτυξης των πωλήσεών τους, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Northvolt, Πίτερ Κάρλσον, παρουσιάζοντας τα επενδυτικά σχέδια του Σουηδού κατασκευαστή μπαταριών για ένα νέο εργοστάσιο στη Γερμανία.

Το εργοστάσιο κατασκευής μπαταριών της Northvolt 3 στο Heide αναμένεται να παράγει φιλικές προς το περιβάλλον μπαταρίες για 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα ετησίως όταν ολοκληρωθεί αργότερα μέσα στη δεκαετία.

«Διακρίνουμε σήμερα κάποια σύννεφα στον ορίζοντα, βλέπουμε μια μικρή πτώση στις πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων συνολικά, αλλά νομίζω ότι αν δει κανείς τη μεγάλη εικόνα με το βλέμμα στη μετάβαση, η κυρίαρχη τάση και η επερχόμενη αλλαγή είναι εκεί», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Northvolt Πίτερ Κάρλσον στην τελετή θεμελίωσης του νέου εργοστασίου.

«Το γεγονός ότι θα περάσουμε από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στην ηλεκτροκίνηση είναι αναμφίβολα κάτι που θα συμβεί» πρόσθεσε.

Οι υψηλές τιμές ενέργειας, η εκτίναξη των επιτοκίων και η αύξηση του κόστους των πρώτων υλών δημιούργησαν κραδασμούς, αλλά η βιομηχανία EV θα συνεχίσει να αναπτύσσεται.

«Βλέπουμε τώρα ακόμη καλύτερα προϊόντα να βγαίνουν στην αγορά, τα οποία επίσης θα παράγονται εδώ στο τρίτο εργοστάσιο της Northvolt, που θα δώσουν ώθηση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων», δήλωσε Κάρλσον.

Παρακολουθώντας την εκδήλωση, ο Γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς χαιρέτισε την ανέγερση του εργοστασίου ως ένδειξη της βιομηχανικής απήχησης της χώρας του.

«Η παραγωγή καλών αυτοκινήτων θα παραμείνει η ραχοκοκαλιά της βιομηχανίας μας μετά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Γι’ αυτό χρειαζόμαστε μπαταρίες που κατασκευάζονται στη Γερμανία, δηλαδή στην Ευρώπη», δήλωσε ο Όλαφ Σολτς και πρόσθεσε: «Έτσι διασφαλίζουμε την τεχνολογική μας κυριαρχία. Έτσι εξασφαλίζουμε τη δημιουργία αξίας στην Ευρώπη.»

Η συναρμολόγηση κυψελών μπαταριών στο νέο εργοστάσιο έχει προγραμματιστεί για το 2026 και η τελική επέκτασή του αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2029. Η επένδυση ανέρχεται σε 4,5 δισ. ευρώ και θα δημιουργηθούν περίπου 3.000 νέες θέσεις εργασίας, σύμφωνα με την Northvolt.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε τον Ιανουάριο κρατική ενίσχυση για το εν λόγω έργο. Συνολικά, οι επιδοτήσεις ανέρχονται σε 902 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 700 εκατ. ευρώ είναι επιχορηγήσεις και τα 202 εκατ. ευρώ εγγυήσεις.

Πηγή: Automotive News

Τσέκαρε τις γνώσεις σου

Ποιο είναι το μέσο κόστος κατασκευής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου με στοιχεία του 2022;

Correct! Wrong!

Δείτε επίσης

Αξίζει να αντικαταστήσεις τον κινητήρα στο αυτοκίνητο αν έχει πάθει σοβαρή ζημιά;

Αξίζει να αντικαταστήσεις τον κινητήρα στο αυτοκίνητο αν έχει πάθει σοβαρή ζημιά;

F1: Αίτημα από σε Hamilton και Leclerc για « ειδική τακτική» – Σοβαρό πρόβλημα με το SF-25

F1: Αίτημα από σε Hamilton και Leclerc για « ειδική τακτική» – Σοβαρό πρόβλημα με το SF-25

Γιατί τα δερμάτινα καθίσματα αυτοκινήτου έχουν τρύπες;

Γιατί τα δερμάτινα καθίσματα αυτοκινήτου έχουν τρύπες;

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Νέα πατέντα μπαταριών υπόσχεται 3.000 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 5 λεπτά!

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Νέα πατέντα μπαταριών υπόσχεται 3.000 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 5 λεπτά!

Αυτός είναι ο σωστός τρόπος να καθαρίσεις το χώρο του κινητήρα στο αυτοκινήτου σου

Αυτός είναι ο σωστός τρόπος να καθαρίσεις το χώρο του κινητήρα στο αυτοκινήτου σου

Το επιστημονικά τεκμηριωμένο κόλπο που δροσίζει άμεσα το αυτοκίνητο χωρίς κλιματισμό

Το επιστημονικά τεκμηριωμένο κόλπο που δροσίζει άμεσα το αυτοκίνητο χωρίς κλιματισμό