Renault 4: Τώρα και ηλεκτρικό!

Renault 4: Τώρα και ηλεκτρικό!

Στην τελευταία έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, το 2022, η Renault είχε παρουσιάσει ένα πρωτότυπο, το 4ever trophy, με αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία και κόμπακτ μέγεθος, που τράβηξε τα βλέμματα των επισκεπτών.

Στην φετινή έκθεση του Παρισιού, που θα διοργανωθεί από τις 14 μέχρι τις 20 Οκτωβρίου, το πρωτότυπο 4ever trophy, θα μεταλλαχθεί στο νέο Renault 4. To νέο μοντέλο της Renault, θα είναι προφανώς αμιγώς ηλεκτρικό, πλαισιώνοντας το νέο Renault 5 που αποκαλύφθηκε πρόσφατα στην έκθεση της Γενεύης, πριν λίγο καιρό.

Renault 4:

Βασίζεται και αυτό στην ίδια, μικρή πλατφόρμα AmpR της γαλλικής εταιρείας, που βασίζεται και το 5, αλλά θα διαφέρει αρκετά σε εμφάνιση και χαρακτήρα. Όπως άλλωστε και το αυθεντικό θρυλικό 4L ή «κατρέλ», που ήταν πιο πολυχρηστικό και με περισσότερες μεταφορικές ικανότητες, έτσι και το σύγχρονο 4, θα είναι πιο ευέλικτο, με δυνατότητες διαμόρφωσης του εσωτερικού, ενώ λόγω της αυξημένης απόστασης από το έδαφος, δεν θα αρνηθεί και εκτός δρόμου περιηγήσεις.

400 χλμ. αυτονομία και 150 ίπποι

Η αυτονομία του αναμένεται να φτάνει τα 400 χλμ, όπως και στο Renault 5, με το οποίο μάλλον θα μοιράζεται τον ηλεκτροκινητήρα (150, 122 ή 95 ίπποι) και πολλά από τα μηχανικά μέρη. Το αυθεντικό Renault 4, ήταν ένα πολυεργαλείο, με περισσότερες από 8 εκ. πωλήσεις παγκοσμίως.

Renault 4

Ο στόχος της γαλλικής εταιρείας, όπως άλλωστε και με το «πεντάρι» είναι η δημιουργία ενός ακόμα προσιτού, ηλεκτρικού αυτοκινήτου, που να απευθύνεται στο νεανικό κοινό, λόγω της εμφάνισής του και των χαρακτηριστικών του. Αναμένεται να είναι πιο ακριβό από το Renault 5, ωστόσο εκτιμάται ότι δεν θα ξεπερνά τα 30.000 ευρώ στην Ευρώπη.

Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari