Βενζίνη και diesel: Η εξέλιξη που αλλάζει τα δεδομένα στην Ευρώπη

Βενζίνη και diesel: Η εξέλιξη που αλλάζει τα δεδομένα στην Ευρώπη

Την πρόθεση του μεγαλύτερου κόμματος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου να ζητήσει την άρση των απαγορεύσεων που πρόκειται να επιβληθούν στα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με την πώληση οχημάτων με κινητήρες βενζίνης και diesel αποκαλύπτει έγγραφο που ήρθε στο φως της δημοσιότητας.

Αντιρρήσεις στην απόφαση της Ε.Ε

Το έγγραφο αυτό πρόκειται για το προσχέδιο ενός πολιτικού μανιφέστου του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, το οποίο ενόψει των ευρωεκλογών του Ιούνιου θα επιχειρήσουν να δημιουργήσουν ένα ισχυρό μέτωπο ενάντια στην απαγόρευση της διάθεσης νέων οχημάτων με θερμικούς κινητήρες το 2035.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που εκφράζονται αντιρρήσεις για την απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να προχωρήσει σε μια τέτοια κίνηση, καθώς και στο πρόσφατο παρελθόν χώρες με ισχυρή παράδοση στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας είχαν συνασπιστεί απέναντι στην επιβολή των απαγορεύσεων.

Η εναλλακτική των αυτοκινητοβιομηχανιών

Άρση της απαγόρευσης: Οι Ευρωπαίοι κάνουν πίσω για τους κινητήρες βενζίνης και diesel

Βέβαια η πίεση που ασκήθηκε από την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία προς τα αρμόδιο όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν είχε ουσιαστικό αποτέλεσμα, παρά μόνο τη δημιουργία μια μικρής χαραμάδας, χάρη στην οποία τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα μπορούν να παραμείνουν στην παραγωγή αρκεί να καταναλώνουν συνθετικά καύσιμα με μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα.

Τώρα το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα δεσμεύεται να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε η απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να αλλάξει και η απαγόρευση των κινητήρων βενζίνης και diesel να μετατεθεί χρονικά.

Κάτι τέτοιο δεν θα είναι εύκολο, καθώς πρόκειται για έναν νόμο ο οποίος έχει ήδη υπερψηφιστεί από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και έχει την στήριξη ενός μεγάλου αριθμού μελών-κρατών που επιζητούν την ενεργειακή μετάβαση από τα ορυκτά καύσιμα στην ανάπτυξη και τη χρήση εναλλακτικών μορφών ενέργειας.

Άρση της απαγόρευσης: Οι Ευρωπαίοι κάνουν πίσω για τους κινητήρες βενζίνης και diesel

Από την άλλη είναι σχεδόν βέβαιο ότι ίσως χρειαστεί περισσότερος χρόνος ώστε ορισμένες χώρες της Ευρώπης να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και να δημιουργήσουν τις απαραίτητες υποδομές ώστε να υποστηρίξουν την απόφαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου να βάλει τέλος στους κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2035.


About the author


Δείτε επίσης

Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD

Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD

Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου

Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO

Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO

Toyota Prius Plug-in Hybrid Nightshade: Το δοκιμάζουμε στην πιο εντυπωσιακή του έκδοση

Toyota Prius Plug-in Hybrid Nightshade: Το δοκιμάζουμε στην πιο εντυπωσιακή του έκδοση

To smart #2 ξεκινά δοκιμές στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA

To smart #2 ξεκινά δοκιμές στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA