Formula 1 - Grand Prix Αμπού Ντάμπι: της... κόκκινης σημαίας έγινε στο FP2!

Formula 1 - Grand Prix Αμπού Ντάμπι: της... κόκκινης σημαίας έγινε στο FP2!

Η δράση στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές στο Grand Prix της Formula 1 του Αμπού Ντάμπι, ήταν ελάχιστη και αυτό γιατί είχαμε διακοπές, όχι από μία αλλά από δυο κόκκινες σημαίες, που βγήκαν μετά τα ατυχήματα των Σάινθ και Χούλκενμπεργκ.

Για την ιστορία τον πρώτο χρόνο έκανε ο Σαρλ Λεκλέρ.

Ισπανικές πιρουέτες

Στα πρώτα λεπτά των δοκιμών η περίοδος σταμάτησε διότι ο Κάρλος Σάινθ βρέθηκε με τη Ferrari του κολλημένη στα προστατευτικά της Γιας Μαρίνα. Ο Ισπανός έφυγε ανεξέλεγκτα στη στροφή τρια, έκανε δυο εντυπωσιακές πιρουέτες και με το πλάι του μονοθεσίου του σταμάτησε εκτός πίστας στις μπαριέρες. Αμέσως βγήκε η κόκκινη σημαία και η περίοδος των ελεύθερων δοκιμών διεκόπη για 27 λεπτά.

Όμως, όταν ξεκίνησε ξανά η δράση, αυτή τη φορά ήταν ο Νίκο Χούλκενμπέργκ, που προκάλεσε νέα εμφάνιση της κόκκινης σημαίας και φυσικά νέα διακοπή.
Ο οδηγός της Haas καβάλησε για τα καλά το κερμπ της πρώτης στροφής. O γερμανός δεν μπορούσε να κάνει τίποτα γιατί η Haas ήταν ακυβέρνητη και έπεσε με το πίσω μέρος της στα προστατευτικά. Η ζημιά στο μονοθέσιο του Χούλκενμπεργκ δεν ήταν τόσο μεγάλη, όσο σε αυτή του μονοθεσίου του Σάινθ, αλλά η κόκκινη σημαία έδωσε το παρών.

Η τελική τριάδα

Στο ελάχιστο αγωνιστικό κομμάτι, ο Σαρλ Λεκλέρ πρόλαβε και έκανε τον ταχυτερο γύρο με χρόνο 1:24.809, ενώ μισό δέκατο πίσω του, ήταν ο Νόρις με τη McLaren του και τρίτος ο Φερστάπεν.


About the author


Δείτε επίσης

F1: Η «αστρονομική» τιμή του Max Verstappen σε ενδεχόμενη μεταγραφή στην Mercedes

F1: Η «αστρονομική» τιμή του Max Verstappen σε ενδεχόμενη μεταγραφή στην Mercedes

Είναι όλα τα φίλτρα λαδιού ίδια; Πώς να διαλέξω το σωστό για το αυτοκίνητο μου

Είναι όλα τα φίλτρα λαδιού ίδια; Πώς να διαλέξω το σωστό για το αυτοκίνητο μου

Φρένα: Πώς να καθαρίσεις μόνος σου τους δίσκους των φρένων

Φρένα: Πώς να καθαρίσεις μόνος σου τους δίσκους των φρένων

Ηλεκτρικό Dacia Duster: Έρχεται στο άμεσο μέλλον

Ηλεκτρικό Dacia Duster: Έρχεται στο άμεσο μέλλον

Υβριδικά: Πως ακριβώς λειτουργεί το κιβώτιο e-CVT της Toyota;

Υβριδικά: Πως ακριβώς λειτουργεί το κιβώτιο e-CVT της Toyota;

Νέα Ferrari Amalfi με 640 ίππους: Ο διάδοχος της Roma είναι εδώ

Νέα Ferrari Amalfi με 640 ίππους: Ο διάδοχος της Roma είναι εδώ