Ο όμιλος Chery, επέλεξε να προσφέρει το μοντέλο με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και νέο εξοπλισμό. Οι τιμές και οι λεπτομέρειες του εξοπλισμού, θα ανακοινωθούν σύντομα.
Αλλαγές στο μπροστινό μέρος και στην αεροδυναμική.

Το Omoda E5 διαφέρει από το 5, λόγω της αεροδυναμικής σχεδίασης των ζαντών αλουμινίου και της μπροστινής πλευράς, όπου οι εισαγωγές αέρα έχουν αντικατασταθεί από ένα σχεδόν εντελώς κλειστό πάνελ. Η καμπίνα των επιβατών είναι επίσης πανομοιότυπη με αυτή του βενζινοκίνητου αδελφού: το ταμπλό φιλοξενεί ένα μοναδικό καμπύλο στοιχείο 24,6 ιντσών, το οποίο ενσωματώνει τα όργανα και τις οθόνες infotainment, που διαχειρίζεται το τσιπ τελευταίας γενιάς Qualcomm 8155.
Αυτονομία 430km και 10 προγράμματα οδήγησης

Το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης, του οποίου η ισχύς και οι επιδόσεις δεν είναι ακόμη γνωστές, χρησιμοποιεί μια μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου των 61 kWh. Δεν γίνεται καμία αναφορά προς το παρόν, για τη μικρότερη έκδοση των 43 kWh που ανακοινώθηκε τους τελευταίους μήνες. Η αυτονομία που δηλώνεται στον κύκλο WLTP, είναι ίση με 430 χλμ, με μέση κατανάλωση 15,5 kWh/100 χλμ, ενώ η φόρτιση από σταθμούς ταχείας φόρτισης, σας επιτρέπει να πάτε από το 30 στο 80% σε 28 λεπτά. Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στο θέμα του Adas, προσφέροντας τη διαθεσιμότητα λειτουργιών επιπέδου 2, όπως το Traffic Jam Assist και το Lane Change Assist.

Τέλος, η πρωτότυπη επιλογή να παρέχει 10 τρόπους οδήγησης, για να καλύψει κάθε πιθανό σενάριο χρήσης, συμπεριλαμβανομένου του κάμπινγκ και της στάθμευσης, θα αποδειχθεί χρηστικότατη, απο τους λάτρεις των αποδράσεων!
Δείτε επίσης
Citroen C5 Aircross από 29.900 ευρώ
Hyundai MobED: Το έξυπνο ρομπότ που φέρνει το μέλλον στις μεταφορές είναι εδώ
Lexus LFA: Ο θρύλος επιστρέφει ως αμιγώς ηλεκτρικό supercar
Ford Mustang Mach-E 2026: Η Ford διορθώνει το πιο ενοχλητικό σημείο του αυτοκινήτου
Τραμπ «αδειάζει» τις αυτοκινητοβιομηχανίες: Ποιος θα πληρώσει τελικά τα δισεκατομμύρια για τα ηλεκτρικά;