Το νέο Toyota Aygo X Hybrid του 2026 δεν είναι απλώς μια αισθητική ανανέωση του μικρού SUV της μάρκας – πρόκειται για μια πλήρη αναθεώρηση του πιο προσιτού μοντέλου της ιαπωνικής φίρμας.
Με νέο καπό, φτερά, μάσκα και προφυλακτήρα, αλλά και ανασχεδιασμένο πάτωμα, το Aygo X υιοθετεί πλέον το υβριδικό σύστημα κίνησης του μεγαλύτερου Yaris Hybrid. Αυτό σημαίνει ότι το χειροκίνητο κιβώτιο ανήκει πλέον στο παρελθόν, με όλα τα μοντέλα να εξοπλίζονται αποκλειστικά με το αυτόματο e-CVT της Toyota.

Νέο Toyota Aygo X 2026: Ισχυρότερο και καθαρότερο από ποτέ
Η νέα υβριδική έκδοση του Aygo X αναμένεται να γίνει το αυτοκίνητο με τις χαμηλότερες εκπομπές CO₂ αφού έχει στόχο να περιοριστεί εκπομπές μόλις 86 γρ./χλμ. Παράλληλα, θα υπάρξει και έκδοση GR Sport, με σπορ ρυθμίσεις ανάρτησης από την ομάδα που ανέπτυξε το GR Yaris.
Νέα υβριδική μονάδα κίνησης
Το νέο Aygo X θα διατίθεται με μία μόνο επιλογή κινητήρα,τον Hybrid 115 που συναντάμε και στο Yaris Hybrid. Πρόκειται για έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρων, που αποδίδει 114 ίππους και 144Nm ροπής, αντικαθιστώντας τον ασθενέστερο ατμοσφαιρικό 1.0 με 71 ίππους.
Οι επιδόσεις είναι σαφώς βελτιωμένες: το 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε περίπου 10 δευτερόλεπτα, σχεδόν 5 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από το προηγούμενο μοντέλο. Το κιβώτιο είναι πλέον αποκλειστικά το αυτόματο e-CVT, με την κίνηση να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς.
Οικονομία και περιβαλλοντικό αποτύπωμα
Η Toyota στοχεύει σε κατανάλωση περίπου 4-4,2 λίτρα/100χλμ.. Παρά την αύξηση επιδόσεων, η υβριδική τεχνολογία, η χρήση πιο φιλικών προς το περιβάλλον υλικών και η καθαρότερη παραγωγική διαδικασία έχουν οδηγήσει σε μείωση του αποτυπώματος άνθρακα έως και 18%.
Σχεδίαση – εξωτερικό και εσωτερικό

Η υιοθέτηση του μεγαλύτερου κινητήρα απαίτησε εκτεταμένες αλλαγές στο εμπρός μέρος. Το καπό επιμηκύνθηκε κατά 76 χλστ., ενώ η μάσκα, τα φώτα και τα φτερά έχουν επανασχεδιαστεί ώστε να προσφέρουν πιο φαρδιά και επιβλητική όψη. Προσφέρονται νέες ζάντες 17 και 18 ιντσών, καθώς και δίχρωμο αμάξωμα, με μια νέα απόχρωση Mustard για την GR Sport.
Στο εσωτερικό, η κονσόλα έχει επανασχεδιαστεί με βελτιωμένο αερισμό για τις μπαταρίες, ηλεκτρικό χειρόφρενο, δύο θύρες USB-C και ασύρματη φόρτιση. Στις πλουσιότερες εκδόσεις περιλαμβάνεται φίλτρο καθαρισμού αέρα για το κλιματιστικό και ηλεκτρικοί αναδιπλούμενοι καθρέφτες.
Η έκδοση GR Sport διαθέτει αποκλειστικά σπορ καθίσματα με λογότυπα GR, μαύρο γυαλιστερό καπό, ειδική μάσκα, μοναδικά ελατήρια και αμορτισέρ, επαναρυθμισμένο τιμόνι και δισκόφρενα πίσω (αντί για ταμπούρα της στάνταρ έκδοσης).
Ψηφιακό περιβάλλον και τεχνολογία
Το υβριδικό Aygo X διαθέτει νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, μαζί με ανανεωμένο σύστημα infotainment και πίνακα ελέγχου για τον κλιματισμό. Αν και η Toyota δεν έχει αποκαλύψει λεπτομέρειες για το λογισμικό, είναι πιθανό να μην διαθέτει το νέο σύστημα Arene του RAV4.

Πρακτικότητα και διαστάσεις
Ο χώρος αποσκευών παραμένει στα 231 λίτρα, ενώ παραμένει ικανό να μεταφέρει τέσσερις ενήλικες,. Η παρουσία του υβριδικού συστήματος σημαίνει επίσης ότι δεν διατίθεται πλέον ρεζέρβα ανάγκης.
Διαστάσεις:
- Μήκος: 3.776 χλστ.
- Πλάτος: 1.740 χλστ.
- Ύψος: 1.525 χλστ.
- Μεταξόνιο: 2.430 χλστ.
Ασφάλεια και υποβοήθηση οδηγού

Η Toyota έχει ενισχύσει τον εξοπλισμό ασφαλείας με την τελευταία σουίτα Toyota Safety Sense, που περιλαμβάνει:
- Βελτιωμένο αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
- Αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας
- Emergency Driving Stop System (ακινητοποίηση σε περίπτωση αδράνειας οδηγού)
- Proactive Driving Assist (αποφυγή σύγκρουσης με αυτόματη παρέμβαση)
- Over-the-air αναβαθμίσεις, για συνεχή ενημέρωση του συστήματος
Πότε και πόσο;
Η διάθεση του νέου Aygo X Hybrid αναμένεται στα τέλη του 2025/αρχές του 2026, με τις τιμές και πλήρεις προδιαγραφές να ανακοινώνονται πλησιέστερα στην ημερομηνία κυκλοφορίας.
Δείτε επίσης

Kia: Αποκάλυψε το νέο Sportage – Πιο κομψό από ποτέ και με πλούσιο εξοπλισμό

Γιατί πρέπει να γνωρίζεις πάντα την αντίσταση κύλισης των ελαστικών του αυτοκινήτου

Volvo EX40: Το μέλλον της πολυτελούς οδήγησης είναι ηλεκτρικό και βιώσιμο

F1: Η συγγνώμη του Verstappen στην Red Bull για τη σύγκρουση με τον Russell – Τι έγραψε στα social media

F1 – Nico Rosberg: «Δυσκολεύομαι να βλέπω τον Hamilton έτσι – Πολύ σκοτεινή περιόδος»
