Ράλι Ντακάρ: 2η ειδική διαδρομή - Κυριάρχησε η Audi

Ράλι Ντακάρ: 2η ειδική διαδρομή - Κυριάρχησε η Audi

O Στεφάν Πετερανσέλ νίκησε στην ειδική, ενώ ο Σάινθ πέρασε πρώτος στη γενική κατάταξη.

Η δεύτερη ειδική διαδρομή του Ράλι Ντακάρ βάφτηκε στα χρώματα της Audi. O Στεφάν Πετερανσέλ με το Audi του έγραψε τον ταχύτερο χρόνο, ενώ ο team mate του ο Κάρλος Σάινθ παρόλο, που έχασε χρόνο και θέσεις, πέρασε πρώτος στη γενική κατάταξη του αγώνα.

Ράλι Ντακάρ

Ο Στεφάν Πετερανσέλ κέρδισε τη 2η ειδική διαδρομή στο Ντακάρ

Η σημερινή ειδική διαδρομή του αγώνα ξεκίνησε από την Αλ Χενακιγιά και ολοκληρώθηκε μετά από 655 χιλιόμετρα, στο Αλ Ντουαντίμι. Ο Γάλλος πολυνίκης του αγώνα της ερήμου, οδήγησε άψογα το Audi RS Q e-tron του και με μια άριστη πλοήγηση, κυρίως στο δεύτερο πονηρό σκέλος της ειδικής, κατάφερε να κάνει τον ταχύτερο χρόνο όλων. Έτσι ο mr Dakar πήρε την πρώτη του φετινή νίκη στον αγώνα, η οποία ήταν η πεντηκοστή της καριέρας του, ισοφαρίζοντας έτσι το ρεκόρ του Άρι Βάτανεν. Πίσω του τερμάτισε ο Σεμπαστιέν Λεμπ με το Hunter της Prodrive. O Γάλλος μάλιστα δήλωσε στο τέλος της ειδικής διαδρομής: “Είχαμε μια υπέροχη, ξεχωριστή ειδική διαδρομή με το συνοδηγό μου Φαμπιάν, παρά την δύσκολη πλοήγηση. Είμαι ευχαριστημένος με τη δεύτερη θέση”. Ο Λεμπ πέρασε στη τρίτη θέση της γενικής κατάταξης μετά το δεύτερο χρόνο σήμερα. Να θυμίσουμε, πως ο Γάλλος είχε αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα (κλατάρισμα και σπασμένο μπράτσο ανάρτησης) και είχε χάσει σχεδόν μισή ώρα την πρώτη μέρα του αγώνα.

Ράλι Ντακάρ

Την τριάδα έκλεισε ο Σεθ Κιντέρο, που κάνει το ντεμπούτο του στη μεγάλη κατηγορία, με το Hilux της Toyota Gazoo Racing, ενώ πίσω του στην τέταρτη θέση ήταν ο περσινός νικητής του αγώνα, ο Νάσερ Αλ Ατίγια, με το Hunter. Ο Αλ Ατίγια είχε κι αυτός χάσει χρόνο στην πρώτη ειδική το Σάββατο – τρία κλαταρίσματα – και προσπαθεί να καλύψει τη διαφορά του με τους αντιπάλους του.

Ο Κάρλος Σάινθ πήρε τα ηνία του αγώνα

Ο Ισπανός οδήγησε εξαιρετικά στη δεύτερη ειδική διαδρομή, όμως περνώντας τον Ντε Μέβιους αναγκάστηκε να ανοίγει το δρόμο χάνοντας έτσι χρόνο.

Ράλι Ντακάρ

“Η δεύτερη ειδική διαδρομή ήταν πολύ έντονη και περίπλοκη, ειδικά για την πλοήγηση” δήλωσε μετά την ειδική διαδρομή ο Κάρλος Σάινθ. “Ξεκινήσαμε από τη δεύτερη θέση, αλλά όταν περάσαμε τον Ντε Μέβιους και ανοίγαμε το δρόμο, χάσαμε χρόνο. Πιστεύω, πως αύριο θα τα πάμε καλύτερα, ξεκινώντας λίγο πιο πίσω. Σήμερα ήταν μια πολύ καλή μέρα για την Αudi. Kέρδισε την ειδική διαδρομή ο Πετερανσέλ και εμείς περάσαμε πρώτοι στη γενική κατάταξη του αγώνα”.

Ο Σάινθ ελπίζει αύριο να τα πάει ακόμα καλύτερα μιας και θα ξεκινά από τις πίσω θέσεις. Ωστόσο ο δεύτερος χρόνος που έγραψε στην πρώτη ειδική διαδρομή – το Σάββατο- τον ανέβασε στην πρώτη θέση στη γενική κατάταξη και έτσι οδηγεί τον αγώνα με το ηλεκτροκίνητο Audi του.

Ράλι Ντακάρ

Τη Δευτέρα η τρίτη μέρα του Ντακάρ

Η τρίτη ημέρα του 46ου Ράλλυ Ντακάρ διαθέτει 733 χιλιόμετρα, τα 438 εκ των οποίων είναι χρονομετρημένη ειδική διαδρομή.

Η τρίτη ειδική διαδρομή του αγώνα ξεκινά από το Αλ Νουαντίμι και ο τερματίζει στην Αλ Σαλαμίγια.

Δείτε επίσης

Πώς να καθαρίστε τη μοκέτα του αυτοκινήτου και να απαλλαγείτε από τις μυρωδιές

Πώς να καθαρίστε τη μοκέτα του αυτοκινήτου και να απαλλαγείτε από τις μυρωδιές

Κεραμική επίστρωση: Τί είναι και πώς να αυξήσετε τη διάρκεια ζωής της

Κεραμική επίστρωση: Τί είναι και πώς να αυξήσετε τη διάρκεια ζωής της

Transformers: Τί είδους φορτηγό ήταν ο αρχικός Optimus Prime;

Transformers: Τί είδους φορτηγό ήταν ο αρχικός Optimus Prime;

4 τρόποι για να αποφύγετε την επιμόλυνση του καυσίμου

4 τρόποι για να αποφύγετε την επιμόλυνση του καυσίμου

Κουίζ: Λατρεύεις την ταχύτητα; Μπορείς να κάνεις το 3/3;

Κουίζ: Λατρεύεις την ταχύτητα; Μπορείς να κάνεις το 3/3;

Φόρτιση EV: Ποια ευρωπαϊκή χώρα είναι η φθηνότερη;

Φόρτιση EV: Ποια ευρωπαϊκή χώρα είναι η φθηνότερη;