Το Toyota Crown Sedan είναι ένα πολυτελές σεντάν με την κίνηση πίσω, που θα διατίθεται είτε με υβριδικό, είτε με σύστημα μετάδοσης κίνησης με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου.
Αυτή η έκδοση μοιάζει περισσότερο με την παραδοσιακή εικόνα του μοντέλου Crown, δηλαδή ένα μεγάλο πολυτελές σεντάν με τον γνώριμο ποιοτικό και συντηρητικό σχεδιασμό. Η νέα έκδοση είναι λίγο πιο «χλωμή» από τα παλαιότερα Crown, όμως διαθέτει μακρύ μεταξόνιο και ευρύχωρο πίσω κάθισμα που διαθέτει μεγάλα πίσω προσκέφαλα αλλά και σκίαστρα.
Το βασικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του Crown, είναι μια υβριδική διάταξη με κινητήρα βενζίνης 2,5 των λίτρων. Η Toyota λέει ότι πρόκειται για μια νέα διάταξη, με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και ένα γραναζωτό κιβώτιο ταχυτήτων, σε αντίθεση με το πλανητικό κιβώτιο ταχυτήτων, που χρησιμοποιείται σε άλλα υβριδικά μοντέλα της.
Υπάρχει επίσης μια έκδοση κυψελών καυσίμου υδρογόνου, που πιθανόν να έχει παρόμοια ρύθμιση με το υδρογονοκίνητο Mirai, αν και η Toyota ισχυρίζεται ότι το Crown έχει μεγαλύτερη αυτονομία για περισσότερο από 500 μίλια με ένα μόνο ρεζερβουάρ. Παράλληλα αναμένεται να παρουσιαστεί και το νέο SUV Toyota Crown το νέο έτος!
Δείτε επίσης

F1: «Ίσως ξεφύγει σύντομα» λέει για Norris-Piastri ο Rosberg

F1-Red Bull: «Ο Verstappen θα κατακτήσει το πέμπτο του πρωτάθλημα και θα αποσυρθεί στο τέλος του 2025»

Υγρό φρένου: 7 σημάδια και αιτίες χαμηλής στάθμης (και τι συμβαίνει αν τελειώσουν)

Τι συμβαίνει αν δεν φορτίζεις ένα plug-in υβριδικό όχημα;

Γιατί στάζει νερό από την εξάτμιση του αυτοκινήτου (και είναι φυσιολογικό;)
