Porsche Panamera: έρχεται με… πραγματικά πολλές οθόνες

Porsche Panamera: έρχεται με… πραγματικά πολλές οθόνες

Έρχεται μια νέα Panamera τρίτης γενιάς και η Porsche μας έδωσε μια γεύση από το εσωτερικό. Η νέα Porsche Panamera έχει όντως πάρα πολλές οθόνες στο εσωτερικό της.

Η Porsche λέει ότι θα αποκαλύψει πλήρως την τρίτη γενιά της Panamera στις 24 Νοεμβρίου, αλλά λίγο πριν κυκλοφόρησε μερικές εσωτερικές φωτογραφίες, ώστε οι υποψήφιοι πελάτες να μπορούν να εξοικειωθούν με το νέο τους «γραφείο». Μοιάζει λίγο με το εσωτερικό της νέας Cayenne θα λέγαμε.

Porsche Panamera: έρχεται με… πραγματικά πολλές οθόνες

Το μεγαλύτερο μέρος είναι το ίδιο, με την κυρτή οθόνη του οδηγού 12,6 ιντσών, την κεντρική οθόνη αφής 12,3 ιντσών και την οθόνη του συνοδηγού 10,9 ιντσών, η οποία χρησιμοποιεί μια ειδική μεμβράνη ώστε να μην φαίνεται από τη θέση του οδηγού. Ωστόσο, είναι πολύ πιο χρηστική η νέα Panamera από την Cayenne, με την κεντρική κονσόλα και τους διακόπτες ελέγχου κλιματισμού να κάθονται όμορφα και κοντά στον οδηγό. Μεγαλύτερος χώρος αποθήκευσης επίσης υπάρχει στην κεντρική κονσόλα, με τον επιλογέα ταχυτήτων να έχει μετακινηθεί πίσω από το τιμόνι.

Porsche Panamera: έρχεται με… πραγματικά πολλές οθόνες

Η Porsche λέει ότι η Panamera νέας γενιάς «δημιουργεί την τέλεια ισορροπία μεταξύ αναλογικών και ψηφιακών στοιχείων». Ακόμα υπάρχει ένα αναλογικό ρολόι πάνω από το ταμπλό και οι αεραγωγοί είναι πλέον ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι. Τα καθίσματα έχουν βελτιωθεί με αφρώδες υλικό για μεγαλύτερη άνεση, ενω θα υπάρχει μια επιλογή του εσωτερικού χωρίς δέρμα, που θα χρησιμοποιεί υλικά όπως το Race-Tex και το ύφασμα Pepita.

Όσο για το πως θα είναι εξωτερικά, αυτό θα το ξέρουμε σε  15 ημέρες!


About the author


Δείτε επίσης

Μεταμόρφωση για τη Lamborghini Temerario: Έγινε αγνώριστη και πιο επιθετική από ποτέ

Μεταμόρφωση για τη Lamborghini Temerario: Έγινε αγνώριστη και πιο επιθετική από ποτέ

Ram 1500 2026: Οδηγούμε τον θρυλικό V8 Hemi που επέστρεψε! Αξίζει η νοσταλγία;

Ram 1500 2026: Οδηγούμε τον θρυλικό V8 Hemi που επέστρεψε! Αξίζει η νοσταλγία;

Ο πεντακύλινδρος της Audi γίνεται 50: Η ιστορία του κινητήρα-θρύλου

Ο πεντακύλινδρος της Audi γίνεται 50: Η ιστορία του κινητήρα-θρύλου

Πιο προσιτό το Nissan Juke

Πιο προσιτό το Nissan Juke

Suzuki Jimny Αγροτικό: Ο λόγος που η Suzuki λέει οριστικά «όχι»

Suzuki Jimny Αγροτικό: Ο λόγος που η Suzuki λέει οριστικά «όχι»

Mercedes: Έρχεται το τέλος για τα πίσω φρένα; Η νέα τεχνολογία που αλλάζει τα πάντα

Mercedes: Έρχεται το τέλος για τα πίσω φρένα; Η νέα τεχνολογία που αλλάζει τα πάντα