Volkswagen ID.3 GTX: Νέο Hot Hatch 322 ίππων με κίνηση στους πίσω τροχούς

Volkswagen ID.3 GTX: Νέο Hot Hatch 322 ίππων με κίνηση στους πίσω τροχούς

Το Volkswagen ID.3 GTX ακολουθεί το ID.7 GTX Tourer, που αποκαλύφθηκε και αυτό αυτή την εβδομάδα! Θα προσφέρονται δύο παραλλαγές: στάνταρ και Performance, για να παρέχουν διαφορετικά επίπεδα ισχύος. Και οι δύο έχουν διακοσμηθεί με σπορ αξεσουάρ και υπόσχονται υψηλά επίπεδα απόδοσης και εντυπωσιακή αυτονομία. Ως hot hatch, θα πρέπει να είναι επίσης ταλαντούχα στο τμήμα δυναμικής, και η VW το υπόσχεται αυτό, καθώς και ένα πλούσιο σε χαρακτηριστικά εσωτερικό, με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και στα συστήματα ασφαλείας.

Περισσότερη ισχύς ακόμα και από τον ισχυρότερο κινητήρα Turbo V6 της VW

Το ID.3 GTX, λαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα, που αποδίδει 282 ίππους και 402 lb-ft ροπής. Η δυνατή έκδοση Performance, έχει ισχύ έως και 322 άλογα, καθιστώντας αυτήν την ηλεκτρική πρόταση, πιο ισχυρή από ένα Golf R και ακόμη και από τους περισσότερους υπερτροφοδοτούμενους V6 κινητήρες της VW. Παρά αυτούς τους εντυπωσιακούς αριθμούς ισχύος, το ID.3 GTX δεν είναι τόσο γρήγορο όσο αναμενόταν.

Volkswagen ID.3 GTX

Το βασικό μοντέλο φτάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε έξι δευτερόλεπτα, ενώ η έκδοση Performance φτάνει 0,4 δευτερόλεπτα νωρίτερα. Αυτές είναι πρώιμες εκτιμήσεις, επομένως ενδέχεται να δούμε πιο εντυπωσιακά στοιχεία αργότερα. Υπενθυμίζουμε ότι τα Golf GTI και R, φτάνουν τα 0-100 χλμ/ώρα, σε 5,1 δευτερόλεπτα και λίγο πάνω από τέσσερα δευτερόλεπτα, αντίστοιχα.

Volkswagen ID.3 GTX

Ωστόσο, η Volkswagen λέει ότι το ID.3 GTX, προσφέρει εκπληκτική επιτάχυνση χάρη στην άμεση απόκριση του ηλεκτροκινητήρα. Η τελική ταχύτητα του GTX είναι 180 χλμ/ώρα, ενώ η Performance περιορίζεται στα 200 χλμ/ώρα!

Αιχμηρός χειρισμός

Η Volkswagen έχει κάνει αρκετές αναθεωρήσεις, για να διασφαλίσει ότι το GTX είναι πιο συναρπαστικό στην οδήγηση από το κανονικό ID.3.

Volkswagen ID.3 GTX

Ένα προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, έχει προσαρμοστεί για πιο ακριβή οδήγηση. Το μπροστινό μέρος, χρησιμοποιεί διάταξη MacPherson, ενώ το πίσω, είναι ένα σύστημα ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων, που θα πρέπει να παρέχει ανώτερη άνεση, σταθερότητα και χειρισμό.

Volkswagen ID.3 GTX

Η έκδοση Performance, λαμβάνει στάνταρ το προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου πλαισίου DCC, το οποίο λειτουργεί μέσω του Vehicle Dynamics Manager. Χρησιμοποιώντας το πιο πρόσφατο λογισμικό, το σύστημα κατανοεί καλύτερα πώς κινούνται οι τροχοί και το αμάξωμα του οχήματος και μπορεί να προσαρμόσει ανάλογα τα αμορτισέρ. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερις λειτουργίες οδήγησης: Eco, Comfort, Sport ή Individual. Η Volkswagen μπορεί τώρα έτσι, να προσφέρει στους πελάτες της ένα hot hatch με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς (Golf GTI), κίνηση στους πίσω τροχούς (ID.3 GTX) και τετρακίνηση (Golf R).

Μπαταρία, εμβέλεια και απόδοση

Τα μοντέλα GTX, διαθέτουν νέα μπαταρία ιόντων λιθίου 79 kWh (καθαρό ενεργειακό περιεχόμενο). Με βάση τις εκτιμήσεις του WLTP, η Volkswagen ισχυρίζεται ότι το ηλεκτρικό hot hatch, μπορεί να διανύσει 600 χλμ, μεταξύ των διαδρομών ανάμεσα στους σταθμούς φόρτισης, κάτι που είναι εντυπωσιακό.

Volkswagen ID.3 GTX

Η φόρτιση έχει γίνει πιο εύκολη από πριν, χάρη στην προσθήκη της λειτουργίας θερμικής διαχείρισης, που ρυθμίζει την μπαταρία πριν από τη φόρτιση. Αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία βρίσκεται στην επιθυμητή θερμοκρασία όταν φτάσει στο σταθμό φόρτισης, επιτρέποντας ταχύτερη φόρτιση και μειωμένο χρόνο αναμονής.

Volkswagen ID.3 GTX
Υπάρχει επίσης ένα Electric Vehicle Route Planner, που διευκολύνει τον προγραμματισμό μακρύτερων ταξιδιών. Όταν συνδέεται σε σταθμό φόρτισης DC, το ID.3 GTX, μπορεί να φορτίσει σε ταχύτητες έως και 175 kWh, αναπληρώνοντας τη μπαταρία από 10-80% σε περίπου 26 λεπτά.

Σπορ σχεδίαση του μελλοντικού ηλεκτρικού GTI

Το ID.3 GTX, λαμβάνει έναν μοναδικό μπροστινό προφυλακτήρα, με μια εισαγωγή αέρα σε σχήμα Α. Ένα μοτίβο σε στυλ διαμαντιού, προσδίδει την διακριτική επιθετικότητα και υποστηρίζεται από φώτα ημέρας σε σχήμα βέλους. Οι προβολείς LED matrix είναι στάνταρ και συνδέονται μέσω μιας λεπτής λωρίδας LED.

Volkswagen ID.3 GTX
Προχωρώντας κατά μήκος των πλευρών του οχήματος, η μεγαλύτερη διαφορά είναι οι ζάντες Skagen των 20 ιντσών με φινίρισμα σε διαμάντι (το μαύρο είναι προαιρετικό). Στο στάνταρ GTX, είναι τοποθετημένες σε ελαστικά 215, ενώ το Performance επωφελείται από φαρδύτερο λάστιχο 235. Στο πίσω μέρος, θα βρείτε έναν ειδικό διαχύτη GTX, με το ίδιο σχέδιο διαμαντιού.

Volkswagen ID.3 GTX

Τα πίσω φώτα LED, αποτελούν μέρος του πακέτου, συμπεριλαμβανομένων των δυναμικών φλας και της αριστοκρατικής σχεδίασης φώτων νύχτας. Πέντε χρώματα, συμπεριλαμβανομένου του λαμπερού Kings Red Metallic που βλέπετε εδώ, είναι διαθέσιμα: Moonstone Grey, Grenadilla Black Metallic, Glacier White Metallic και Scale Silver Metallic.

Volkswagen ID.3 GTX

Η σπορ, γυαλιστερή μαύρη επένδυση, αντικαθιστά οποιαδήποτε ματ μαύρα ή χρωμιωμένα εξωτερικά διακοσμητικά.

Το εσωτερικό είναι ένας συνδυασμός σπορ και τελευταίας τεχνολογίας

Στο ID.3 GTX θα βρείτε υποστηρικτικά σπορ καθίσματα, διακοσμημένα σε συνδυασμό από ανακυκλωμένο ύφασμα «Lurus» και δερματίνη. Τα μαύρα καθίσματα, αποκτούν μια παύλα χρώματος χάρη στις κόκκινες ραφές, τις σωληνώσεις και τις ραφές αντίθεσης.

Volkswagen ID.3 GTX:

Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν τα καθίσματα ergoActive με ηλεκτρική ρύθμιση, ενσωματωμένα προσκέφαλα και ρυθμιζόμενη στήριξη των μηρών. Αυτά διαθέτουν ταπετσαρία ArtVelours Eco microfleece και λεπτομέρειες σε ένα μοναδικό κόκκινο που συνδυάζει τα χρώματα Tornado Red και Flash Red, πρώιμα χρώματα ενός Golf GTI. Το τιμόνι έχει κόκκινο μοτίβο, ραφές και χρωμιωμένα γράμματα GTX. Το ID.3 GTX, θα χρησιμοποιεί ένα σύστημα infotainment 12,9 ιντσών, που προσφέρει τώρα την λειτουργία Chat GPT, ως μέρος του ενσωματωμένου φωνητικού βοηθού IDA.

Volkswagen ID.3 GTX:

Μια head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας και μια εφαρμογή Wellness, θα είναι διαθέσιμα με επιπλέον κόστος.

Δείτε επίσης

Πόσο εύκολα μπορούν να σας κλέψουν το αυτοκίνητο;

Πόσο εύκολα μπορούν να σας κλέψουν το αυτοκίνητο;

Κουίζ: Είσαι “καθηγητής” στην F1; Ελάχιστοι κάνουν το 3/3

Κουίζ: Είσαι “καθηγητής” στην F1; Ελάχιστοι κάνουν το 3/3

Πρόστιμο για οδηγό που οι διαστάσεις του αυτοκινήτου του είναι μεγαλύτερες απο τις προβλεπόμενες

Πρόστιμο για οδηγό που οι διαστάσεις του αυτοκινήτου του είναι μεγαλύτερες απο τις προβλεπόμενες

Μην αγνοείτε αυτό το σημείο του κινητήρα – Μπορεί να προκαλέσει σοβαρή ζημιά

Μην αγνοείτε αυτό το σημείο του κινητήρα – Μπορεί να προκαλέσει σοβαρή ζημιά

Τί υποδομές χρειάζονται τα ιπτάμενα αυτοκίνητα;

Τί υποδομές χρειάζονται τα ιπτάμενα αυτοκίνητα;

F1: «Απολύστε τον αμέσως» – Η κριτική στον Lance Stroll μετά το GP της Κίνας

F1: «Απολύστε τον αμέσως» – Η κριτική στον Lance Stroll μετά το GP της Κίνας