ΜΤΜ Bentley Continental GT: βασιλική άμαξα με 772 ατίθασα άλογα!

ΜΤΜ Bentley Continental GT: βασιλική άμαξα με 772 ατίθασα άλογα!

Ο Χερ Ρόλαντ Μάγερ, ιδιοκτήτης του βελτιωτικού οίκου ΜΤΜ στο Ίνγκολσταντ της Γερμανίας, γνωστός για τις «καταδρομικές» αναβαθμίσεις του σε σούπερ σπορ αυτοκίνητα, «έβαλε χέρι» σύν τοις άλλοις και στο πλέον επιθυμητό κόσμημα στο κόσμο με τέσσερις ρόδες, την «Bella Figura» Bentley Continental GT παραγωγής του 2017.

Για την ιστορία, η σειρά Bentley Continental, περιλαμβάνει έξι μοντέλα: GT V8, GT V8 S, W12, Speed και Supersports. Τα μοντέλα V8, τροφοδοτούνται από έναν υποτετράγωνο (84,5 x 89 mm), 32V, V8 κινητήρα 4 λίτρων (3.993 κ.εκ), με δύο τούρμπο και συμπίεση 9,3:1, που αποδίδει 507 ίππους στις 6.000 σ.α.λ, διαθέτει 66 κιλά ροπής απο τις 1700 σ.α.λ, ενώ αναπτύχθηκε απο κοινού με την Audi.

Η περισσότερο σπορτίβ έκδοση V8 S, αποδίδει 21 ίππους επιπλέον. Όλα τα Continential, διαθέτουν αυτόματα κιβώτια 8 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη και τετρακίνηση. Αυτός ο συνδυασμός επιτρέπει στα μοντέλα με τον V8, να διαθέτουν αναλογία 4,5 κιλών ανα ίππο και να κάνουν τα 0 -100 απο στάση σε 4,8”, έχοντας τελική ταχύτητα μεγαλύτερη από 300 χλμ/ώρα.

Το «πουσσάρισμα»!

Το πανάκριβο τετραθέσιο κουπέ με την ελιτίστικη σπορ κομψότητα, πέρασε τις πύλες της ΜΤΜ (Motoren Technik Mayer), για μια εκτεταμένη βελτίωση τόσο αισθητικά όσο και μηχανικά! Όπως είπε κατά λέξη ο «κάπτεν» Μάγερ για αυτό το μοντέλο « Για άλλη μια φορά, αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε δοκιμασμένα μέσα, για να κάνουμε ένα υπέροχο προϊόν λίγο πιο επιθυμητό».

Η καθημερινή του ενασχόληση χρόνια τώρα στο να αναβαθμίζει τα μοντέλα του γκρουπ της VW, του πρόσφερε έτοιμες και δοκιμασμένες λύσεις απο την «φαρέτρα» της ΜΤΜ. Έτσι τοποθετήθηκαν δυο νέα βελτιωμένα τούρμπο καθώς και μεγαλύτερο ιντερκούλερ για την ψύξη τους, νέες αντλίες καυσίμου υψηλής πίεσης, νέα μεγαλύτερης εγχυσης μπέκ, μεταλλικός καταλύτης με περισσότερη ελεύθερη ροή και νέα εξάτμιση υψηλής απόδοσης.

Το κερασάκι στην τούρτα, ήταν το εξελιγμένο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης της ΜΤΜ, απαραίτητο για να δουλέψει με σωστά όλη η μετατροπή. Το αποτέλεσμα στο τέλος στο δυναμόμετρο της εταιρείας, έδειξε 265 επιπλέον ίππους, αγγίζοντας τους 772! Ο «τρελο Μάγερ» έκανε και εδω το θαύμα του! Έτσι η MTM Bentley Continental GT Birkin Speed Εight, χρειάζεται τώρα κάτω απο τα 4” για τα 0-100, ενω η τελική της ταχύτητα αγίζει τα 330 χλμ/’ωρα! Όμως οι μηχανικές επεμβάσεις στο βαρύ αρχοντικό κουπέ, δεν σταμάτησαν εδω.

Για να σταματάει με ασφάλεια το χλιδάτο αναβαθμισμένο βαρύ κουπέ, η ΜΤΜ το εφοδίασε με καρμπονκεραμικά φρένα με δίσκους 420 x 40 mm, που «κουμπώνουν» σε 6πίστονες δαγκάνες της Brembo.

Εμφανισιακά

Και φυσικά υπάρχει κάτι για το «μάτι» και έτσι το Speed Eight απέκτησε σπορ, κομψές ζάντες Bimoto της ΜΤΜ σε μεγέθη 10,5 x 21 ίντσες ή σε 10 x 20 ίντσες, ανάλογα την επιλογή του πελάτη. Αυτές «φορούν» τα πολύ καλά ελαστικά Michelin Pilot Sport σε διαστάσεις 285/35. Προκειμένου το σετ των ζαντολάστιχων να κάθεται τέλεια στο τόξο του τροχού και το GT να είναι επίσης λίγο πιο ευέλικτο, η MTM χρησιμοποιεί το σύστημα F-Cantronic 2, για να χαμηλώνει διακριτικά το αμάξωμα, το οποίο ωστόσο διασφαλίζει τη διατήρηση της άνεσης μιας Bentley.

Μπροστά, ένας διαχωριστής απο ανθρακόνημα στην αρχική μπροστινή ποδιά, παρέχει περισσότερη πίεση επαφής με το δρόμο και ξεχωριστή εμφάνιση, ενώ πίσω τοποθετήθηκε μια σταθερή αεροτομή, η οποία φυσικά είναι επίσης κατασκευασμένη από ανθρακονήματα.

Σούμα!

Η 8κύλινδρη MTM Bentley continental GT, συνεχίζει να σηματοδοτεί την αίσθηση του γοήτρου και της πολυτέλειας, με περισσότερο τώρα σπορτίβ εμφάνιση, ενω είναι το ίδιο γρήγορη με την μεγαλύτερη αδελφή της, που φοράει τον 12κύλινδρο W12 TSI κινητήρα των 6 λίτρων! Τώρα πόσοι «τρελοί» θα βρεθούν να τολμήσουν το «πουσάρισμα» ενός τέτοιου  υπεραυτοκινήτου, είναι σίγουρα ένας γρίφος!


About the author


Δείτε επίσης

Φώτα αυτοκινήτου: Δεν ανάβει η μεγάλη σκάλα – 9 πιθανές αιτίες

Φώτα αυτοκινήτου: Δεν ανάβει η μεγάλη σκάλα – 9 πιθανές αιτίες

Σήμα της Renault: Το κρυφό μήνυμα πίσω από το γαλλικό διαμάντι

Σήμα της Renault: Το κρυφό μήνυμα πίσω από το γαλλικό διαμάντι

Mercedes: Χωρίς… φρένα τα νέα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα

Mercedes: Χωρίς… φρένα τα νέα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα

F1: Σαμποτάζ της Mercedes στον Hamilton; Τι λέει ο διευθυντής της ομάδας

F1: Σαμποτάζ της Mercedes στον Hamilton; Τι λέει ο διευθυντής της ομάδας

Μεταχειρισμένα: Τι προσέχω όταν αγοράζω από «δεύτερο χέρι»;

Μεταχειρισμένα: Τι προσέχω όταν αγοράζω από «δεύτερο χέρι»;

Το κρυφό μήνυμα πίσω από το σήμα της Hyundai – Μήπως νόμιζες οτι ήταν απλά το γράμμα «H»;

Το κρυφό μήνυμα πίσω από το σήμα της Hyundai – Μήπως νόμιζες οτι ήταν απλά το γράμμα «H»;