Στο Goodwood Festival of Speed του 2021, η Polestar παρουσίασε για πρώτη φορά ένα πρώιμο πρωτότυπο του Polestar 5.
Μια μάλλον ασυνήθιστη στρατηγική για ένα αυτοκίνητο που δεν είχε προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στην αγορά μέχρι το 2024. Σε αυτήν την περίπτωση, όχι μόνο παρουσιάστηκε η σχεδίαση του Polestar 5 εντελώς χωρίς καμουφλάζ, αλλά αποκαλύφθηκαν και λεπτομέρειες σχετικά με τις επιδόσεις και την τεχνολογία που θα επιτρέψουν την εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση.
Κατά τα άλλα, το Polestar 5 έρχεται με μεγάλη πανοραμική οροφή και χαρακτηριστική «υπογραφή» στο πίσω φως, όπως συνηθίζεται για τη μάρκα. Ωστόσο, εξακολουθούν να φαίνονται κανονικοί πλαϊνοί καθρέφτες και καμία κάμερα, όπως στο Precept. Αλλά ποιος ξέρει, ίσως η Polestar να δώσει τελικά στους πελάτες την επιλογή μεταξύ κλασικού και φουτουριστικού.
Αυτό που είναι αξιοσημείωτο είναι το νέο τιμόνι με τις επιφάνειες αφής και η τεράστια οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, που δίνει στο εσωτερικό του μια άλλη διαμόρφωση. Το λογισμικό infotainment βασίζεται στο Android και αναπτύχθηκε μαζί με την Google.
Το όλο θέμα συμπληρώνεται από ένα ψηφιακό ταχύμετρο των 12,3 ιντσών. Το Polestar 5 τροφοδοτείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι και οι δύο μαζί συνδυαστικά, θα παράγουν 872 ίππους και μέγιστη ροπή 90,0 κιλών.
Η μπαταρία του Polestar 5 θα έχει χωρητικότητα μεγαλύτερη από 100 kWh ή περίπου 600 χιλιομέτρων σύμφωνα με το WLTP και φαίνεται να είναι ρεαλιστική, ανάλογα βέβαια με το στυλ οδήγησης . Ανακοινώθηκε επίσης στην Polestar Day, ότι η μάρκα συνεργάζεται με την StoreDot, μια εταιρεία ανάπτυξης μπαταριών ιόντων λιθίου. Αυτό το κοινό έργο θα καταλήξει στο πρωτότυπο του Polestar 5 το 2024, το οποίο θα μπορεί να φορτίσει αρκετά ώστε να επιτύχει αυτονομία 160 χιλιομέτρων σε μόλις πέντε λεπτά.
Δείτε επίσης

Αυτό είναι το βαθύτερο υποθαλάσσιο τούνελ στον κόσμο – Που βρίσκεται, πόσα χλμ. είναι και πόσο κοστίζει συνολικά το έργο;

Ελαστικά: Είναι όλες οι τάπες των βαλβίδων ίδιες— και πόσο σημαντικές είναι τελικά;
Lewis Hamilton: «Δεν θέλω να φτάσω στο σημείο να σας αγνοώ» – Αιχμές για τη στρατηγική της Ferrari στην F1

Αξίζει να αγοράσεις μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα με πολλά χιλιόμετρα; Τι πρέπει πάντα να προσέχω

Audi: «Ο κόσμος δεν θα αφήσει τους πολιτικούς να του επιβάλλουν τι αυτοκίνητα να οδηγεί»
