Θεσμική στήριξη: Η Κίνα θα «βάλει πλάτη» στους κατασκευαστές οχημάτων NEV

Θεσμική στήριξη: Η Κίνα θα «βάλει πλάτη» στους κατασκευαστές οχημάτων NEV

Το υπουργείο Εμπορίου της Κίνας δήλωσε ότι θα ενθαρρύνει τη βιομηχανία οχημάτων νέας ενέργειας (NEV) να αντιμετωπίσει «ενεργά» τους περιορισμούς του εξωτερικού εμπορίου και να συνεργαστεί με αλλοδαπές εταιρείες, εν μέσω μιας έρευνας της Ευρώπης σχετικά με τις κινεζικές επιδοτήσεις στον κλάδο.

Το υπουργείο εξέδωσε κατευθυντήριες γραμμές που ενθάρρυναν επίσης τις αυτοκινητοβιομηχανίες να δημιουργήσουν κέντρα έρευνας & εξέλιξης (R&D) και εξυπηρέτησης after-sales στο εξωτερικό, να συνεργαστούν με ξένους εταίρους για τη δημιουργία αλυσίδων εφοδιασμού και να αναπτύξουν στενότερους δεσμούς με ναυτιλιακές εταιρείες σε θέματα μεταφορών. 

Στο πλαίσιο των μέτρων, οι κινεζικές τράπεζες θα ενθαρρύνονται να επεκτείνουν τις υπηρεσίες που παρέχουν στις αυτοκινητοβιομηχανίες και τις αλυσίδες εφοδιασμού τους εντός και εκτός Κίνας, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας πραγματοποίησης διασυνοριακών συναλλαγών στο νόμισμα της χώρας.

Το υπουργείο δήλωσε επίσης ότι θα βελτιστοποιήσει τις διαδικασίες εξαγωγής για τα NEV και τις μπαταρίες.

Η Κίνα εκτιμάται ότι ξεπέρασε την Ιαπωνία ως ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο το 2023. Και όπως είναι αναμενόμενο, η αυξανόμενη επιρροή της χώρας στον κλάδο προκαλεί έντονες τριβές στο εξωτερικό.

Τον Σεπτέμβριο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε έρευνα για τα κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικά οχήματα σχετικά με τις επιδοτήσεις που μπορεί να έχουν λάβει, μια κίνηση που χαρακτηρίστηκε από το Πεκίνο ως «προστατευτική».

Οι ΗΠΑ συζητούν την αύξηση των δασμών σε ορισμένα κινεζικά προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών οχημάτων, ανέφερε η Wall Street Journal τον περασμένο μήνα.

Πηγή: AUTOMOTIVE NEWS


About the author


Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari