Dacia Duster: αλλάζει επίπεδο

Dacia Duster: αλλάζει επίπεδο

Λίγες ημέρες μας χωρίζουν από την προγραμματισμένη για τις 29 Νοεμβρίου παγκόσμια πρεμιέρα του νέου Dacia Duster και οι πληροφορίες που έχουν ήδη διαρρεύσει για το δημοφιλές SUV τις ελληνικής αγοράς δημιουργούν υποσχέσεις για το μέλλον του.

Όπως όλα δείχνουν, το Dacia Duster είναι έτοιμο να αλλάξει επίπεδο, αυξάνοντας τις διαστάσεις του, βελτιώνοντας τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του και εμπλουτίζοντας την γκάμα των κινητήρων του.

Το νέο Dacia Duster θα υιοθετήσει μια νέα σχεδιαστική γλώσσα, αντικαθιστώντας τις περισσότερες καμπύλες του αμαξώματός του με ακμές.

Με αυτόν τον τρόπο θα αποκτήσει ένα δυναμικότερο παρουσιαστικό, υπερτονίζοντας την ικανότητά του να κινείται με την ίδια ευκολία σε άσφαλτο και χώμα.

Παρά βέβαια τις αλλαγές στο παρουσιαστικό του, το νέο Dacia Duster θα βασιστεί στην πλατφόρμα που φιλοξενεί και τη σημερινή γενιά του, γνωστή με την κωδική ονομασία CMF-B, μεταφέροντας στην επόμενη γενιά του ορισμένα γνώριμα χαρακτηριστικά.

Ακολουθώντας το πρόσφατο παράδειγμα του Jogger, το νέο Duster θα προσφέρεται τόσο σε πενταθέσιες όσο και σε επταθέσιες εκδόσεις, με τις τελευταίες να αποτελούν την έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου Bigster.

Θεαματικές αναμένονται οι αλλαγές και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, ωστόσο, αυτοί που θα κάνουν την πραγματική διαφορά θα είναι οι νέοι, ισχυρότεροι κινητήρες που θα ενταχθούν στο οπλοστάσιο του νέου Dacia Duster.

Από τη σημερινή γενιά του αυτοκινήτου αναμένεται να διατηρηθεί ο 1000άρης κινητήρας διπλού καυσίμου, απόδοσης 100 ίππων, ο οποίος και θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας του νέου Duster.

Η συνέχεια θα δοθεί με ένα τετρακύλινδρο, ήπια υβριδικό σύνολο χωρητικότητας 1,2 λίτρου ενώ τον τίτλο του ισχυρότερου θα διεκδικήσει ο γνωστός από την παρουσία του σε μοντέλα της Renault κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1,3 λίτρου και απόδοσης 170 ίππων.

Τα παραπάνω αναμένεται να επιβεβαιωθούν στις 29 Νοεμβρίου, όταν και θα πραγματοποιηθεί η παγκόσμια πρεμιέρα ενός αυτοκινήτου που θα βρεθεί στην ελληνική άσφαλτο στα μέσα του 2024.


About the author


Δείτε επίσης

Μεταμόρφωση για τη Lamborghini Temerario: Έγινε αγνώριστη και πιο επιθετική από ποτέ

Μεταμόρφωση για τη Lamborghini Temerario: Έγινε αγνώριστη και πιο επιθετική από ποτέ

Ram 1500 2026: Οδηγούμε τον θρυλικό V8 Hemi που επέστρεψε! Αξίζει η νοσταλγία;

Ram 1500 2026: Οδηγούμε τον θρυλικό V8 Hemi που επέστρεψε! Αξίζει η νοσταλγία;

Ο πεντακύλινδρος της Audi γίνεται 50: Η ιστορία του κινητήρα-θρύλου

Ο πεντακύλινδρος της Audi γίνεται 50: Η ιστορία του κινητήρα-θρύλου

Πιο προσιτό το Nissan Juke

Πιο προσιτό το Nissan Juke

Suzuki Jimny Αγροτικό: Ο λόγος που η Suzuki λέει οριστικά «όχι»

Suzuki Jimny Αγροτικό: Ο λόγος που η Suzuki λέει οριστικά «όχι»

Mercedes: Έρχεται το τέλος για τα πίσω φρένα; Η νέα τεχνολογία που αλλάζει τα πάντα

Mercedes: Έρχεται το τέλος για τα πίσω φρένα; Η νέα τεχνολογία που αλλάζει τα πάντα