Η Mahindra σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει ορισμένα εξαρτήματα της πλατφόρμας της γερμανικής εταιρείας, καθώς και την ενοποιημένη κυψέλη μπαταρίας της Volkswagen, για τη δική της ηλεκτρική πλατφόρμα, που ονομάζεται Inglo, δήλωσαν οι εταιρείες.
Η ινδική εταιρεία θα είναι ο πρώτος εξωτερικός συνεργάτης που θα χρησιμοποιήσει την ενοποιημένη κυψέλη. Πρόκειται για μια νέα τεχνολογία που υπόσχεται ότι θα μειώσει το κόστος κατά το ήμισυ, την οποία η VW σκοπεύει να αξιοποιήσει στο 80% των κυψελών των δικών της μπαταριών.
Η VW δήλωσε ότι η συμφωνία με την Mahindra θα έχει διάρκεια «αρκετών ετών» και ότι σε αυτή την περίοδο οι προμήθειες προς την ινδική εταιρεία θα αφορούν μπαταρίες με συνολική χωρητικότητα 50 GWh .
Οι δύο εταιρείες αξιολογούν περαιτέρω ευκαιρίες συνεργασίας, σύμφωνα με την ανακοίνωση.
Η αρθρωτή πλατφόρμα MEB που προορίζεται αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα επιτρέπει στην VW να γίνει προμηθευτής τεχνολογίας και εξαρτημάτων σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Η συμφωνία προμήθειας είναι η πρώτη του είδους της για τη VW. Ωστόσο, όπως δήλωσε η ίδια τον περασμένο Σεπτέμβριο, συζητά ήδη με άλλους ενδιαφερόμενους για παρόμοιες συμφωνίες, συμπεριλαμβανομένων εταιρειών στην Ασία που κατασκευάζουν αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, οι οποίες αυτή τη στιγμή εξετάζουν το ενδεχόμενο να παράγουν αυτοκίνητα για την ευρωπαϊκή αγορά μέσω μιας συνεργασίας με την VW.
Πηγή: AUTOMOTIVE NEWS
Δείτε επίσης
Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD
Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου
Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland
Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO
Toyota Prius Plug-in Hybrid Nightshade: Το δοκιμάζουμε στην πιο εντυπωσιακή του έκδοση