Το πράσινο φως για την παραγωγή ενός μικρού και προσιτού ηλεκτρικού crossover έδωσε η Volkswagen, επιβεβαιώνοντας τις φήμες που την ήθελαν να εμπλουτίζει περαιτέρω την οικογένεια μοντέλων ID.
Με μια λιτή ανακοίνωση και μια αινιγματική φωτογραφία η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έκανε σαφή της πρόθεσή της να χαμηλώσει κι άλλο τον πήχη στην ηλεκτροκίνητη γκάμα της, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να εντάξει σ’ αυτήν προσιτές προτάσεις.
Το πρώτο εγχείρημα στην κατηγορία των μικρών και προσιτών EVs θα έχει τη μορφή ενός αστικού crossover, το οποίο θα κληθεί να ανταγωνιστεί προτάσεις με ανάλογες διαστάσεις και προσανατολισμό.
Ήδη η Citroen έκανε το πρώτο βήμα με το e-C3 των 20.000 ευρώ, η Fiat πρόκειται λίαν συντόμως να ακολουθήσει με το νέο Panda, ενώ κανείς δεν μπορεί να βγάλει από την εξίσωση και τους Κινέζους, οι οποίοι έχουν κάνει αισθητή την παρουσία τους στη γηραιά ήπειρο.
Θέλοντας, λοιπόν, να παραμείνει ανταγωνιστική να διατηρήσει το κυριαρχικό μερίδιό της στην ευρωπαϊκή αγορά, η Volkswagen έδωσε το πράσινο φως ώστε το ID.2 SUV να περάσει και μάλιστα άμεσα στη γραμμή παραγωγής.

To Volkswagen ID.2 SUV, θα αποτελέσει την εκδρομική εκδοχή του ID.2, πατώντας σε μια νέα, προσθιοκίνητη πλατφόρμα που ο γερμανικός όμιλος εξέλιξε με σκοπό να φιλοξενήσει τις πιο προσιτές, ηλεκτρικές προτάσεις του.
H MEB, όπως ονομάζεται, συνιστά μια νέα αρχιτεκτονική, η οποία θα επιτρέψει τον σημαντικό περιορισμό του κόστους παραγωγής, δημιουργώντας νέες εναλλακτικές, ακόμα και ως προς τον τύπο των μπαταριών.
Η ίδια η Volkswagen τοποθέτησε το εμπορικό λανσάρισμα του ID.2 SUV το 2026, νωρίτερα ωστόσο η γερμανική φίρμα πρόκειται να αποκαλύψει τη συμβατική εκδοχή του αυτοκινήτου με το οποίο ευελπιστεί να αγγίξει το όνειρο της δημιουργίας ενός ηλεκτρικού οχήματος με κόστος 20.000 ευρώ.
Δείτε επίσης
Citroen C5 Aircross από 29.900 ευρώ
Hyundai MobED: Το έξυπνο ρομπότ που φέρνει το μέλλον στις μεταφορές είναι εδώ
Lexus LFA: Ο θρύλος επιστρέφει ως αμιγώς ηλεκτρικό supercar
Ford Mustang Mach-E 2026: Η Ford διορθώνει το πιο ενοχλητικό σημείο του αυτοκινήτου
Τραμπ «αδειάζει» τις αυτοκινητοβιομηχανίες: Ποιος θα πληρώσει τελικά τα δισεκατομμύρια για τα ηλεκτρικά;