Το Toyota Crown Sedan είναι ένα πολυτελές σεντάν με την κίνηση πίσω, που θα διατίθεται είτε με υβριδικό, είτε με σύστημα μετάδοσης κίνησης με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου.
Αυτή η έκδοση μοιάζει περισσότερο με την παραδοσιακή εικόνα του μοντέλου Crown, δηλαδή ένα μεγάλο πολυτελές σεντάν με τον γνώριμο ποιοτικό και συντηρητικό σχεδιασμό. Η νέα έκδοση είναι λίγο πιο «χλωμή» από τα παλαιότερα Crown, όμως διαθέτει μακρύ μεταξόνιο και ευρύχωρο πίσω κάθισμα που διαθέτει μεγάλα πίσω προσκέφαλα αλλά και σκίαστρα.
Το βασικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του Crown, είναι μια υβριδική διάταξη με κινητήρα βενζίνης 2,5 των λίτρων. Η Toyota λέει ότι πρόκειται για μια νέα διάταξη, με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και ένα γραναζωτό κιβώτιο ταχυτήτων, σε αντίθεση με το πλανητικό κιβώτιο ταχυτήτων, που χρησιμοποιείται σε άλλα υβριδικά μοντέλα της.
Υπάρχει επίσης μια έκδοση κυψελών καυσίμου υδρογόνου, που πιθανόν να έχει παρόμοια ρύθμιση με το υδρογονοκίνητο Mirai, αν και η Toyota ισχυρίζεται ότι το Crown έχει μεγαλύτερη αυτονομία για περισσότερο από 500 μίλια με ένα μόνο ρεζερβουάρ. Παράλληλα αναμένεται να παρουσιαστεί και το νέο SUV Toyota Crown το νέο έτος!
Δείτε επίσης

Τι σημαίνει όταν η μπαταρία του αυτοκινήτου αρχίζει να βγάζει καπνό

Audi: Ο μοναδικός τρόπος που χρησιμοποίει την τεχνητή νοημοσύνη – Εκεί που σίγουρα δεν περιμένες

Νέo Citroen 2CV; Τεράστιες δυνατότητες, τεράστια και τα ρίσκα

Η «super ζώνη» της Volvo μεταμορφώνει την ασφάλεια στο αυτοκίνητο

Μικρό, υβριδικό, το ταχύτερο της κατηγορίας του και με κατανάλωση κοντά στα 4 λίτρα: MG3 Hybrid+
