F1: «επική νίκη» του Λεκλέρ

F1: «επική νίκη» του Λεκλέρ

Το Grand Prix της Βραζιλίας είναι ένας αγώνας, που ο Σαρλ Λεκλέρ θα ήθελε να διαγράψει από το μυαλό του.

Ο Μονεγάσκος, ενώ ξεκινούσε από την πρώτη σειρά της εκκίνησης, ήταν δεύτερος στις κατατακτήριες της Παρασκευής, κατέληξε να μη ξεκινήσει καν τον αγώνα, μιας και εγκατέλειψε στον προθερμαντικό γύρο. Ο Λεκλέρ ωστόσο, πέτυχε μια “επική νίκη” την περασμένη εβδομάδα.

Ενώ πετούσε στα σύννεφα

Ο Μονεγάσκος, όπως και όλοι οι άνθρωποι της F1, μετά το Grand Prix του Μεξικού έπρεπε να ταξιδέψουν αμέσως για τη Νότια Αμερική. Βλέπετε, το Grand Prix Βραζιλίας ήταν αμέσως μετά τον αγώνα της Πόλης του Μεξικού. Ο οδηγός της Ferrari μοιράστηκε το αεροπορικό του ταξίδι με τον “κολλητό” του – από την εποχή, που έτρεχαν παιδιά ακόμα στα καρτ-, τον Πιερ Γκασλί.

F1: «επική νίκη» του Λεκλέρ

Η φιλία τους είναι γνωστή σε όλους στα πάντοκς και όχι μόνο της Formula 1. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους είχαν μια μοναδική μονομαχία. Έπαιξαν μια παρτίδα σκάκι και ο Σαρλ Λεκλέρ νίκησε. Χάρηκε τόσο πολύ, που ανέβασε την “επική του νίκη” στις λογαριασμούς του στα social media.

Mέχρι και η Ryanair!

Δυστυχώς όμως, η νίκη του αυτή δεν του έφερε καθόλου τύχη. Όλοι, όσοι παρακολούθησαν τον αγώνα στη Βραζιλία, άκουσαν τον Σαρλ Λεκλέρ, μετά το πρώτο σοκ από την εικόνα της Ferrari κολλημένη στις μπαριέρες ασφαλείας, να λέει: “Γιατί να είμαι τόσο άτυχος; Γιατί;”

F1: «επική νίκη» του Λεκλέρ

Στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης έγινε ένας πανικός. Πολλοί ήταν αυτοί, που έσπευσαν να κατηγορήσουν τον ταλαντούχο οδηγό, πως έφταιγε για την έξοδο και εγκατάλειψή του. Μέχρι και η αεροπορική εταιρία Ryanair “τρολάρισε” τον Μονεγάσκο, ανεβάζοντας ένα ποστ, που έγραφε: “Φέτος είναι υπερβολικά άτυχος. Χρειάζεται ένα ταξίδι στη Λούρδη”. Ο ίδιος ο Λεκλέρ δήλωσε, πως μπορεί, όντως να χρειάζεται ένα ταξίδι στη Λούρδη.

Ανέλαβε ο Βασέρ!

Μετά από όλα αυτά, ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari Φρεντ Βασέρ, αμέσως υπερασπίστηκε τον οδηγό του, λέγοντας, πως το πρόβλημα το είχε το μονοθέσιο και πως ο Λεκλέρ δεν μπορούσε να κάνει απολύτως τίποτα και άδικα τον κατηγορούν. “Το μονοθέσιο έχασε το υδραυλικό του σύστημα, με αποτέλεσμα να μη λειτουργεί το τιμόνι και μετά ο κινητήρας. Μάλλον, είναι κάποιο πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά του μονοθεσίου, το οποίο πρέπει να εξετάσουμε. Χωρίς τιμόνι και κινητήρα δεν μπορεί κανείς να κάνει πολλά”.


About the author


Δείτε επίσης

Τι σημαίνει όταν η μπαταρία του αυτοκινήτου αρχίζει να βγάζει καπνό

Τι σημαίνει όταν η μπαταρία του αυτοκινήτου αρχίζει να βγάζει καπνό

Audi: Ο μοναδικός τρόπος που χρησιμοποίει την τεχνητή νοημοσύνη – Εκεί που σίγουρα δεν περιμένες

Audi: Ο μοναδικός τρόπος που χρησιμοποίει την τεχνητή νοημοσύνη – Εκεί που σίγουρα δεν περιμένες

Νέo Citroen 2CV; Τεράστιες δυνατότητες, τεράστια και τα ρίσκα

Νέo Citroen 2CV; Τεράστιες δυνατότητες, τεράστια και τα ρίσκα

Η «super ζώνη» της Volvo μεταμορφώνει την ασφάλεια στο αυτοκίνητο

Η «super ζώνη» της Volvo μεταμορφώνει την ασφάλεια στο αυτοκίνητο

Μικρό, υβριδικό, το ταχύτερο της κατηγορίας του και με κατανάλωση κοντά στα 4 λίτρα: MG3 Hybrid+

Μικρό, υβριδικό, το ταχύτερο της κατηγορίας του και με κατανάλωση κοντά στα 4 λίτρα: MG3 Hybrid+

Audi Q3: Οι πρώτες φωτογραφίες του νέου μοντέλου – Τι μας «τιζάρει» η Audi, πότε θα παρουσιαστεί

Audi Q3: Οι πρώτες φωτογραφίες του νέου μοντέλου – Τι μας «τιζάρει» η Audi, πότε θα παρουσιαστεί