Ράλι Ντακάρ: Λούκας Μοράες, ένας πρωτάρης στην τριάδα!

Ράλι Ντακάρ: Λούκας Μοράες, ένας πρωτάρης στην τριάδα!

Πέρυσι, πριν τρέξει στο Ντακάρ, πολλοί «ειδήμονες» τον υπολόγιζαν ακόμα και για νικητή.

Η άποψή τους αυτή, δεν ήταν αβάσιμη, γιατί ο χαμογελαστός Βραζιλιάνος είχε εντυπωσιακά αποτελέσματα στους αγώνες στη Νότια Αμερική. Τερμάτισε τρίτος στο πρώτο του Rally Dakar και έγραψε ιστορία!

Τον πίστεψαν και τους δικαίωσε!

Θα μπορούσε στα αλήθεια να τα πάει καλά στις ερήμους της Σαουδικής Αραβίας; Τουλάχιστον η Red Bull το πίστεψε. Ο Μοράες υπέγραψε μια πολυπόθητη συμφωνία χορηγίας, που περίμενε καιρό. Τα αποτελέσματα του μιλούσαν, ήταν δύο φορές νικητής του Mitsubishi Cup, του μεγαλύτερου διαγωνισμού single-make στη Νότια Αμερική. Ήταν επίσης τρεις φορές νικητής του πρωταθλήματος Βραζιλίας, και δυο φορές είχε κερδίσει τον πιο σκληρό αγώνα της Νότιας Αμερικής, το Rally dos Sertoes – πρώτα το 2019 και στη συνέχεια το 2022 με την Toyota Overdrive.

Οι αγώνες προθέρμανσης του Ντακάρ, πριν από το 2023, όπως το Baja Aragon, όπου τερμάτισε τρίτος, πίσω από τους Αλ Ατίγια και Αλ Ρατζί, ή το Dubai Baja, όπου κέρδισε την πρώτη μέρα, ανέβασαν κι άλλο τα προγνωστικά υπέρ του Βραζιλιάνου. Αλλά, ακόμη και ο πιο ένθερμος υποστηρικτής του, θα ήταν δύσκολο να προβλέψει, ότι την πρώτη του φορά ο “Dakar Lucas” και ο συνοδηγός του Tίμο Γκότσαλκ θα ήταν στο βάθρο, ακριβώς πίσω από τους, Αλ Ατίγια και Λεμπ και μπροστά από ένα σωρό άλλους. πολύ πιο έμπειρους οδηγούς και θρύλους του αγώνα. Για το Ντακάρ του 2024, ο Λούκας θα συνεργαστεί με τον εξαιρετικά έμπειρο πρώην αναβάτη Αρμάντ Μονλεόν, ο οποίος πέρυσι ήταν συνοδηγός του Γιακούμπ Πριτζκόνσκι και το νέο Mini.

Στο βάθρο των νικητών με την πρώτη

«Το Ντακάρ μου του 2023 ήταν πραγματικά απίστευτο, καθώς ήμουν πρωτάρης ανάμεσα σε όλους αυτούς τους θρύλους. Υιοθετήσαμε μια καλή στρατηγική και καλό ρυθμό από την αρχή, χωρίς να ρισκάρουμε πολλά και σίγουρα απέδωσε» δήλωσε ο Λούκας Μοράες. «Δεν θα μπορούσα να είμαι περισσότερο ευγνώμων στην ομάδα και σε όλους τους χορηγούς, που μας βοήθησαν.

Από τότε, προπονούμαι πολύ, κυρίως στη Βραζιλία και αγωνίζομαι σε όλους τους εθνικούς αγώνες που έχουμε εκεί – τρέχω με SSV. Έτρεξα και στο Baja Aragon, όπου τερματίσαμε δεύτεροι, κερδίζοντας την πρώτη μέρα με την Toyota Overdrive. Για να είμαι ειλικρινής, δεν ήμουν σίγουρος, μέχρι τον Αύγουστο, αν θα επέστρεφα ποτέ, στο Ντακάρ και μετά το Sertoes τα πράγματα άρχισαν να κινούνται κάπως, με την ομάδα Toyota Gazoo και τη Red Bull.

Είναι υπέροχο, που έχω τον Aρμάντ συνοδηγό μου και τα πάμε καλά. Η περσινή χρονιά με τον Tίμο ήταν πραγματικά καταπληκτική, αλλά φυσικά έπρεπε να συνεχίσει με τον Γιαζίντ. Προφανώς ξέρουμε πόσο σκληρό είναι το Ντακάρ, οπότε πρέπει να κρατήσουμε τα μυαλά μας προσγειωμένα στο έδαφος, αλλά θα ήταν εκπληκτικό να τερματίσουμε στην πρώτη 10άδα ή στην πρώτη 5άδα. Ανυπομονούμε πραγματικά για αυτό».

Στόχος τερματισμός στη δεκάδα!

Μετά το εκπληκτικό αποτέλεσμα της περσινής χρονιάς ο Βραζιλιάνος δεν πετάει στα σύννεφα, ξέρει πολύ καλά τις δυσκολίες του αγώνα και βάζει λίγο παρακάτω τον πήχη.  Θέλει αρχικά να τερματίσει στη πρώτη δεκάδα και θα ήταν εξαιρετικό αποτέλεσμα για αυτόν, μια θέση στην πεντάδα.


About the author


Δείτε επίσης

Φώτα αυτοκινήτου: Δεν ανάβει η μεγάλη σκάλα – 9 πιθανές αιτίες

Φώτα αυτοκινήτου: Δεν ανάβει η μεγάλη σκάλα – 9 πιθανές αιτίες

Σήμα της Renault: Το κρυφό μήνυμα πίσω από το γαλλικό διαμάντι

Σήμα της Renault: Το κρυφό μήνυμα πίσω από το γαλλικό διαμάντι

Mercedes: Χωρίς… φρένα τα νέα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα

Mercedes: Χωρίς… φρένα τα νέα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα

F1: Σαμποτάζ της Mercedes στον Hamilton; Τι λέει ο διευθυντής της ομάδας

F1: Σαμποτάζ της Mercedes στον Hamilton; Τι λέει ο διευθυντής της ομάδας

Μεταχειρισμένα: Τι προσέχω όταν αγοράζω από «δεύτερο χέρι»;

Μεταχειρισμένα: Τι προσέχω όταν αγοράζω από «δεύτερο χέρι»;

Το κρυφό μήνυμα πίσω από το σήμα της Hyundai – Μήπως νόμιζες οτι ήταν απλά το γράμμα «H»;

Το κρυφό μήνυμα πίσω από το σήμα της Hyundai – Μήπως νόμιζες οτι ήταν απλά το γράμμα «H»;