O Γερμανός βελτιωτής JMS Fahrzeugteile, έβαλε στο χέρι, το παλιό καλό Mk4, ντύνοντας το με ένα επιθετικό bodykit. Οι οπτικές τροποποιήσεις είναι εμπνευσμένες από το κορυφαίο VW Golf R32, σε συνδυασμό με ζάντες των 19 ιντσών και νέα εξάτμιση.
Το τροποποιημένο χάτσμπακ, διαθέτει νέο μπροστινό προφυλακτήρα με μεγάλες εισαγωγές και νέα μάσκα χωρίς το σήμα της VW. Επιπλέον, το αεριζόμενο και «ελαφρύ» καπό, εκτείνεται πάνω από τους στοκ προβολείς για την εμφάνιση «άγριο άτι» της δεκαετίας του 2000.
Η νέα αυτή εμφάνιση, κυριαρχείται από ένα νέο σετ ζαντών της Barracuda Karizzma των 19 ιντσών, φινιρισμένων σε μαύρο ματ, αεροδυναμικά πλαϊνά στις ποδιές και αεροδυναμικούς καθρέφτες. Τέλος, το πίσω μέρος αποκτά έναν σημαντικά πιο εμφατικό πίσω προφυλακτήρα, εμπνευσμένο από το R32.
Νέο look
Οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης από ανοξείδωτο χάλυβα πλάτους 90 χλστ, προέρχονται από ένα αναβαθμισμένο σύστημα εξάτμισης της Friedrich Motorsport, που προσφέρει έναν πιο αγωνιστικό ήχο στο Golf.
Εκτός από τη νέα εξάτμιση, η μόνη άλλη μηχανική αναβάθμιση, είναι η ανάρτηση της KW Variant 1 coilover, η οποία μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 45 χλστ μπροστά και 40 χλστ πίσω. Για τους ιδιοκτήτες VW που θέλουν κάτι ακόμα πιο ακραίο, η JMS μπορεί να εξοπλίσει εκ των υστέρων το Golf IV, με πιο αγωνιστικά γόνατα, roll cage και αναβαθμίσεις της ιπποδύναμης, ανάλογα με το σύστημα μετάδοσης της κίνησης.
Ο βελτιωτής με βάση το Neckartenzlingen, δεν αποκάλυψε την τιμή για το κιτ αμαξώματος, αλλά οι ζάντες αλουμινίου κοστίζουν περίπου 1.400 € σε αυτό το μέγεθος. Το Golf4, παρουσιάστηκε το 1997 και η ναυαρχίδα R32 ακολούθησε το 2003, ξεκινώντας την κληρονομιά των hot hatchback με το σήμα R.
Το αρχικό R32 ήταν το πιο ισχυρό Golf της εποχής του, χάρη στον κινητήρα VR6 των 3,2 λίτρων που απέδιδε 241 PS.Η ισχύς μεταδιδόταν και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός χειροκίνητου εξατάχυτου ή ενός αυτόματου DSG, με τη βοήθεια ενός συστήματος τετρακίνησης της Haldex.
Τσέκαρε τις γνώσεις σου