Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Είναι μύθος ότι χαλάνε πιο συχνά;

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Είναι μύθος ότι χαλάνε πιο συχνά;

Συγκριτικά με τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούνται από λιγότερα εξαρτήματα, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε όχι τόσο συχνή συντήρηση. Ωστόσο, παραμένει ο μύθος ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρουσιάζουν περισσότερες βλάβες από τα βενζινοκίνητα.

Σύμφωνα με μελέτη της Cap HPI, η συντήρηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου για τρία χρόνια, μπορεί να κοστίσει 23% λιγότερο από τη συντήρηση ενός αντίστοιχου βενζινοκίνητου αυτοκινήτου. Η οδήγηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου εξαλείφει την ανάγκη αντικατάστασης εξαρτημάτων όπως ο συμπλέκτης ή αλλαγές λαδιών.

Η γενική συντήρηση εξαρτημάτων όπως τα ελαστικά, οι υαλοκαθαριστήρες και το βαψίμο παραμένει η ίδια. Ενώ ένα ηλεκτρικό όχημα απαιτεί συντήρηση της μπαταρίας, σίγουρα περιλαμβάνει λιγότερα εξαρτήματα συνολικά.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρουσιάζουν βλάβες πιο συχνά από τα αντίστοιχα με κινητήρα εσωτερικής καύσης;

Η σύντομη απάντηση είναι πως όχι. Δεδομένα από τη Smart Rescue, δείχνουν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι 59% λιγότερο πιθανό να καλέσουν οδική βοήθεια σε σύγκριση με τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.

Αυτό το στατιστικό στοιχείο, καταρρίπτει την άποψη ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μη αξιόπιστα. Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι επίσης λιγότερο πιθανό να παρουσιάσουν χαλασμένη μπαταρία, η οποία τροφοδοτεί λειτουργίες όπως το άνοιγμα των θυρών, τους υαλοκαθαριστήρες, τους δείκτες και την εκκίνηση του αυτοκινήτου.

Τα δεδομένα για αυτά τα είδη προβλημάτων μπαταρίας, αντιστοιχούν στο 23,7% των κλήσεων σε σύγκριση με το 29,7% για τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.

Ποιες είναι οι πιο συχνές αιτίες βλάβης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

Η πλειονότητα των βλαβών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συμβαίνει λόγω εξάντλησης της φόρτισης. Εάν η βλάβη προκληθεί από μια χαλασμένη μπαταρία, θα χρειαστεί να επαναφορτίσετε το αυτοκίνητο.

Άλλες κοινές αιτίες βλάβης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα περιλαμβάνουν τη φθορά, τα προβλήματα με τον ηλεκτρικό κινητήρα, τα προβλήματα με την υποδοχή φόρτισης ή τις δυσλειτουργίες του ηλεκτρικού συστήματος.

Η βλάβη ή η φθορά της μπαταρίας μπορεί να προέλθει από παράγοντες όπως οι ακραίες θερμοκρασίες, οι ακατάλληλες πρακτικές φόρτισης ή η γήρανση.

Οι βλάβες των ηλεκτρικών κινητήρων μπορούν να προέρχονται από προβλήματα όπως η υπερθέρμανση ή τα μηχανικά σφάλματα. Οι προκλήσεις με την υποδοχή φόρτισης μπορεί να περιλαμβάνουν δυσκολίες στην εντοπισμό σταθμών φόρτισης ή την αντιμετώπιση ελαττωματικού εξοπλισμού φόρτισης.

Τέλος, οι δυσλειτουργίες στο λογισμικό ή το ηλεκτρικό σύστημα μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα όπως την απώλεια ισχύος ή την απώλεια ελέγχου, απαιτώντας επισκευές ή ενημερώσεις λογισμικού.

4 τρόποι συντήρησης της μπαταρίας του ηλεκτρικού αυτοκινήτου

  • Αποφύγετε τη γρήγορη φόρτιση όταν είναι δυνατόν
  • Ελαχιστοποιήστε την έκθεση σε υψηλές θερμοκρασίες όταν είναι παρκαρισμένο
  • Διατηρήστε μια βέλτιστη κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας κατά τη διάρκεια μεγάλων περιόδων ακινησίας
  • Αποφύγετε να διατηρείτε την μπαταρία σε κατάσταση φόρτισης 100%

Δείτε επίσης

Μπορώ να αναμείξω απλή και σούπερ αμόλυβδη βενζίνη;

Μπορώ να αναμείξω απλή και σούπερ αμόλυβδη βενζίνη;

Skoda Elroq: Προσιτό ηλεκτρικό – Πόσο θα κοστίζει

Skoda Elroq: Προσιτό ηλεκτρικό – Πόσο θα κοστίζει

Ελαστικά: Ποια είναι η σωστή πίεση το καλοκαίρι και τον χειμώνα

Ελαστικά: Ποια είναι η σωστή πίεση το καλοκαίρι και τον χειμώνα

Φαρδιά vs στενά ελαστικά: Ποια είναι τα καλύτερα για το αυτοκίνητο

Φαρδιά vs στενά ελαστικά: Ποια είναι τα καλύτερα για το αυτοκίνητο

Φίλτρο αέρα καμπίνας: Πώς λειτουργεί και πότε πρέπει να το αλλάξετε

Φίλτρο αέρα καμπίνας: Πώς λειτουργεί και πότε πρέπει να το αλλάξετε

Όλα τα μοντέλα της Jeep στην έκθεση Auto Athina 2024

Όλα τα μοντέλα της Jeep στην έκθεση Auto Athina 2024