F1: Με τις φήμες περί μετακίνησης Verstappen να έχουν «φουντώσει» για ακόμα μια φορά, η ομάδα της Mercedes καλείται να αποφασίσει ποιο θα είναι το line up της το 2026.
Το 2026 θα αποτελέσει μια χρονιά-καμπή για την F1. Οι νέοι κανονισμοί θα φέρουν σημαντικές αλλαγές στο grid, αφού όχι μόνο θα δούμε μικρότερα μονοθέσια με ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία, άλλα και ανανεωμένες μηχανές, με μεγαλύτερη έμφαση στην ηλεκτροκίνηση άλλα και στα βιοσυνθετικά καύσιμα για το θερμικό μοτέρ.
Σύμφωνα με τα τελευταία ρεπορτάζ που έρχονται από το εξωτερικό, η Mercedes αναμένεται να έχει το πάνω χέρι σε αυτή την νέα εποχή της F1. Η ομάδα του Toto Wolff επένδυσε από νωρίς στο μονοθέσιο του 2026 και ακούγεται έντονα πως (αυτή τη στιγμή, τουλάχιστον) βρίσκεται πιο μπροστά από τον ανταγωνισμό. Φυσικά και οι ομάδες που προμηθεύονται κινητήριες μονάδες από την Mercedes(McLaren, Alpine, Williams) αναμένεται να έχουν ανάλογο πλεονέκτημα.
Στα της Mercedes, το ποιοι θα είναι οι δύο οδηγοί που θα βρίσκονται πίσω από το τιμόνι του νέου μονοθεσίου, δεν είναι ακόμη γνωστό, αφού τα συμβόλαια των George Russell και Kimi Antonelli λήγουν στο τέλος της αγωνιστικής σεζόν που διανύουμε.
Μάλιστα, η όλη υπόθεση μόλις έλαβε νέα δυναμική, αφού οι φήμες περί ανανέωσης του ενδιαφέροντος της Mercedes στο πρόσωπο του Max Verstappen της Red Bull αναζοπυρώθηκαν, μετά τα σχόλια του Russell για «συζητήσεις ανάμεσα σε Mercedes και Verstappen».
Φυσικά, ο 4 φορές πρωταθλητής έχει συμβόλαιο μέχρι το 2028 με την αυστριακή ομάδα, ωστόσο έχει γίνει ήδη γνωστό ότι στο συμβόλαιο του περιέχεται και ρήτρα αποδέσμευσης η οποία μπορεί να ενεργοποιηθεί από τον Ολλανδό, αν μετά από ένα σημείο της χρονιάς, βρίσκεται εκτός των πρώτων 3 θέσεων στο Πρωτάθλημα Οδηγών. Έτσι, αν για παράδειγμα, ο Verstappen βρίσκεται εκτός τριάδας μετά τον αγώνα του Αυγούστου στην Ουγγαρία(αυτή τη στιγμή είναι τρίτος, 9 βαθμούς μπροστά από τον Russell), τότε θα μπορούσε να ενεργοποιήσει τη ρήτρα και να υπογράψει για όποια ομάδα του grid επιθυμούσε.
F1: Ο Wolff θέλει να γνωρίζει την δυάδα του για το 2026 πριν το Summer Break
Βέβαια, ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff τόνισε πως η Mercedes θέλει να ανακοινώσει το οδηγικό της δίδυμο για το 2026 πριν από τη διακοπή του καλοκαιριού, με τον επικεφαλής της ομάδας να επισημαίνει πως οι αποφάσεις πρέπει να παρθούν με σεβασμό προς όλους τους εμπλεκομένους.
Μιλώντας μετά το Grand Prix Αυστρίας, ο Wolff δήλωσε:
«Πρέπει να είσαι σεβαστικός απέναντι σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη – στην οργάνωση, στους οδηγούς, σε όλους. Πρέπει να υπάρχει κατανόηση της κατεύθυνσης που θα ακολουθήσουμε. Δεν θέλω να γίνομαι σαδιστής, αφήνοντας έναν οδηγό να περιμένει, χωρίς να παίρνονται αποφάσεις όταν πρέπει να παρθούν».
Ο Αυστριακός συνέχισε, λέγοντας:
«Αισθάνομαι ότι βρισκόμαστε σε καλό σημείο τώρα, στα τέλη Ιουνίου. Φυσικά, υπάρχουν πολλές συζητήσεις και ήμουν ανοιχτός και διαφανής με αυτό. Σε κάποια φάση, μέσα στους επόμενους μήνες – μέχρι το καλοκαιρινό διάλειμμα – πρέπει να ξέρουμε. Μέχρι τότε, όλα θα έχουν τελειώσει».
Horner: «Η Mercedes έχει τα δικά της προβλήματα»
Ούτε ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, δεν παρέλειψε να σχολιάσει τις φήμες που θέλουν τον Max Verstappen να σκέφτεται μεταγραφή προς τη Mercedes, χαρακτηρίζοντας τες ως εξωτερικό θόρυβο. Σύμφωνα με τον Horner, τέτοιου είδους φήμες εκνευρίζουν τον Ολλανδό που προτιμά να είναι συγκεντρωμένος στα αγωνιστικά. Συγκεκριμένα, είπε:
«Ο Max εκνευρίζεται αρκετά με αυτή την παραφιλολογία που τον συνδέει με τη Mercedes.Η Mercedes έχει τα δικά της προβλήματα. Σήμερα τερμάτισαν 62 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή. Εμείς επικεντρωνόμαστε στους εαυτούς μας. Ξέρουμε ποια είναι η κατάσταση με τον Max, ξέρουμε τι λένε τα συμβόλαια, και όλα τα υπόλοιπα είναι απλώς θόρυβος που δεν προέρχεται από εμάς».
Το σκηνικό εν όψει 2026
Η τελευταία φορά που η F1 άλλαξε κινητήρες ήταν το 2014, χρονιά που σηματοδότησε την έναρξη της κυριαρχίας της Mercedes, με οκτώ διαδοχικούς τίτλους Κατασκευαστών.
Δείτε επίσης

Ελαστικά αυτοκινήτου: Έκανες περιστροφή και τώρα τα ελαστικά σου «παίζουν»; Αυτός είναι ο λόγος!

Αντιστρεπτική δοκός αυτοκινήτου: Τι ακριβώς είναι και πώς λειτουργεί;

Τα πίσω ή τα εμπρός ελαστικά φθείρονται πιο γρήγορα σε πισωκίνητο αυτοκίνητο; Το κόλπο που δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάς

Γιατί μπορεί η εξάτμιση να βγάζει…μαλλιά; Το σπάνιο φαινόμενο και πως εξηγείται;

Mercedes-AMG: «Η τετρακύλινδρη υβριδική e C63 δεν έπεισε τους αγοραστές»
