F1: Σκέφτεται αλλαγές και στο δεύτερο μονοθέσιο η Red Bull

F1: Σκέφτεται αλλαγές και στο δεύτερο μονοθέσιο η Red Bull

F1: Σύμφωνα με τον Helmut Marko, η ομάδα εξετάζει το ενδεχόμενο να ρυθμίσει διαφορετικά το δεύτερο μονοθέσιο, ώστε να γίνει πιο φιλικό στον οδηγό.

Η Red Bull προχώρησε ήδη σε μια αλλαγή στο οδηγικό της δίδυμο, φέρνοντας τον Yuki Tsunoda στη θέση του Liam Lawson, πριν το 3o GP της F1 στην Suzuka. Όμως, οι αλλαγές ενδέχεται να μην σταματήσουν εκεί.

F1: Πιο «ήπιο» setup για το δεύτερο RB21;

Η RB21 είναι ένα μονοθέσιο υψηλής απόδοσης, αλλά με μια αρκετά επιθετική ρύθμιση, ιδιαίτερα στο μπροστινό μέρος, που απαιτεί απόλυτη ακρίβεια από τον οδηγό. Ο Max Verstappen έχει προσαρμοστεί τέλεια σε αυτό το στυλ, όμως οι teammates του έχουν συχνά δυσκολευτεί να εκμεταλλευτούν πλήρως το δυναμικό του αυτοκινήτου.

Ο ίδιος ο Marko παραδέχτηκε ότι η περιγραφή του πρώην οδηγού της Red Bull, Alex Albon, που παρομοίασε το μονοθέσιο με «ποντίκι υπολογιστή» λόγω της ευαισθησίας του, είναι αρκετά ακριβής. Γι’ αυτό και η ομάδα σκέφτεται να διαφοροποιήσει το setup του δεύτερου μονοθεσίου ώστε να είναι πιο εύκολο στον χειρισμό.

«Έχουμε ήδη σκεφτεί να ρυθμίσουμε το δεύτερο μονοθέσιο με έναν λιγότερο επιθετικό τρόπο, ώστε να γίνει πιο φιλικό στον οδηγό», ανέφερε ο Marko στο Motorsport.com.

Σταθερότητα και αναβαθμίσεις στον ορίζοντα

Εκτός από τις πιθανές διαφοροποιήσεις στο setup, η Red Bull εργάζεται πάνω σε αναβαθμίσεις που θα βελτιώσουν τη σταθερότητα του RB21 σε όλες τις συνθήκες. Αν και η ομάδα έχει σχεδιάσει το μονοθέσιο με έμφαση στην απόλυτη απόδοση, ο Marko επιβεβαίωσε ότι γίνονται προσπάθειες για να εξαλειφθούν οι αρνητικές τάσεις που εμφανίστηκαν ήδη από την προετοιμασία στο Μπαχρέιν.

«Έγινε μια συνάντηση με τους επικεφαλής μηχανικούς και τον Max, όπου αναλύσαμε ανοιχτά όλα αυτά τα ζητήματα και τις λύσεις που έχουμε προγραμματίσει”, εξήγησε ο Marko. «Οι αναβαθμίσεις μπορεί να λειτουργήσουν, μπορεί και όχι. Αυτό συμβαίνει στη Mercedes, συμβαίνει και στη Ferrari».

Το ζητούμενο είναι να δημιουργηθεί ένα μονοθέσιο που θα αποδίδει το ίδιο καλά σε όλες τις πίστες, ανεξαρτήτως θερμοκρασίας ή γόμας ελαστικών: «Προς αυτή την κατεύθυνση κινούμαστε και είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρουμε», πρόσθεσε ο Marko.

 

Δείτε επίσης

Γιατί δεν πρέπει πότε να οδηγείς με νεκρά σε κατηφόρα

Γιατί δεν πρέπει πότε να οδηγείς με νεκρά σε κατηφόρα

Τι κοινό έχουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της BMW και τα… χταπόδια;

Τι κοινό έχουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της BMW και τα… χταπόδια;

F1:«Η ομάδα του Max είναι η Red Bull» – Η Aston Martin βάζει τέλος στις φήμες για μεταγραφή Verstappen;

F1:«Η ομάδα του Max είναι η Red Bull» – Η Aston Martin βάζει τέλος στις φήμες για μεταγραφή Verstappen;

Toyota Land Cruiser Hybrid 48V: Στην εξηλεκτρισμένη εποχή και το θρυλικό SUV

Toyota Land Cruiser Hybrid 48V: Στην εξηλεκτρισμένη εποχή και το θρυλικό SUV

Συντήρηση αυτοκινήτου: 9 μύθοι που πρέπει να σταματήσεις να πιστεύεις

Συντήρηση αυτοκινήτου: 9 μύθοι που πρέπει να σταματήσεις να πιστεύεις

F1: Αναβαθμίσεις στην SF-25 φέρνει η Ferrari για το GP της Αυστρίας

F1: Αναβαθμίσεις στην SF-25 φέρνει η Ferrari για το GP της Αυστρίας