Ιταλία: 6 δισεκατομμύρια ευρώ για τη στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας

Ιταλία: 6 δισεκατομμύρια ευρώ για τη στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας

Η Ιταλία έχει ακόμα προς διάθεση περίπου 6 δισεκατομμύρια ευρώ για τη στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας της, δήλωσαν τα συνδικάτα μετά από συνάντηση με τον υπουργό Βιομηχανίας Αντόλφο Ούρσο και εκπροσώπους της Stellantis.

Τα χρήματα αυτά αποτελούν μέρος ενός ποσού άνω των 8 δισεκατομμυρίων ευρώ που έβγαλε από το ταμείο πέρυσι η προηγούμενη ιταλική κυβέρνηση του Μάριο Ντράγκι, πρώην προέδρου της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, για τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, τα οποία θα είναι διαθέσιμα έως το 2030.

Ο Ούρσο δήλωσε ότι οι όποιες επιδοτήσεις για την αυτοκινητοβιομηχανία θα πρέπει να υποστηρίζουν την αγορά οχημάτων που πραγματικά παράγονται στην Ιταλία και ότι τα προγράμματα αυτά θα μπορούσαν επίσης να αναθεωρηθούν για να βοηθήσουν στην προσέλκυση νέων αυτοκινητοβιομηχανιών στη χώρα. Ο υπουργός Βιομηχανίας δεν σχολίασε τη διαθέσιμη χρηματοδότηση για τη στήριξη του τομέα.

Η Stellantis, η μοναδική μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιταλίας, και τα συνδικάτα βρίσκονται σε συνομιλίες με την κυβέρνηση της πρωθυπουργού Τζόρτζια Μελόνι σχετικά με ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο για την εθνική αυτοκινητοβιομηχανία.

Κατά τη διάρκεια των συνομιλιών αυτών εξετάζονται τρόποι προκειμένου ο όμιλος να αυξήσει την εγχώρια παραγωγή του σε ένα εκατομμύριο οχήματα, στόχος που δεν έχει επιτευχθεί από το 2017.

Ιταλία: έξι δισ. ευρώ για τη στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας

Η Stellantis ανέφερε σε ξεχωριστή της ανακοίνωση ότι όλα τα μέρη «έχουν κοινό στόχο να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις για τη στήριξη της παραγωγής οχημάτων στην Ιταλία τα επόμενα χρόνια της δύσκολης μετάβασης», φιλοδοξώντας να επιτευχθεί ο στόχος του ενός εκατομμυρίου έως το 2030. Ο Ούρσο δήλωσε ότι ο στόχος ήταν για «κατ’ ελάχιστον» ένα εκατομμύριο οχήματα.

Εκπρόσωπος του συνδικάτου UILM δήλωσε ότι η Stellantis αναμένεται να παράγει συνολικά 700.000 έως 800.000 οχήματα στην Ιταλία φέτος, οπότε ο στόχος του ενός εκατομμυρίου είναι «εφικτός».

Η Stellantis επανέλαβε ότι η επίτευξη του στόχου εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως η ακύρωση των αυστηρότερων προτύπων εκπομπών ρύπων Euro 7 της ΕΕ, οι επιδοτήσεις για την αγορά νέων αυτοκινήτων και η μείωση του κόστους για τη τον κλάδο, συμπεριλαμβανομένης της ενέργειας.

Στις συνομιλίες στη Ρώμη συμμετέχουν επίσης προμηθευτές ανταλλακτικών αυτοκινήτων και περιφερειακές αρχές.


About the author


Δείτε επίσης

Toyota Century 2026: Ανανέωση με «τσουχτερή» τιμή για την ιαπωνική ναυαρχίδα

Toyota Century 2026: Ανανέωση με «τσουχτερή» τιμή για την ιαπωνική ναυαρχίδα

Tesla: Ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων στη Νορβηγία, σπάει όλα τα κοντέρ!

Tesla: Ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων στη Νορβηγία, σπάει όλα τα κοντέρ!

Δοκιμάζουμε το Lexus TX 500h: Αξίζει τα λεφτά του ή το Toyota Grand Highlander είναι καλύτερη επιλογή;

Δοκιμάζουμε το Lexus TX 500h: Αξίζει τα λεφτά του ή το Toyota Grand Highlander είναι καλύτερη επιλογή;

Ιντιάνα: Απίστευτη καραμπόλα 45 οχημάτων παρέλυσε αυτοκινητόδρομο – Από θαύμα δεν υπήρξαν θύματα

Ιντιάνα: Απίστευτη καραμπόλα 45 οχημάτων παρέλυσε αυτοκινητόδρομο – Από θαύμα δεν υπήρξαν θύματα

Νέο Honda Prelude: Πιο αργό από όσο νομίζετε; Αλήθεια ή ψέματα;

Νέο Honda Prelude: Πιο αργό από όσο νομίζετε; Αλήθεια ή ψέματα;

Νέο Nissan Qashqai e-Power: Ηλεκτρική οδήγηση χωρίς πρίζα – Το δοκιμάζουμε

Νέο Nissan Qashqai e-Power: Ηλεκτρική οδήγηση χωρίς πρίζα – Το δοκιμάζουμε