F1: Το μάθημα που Antonelli μετά το ακριβό λάθος στις κατατακτήριες του GP Μονακό

F1: Το μάθημα που Antonelli μετά το ακριβό λάθος στις κατατακτήριες του GP Μονακό

F1:Ο Antonelli «θα μάθει» μετά το ακριβό λάθος στις κατατακτήριες του GP Μονακό

Ο Kimi Antonelli αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τις κατατακτήριες δοκιμές του Grand Prix του Μονακό για την F1 ύστερα από ατύχημα στα τελευταία λεπτά του Q1, όταν χτύπησε στις μπαριέρες στη στροφή της Nouvelle Chicane.

Ο νεαρός Ιταλός οδηγός είχε ήδη εξασφαλίσει τη συμμετοχή του στο Q2, όμως η ζημιά από την επαφή με τον τοίχο προκάλεσε πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης της Mercedes, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο και να καρφωθεί με τη μύτη του μονοθεσίου στις μπαριέρες.

F1: To λάθος του Antonelli

Ο αγώνας διακόπηκε προσωρινά με κόκκινη σημαία, αλλά παρ’ ότι προκρίθηκε στο Q2 , ο Antonelli δεν μπόρεσε να συνεχίσει λόγω της ζημιάς, και έτσι θα εκκινήσει τον αγώνα της Κυριακής από τη 15η θέση.

«Ήταν ένα πολύ ακριβό λάθος, δυστυχώς», παραδέχθηκε ο ίδιος στους δημοσιογράφους, ανάμεσά τους και του PlanetF1.com.
«Άγγιξα τον τοίχο και δεν μπορούσα να στρίψω δεξιά, και έτσι κατέληξα στον τοίχο.
Είναι κρίμα γιατί είχαμε αρχίσει να βρίσκουμε ρυθμό, και έτσι ναι, είναι πραγματικά απογοητευτικό.»

Ο Antonelli είχε μια σταθερή πορεία ως τα προκριματικά. Στο πρώτο ελεύθερο δοκιμαστικό ήταν 11ος, οκτώ δέκατα πίσω από τον Leclerc, ενώ στο FP2 μείωσε τη διαφορά στα έξι δέκατα και βρέθηκε στην 9η θέση. Στο FP3, ωστόσο, υποχώρησε στη 10η θέση, πάνω από ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον ταχύτερο χρόνο (1:10.953 του Leclerc).

Παρόλα αυτά, ο Ιταλός ένιωθε αισιόδοξος ενόψει κατατακτήριων.

«Δυσκολευόμασταν μέσα στο Σαββατοκύριακο, αλλά στις κατατακτήριες προσπαθούσα να βελτιώσω την οδήγησή μου», είπε.
«Δυστυχώς έκανα το λάθος και δεν μπόρεσα να συνεχίσω να ανεβάζω ρυθμό μέσα στη διαδικασία.
Το μονοθέσιο σίγουρα έδειχνε καλύτερο στις κατατακτήριες. Προσπαθούσα να μπω σε ρυθμό. Είναι κρίμα που τελείωσε έτσι.»

Ήταν το δεύτερο συνεχόμενο δύσκολο Σαββατοκύριακο για τον Antonelli, καθώς και στο GP της Ίμολα είχε καταταγεί 13ος και εγκατέλειψε τον αγώνα λόγω ηλεκτρικού προβλήματος — κάτι που θύμισε το αντίστοιχο ζήτημα του George Russell στο Μονακό.

Παρ’ όλα αυτά, οι νέοι κανονισμοί που απαιτούν τη χρήση τριών διαφορετικών γομών ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα, μπορεί να του δώσουν κάποια ευκαιρία.

«Θα δοκιμάσουμε κάτι με τη στρατηγική, να δούμε αν μπορούμε να κάνουμε κάτι», είπε.
«Πρέπει να κάνω επανεκκίνηση, γιατί ήταν δύο άσχημα Σαββατοκύριακα στη σειρά.
Σίγουρα θα μάθω από αυτό», πρόσθεσε για την “βάπτισή του με φωτιά” στο Μονακό.
«Ακόμα κι αν ήταν ένα πολύ δύσκολο Σαββατοκύριακο, δεν είναι το ιδανικό, αλλά σίγουρα έμαθα πολλά. Θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε αύριο.»

Ο Antonelli θα ξεκινήσει τελικά από τη 14η θέση στον αγώνα της Κυριακής, μία θέση πίσω από τον George Russell, ο οποίος δεν πρόλαβε να σημειώσει χρόνο στο Q2 λόγω ηλεκτρικής βλάβης.

Δείτε επίσης

F1 – GP Μονακό: Ο Norris κέρδισε, η FIA απέτυχε

F1 – GP Μονακό: Ο Norris κέρδισε, η FIA απέτυχε

Ξέρουν καλά τι κάνουν οι Κινέζοι

Ξέρουν καλά τι κάνουν οι Κινέζοι

Nissan: Δουλεύει πάνω σε νέο GT-R

Nissan: Δουλεύει πάνω σε νέο GT-R

Ελαστικά: Φθείρονται πιο γρήγορα σε αυτοκίνητα με τετρακίνηση;

Ελαστικά: Φθείρονται πιο γρήγορα σε αυτοκίνητα με τετρακίνηση;

F1: Στο παιχνίδι διεκδίκησης τίτλου η Red Bull; «Μάθαμε ένα πολύτιμο μάθημα» είπε ο Verstappen

F1: Στο παιχνίδι διεκδίκησης τίτλου η Red Bull; «Μάθαμε ένα πολύτιμο μάθημα» είπε ο Verstappen

F1: «Ανήσυχη η Ferrari ενόψει του Grand Prix του Μονακό» λέει o Fred Vasseur

F1: «Ανήσυχη η Ferrari ενόψει του Grand Prix του Μονακό» λέει o Fred Vasseur