CEO της Renault: «Το να είσαι μεγαλύτερος δεν σε καθιστά απαραίτητα καλύτερο»

CEO της Renault: «Το να είσαι μεγαλύτερος δεν σε καθιστά απαραίτητα καλύτερο»

Το μεγαλύτερο δεν είναι απαραίτητα και το καλύτερο στην αυτοκινητοβιομηχανία, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Renault Λούκα ντε Μέο, θέτοντας την αυτοκινητοβιομηχανία «απέναντι» στην Stellantis, η οποία υποστηρίζει με θέρμη την στρατηγική των ενοποιήσεων στο χώρο.

Ο CEO της Renault προσέθεσε ότι, ενώ οι συγχωνεύσεις έχουν νόημα σε ώριμες αγορές, η διατήρηση της ευελιξίας μιας εταιρείας είναι σημαντική καθώς η νέα τεχνολογία εξελίσσεται και η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα παραμένει ασταθής.

«Κερδίζουμε πολύ περισσότερα χρήματα πουλώντας πολύ λιγότερα αυτοκίνητα» δήλωσε ο Λούκα ντε Μέο. «Το να είσαι μεγαλύτερος δεν σε κάνει ισχυρότερο.» 

Η πολυπλοκότητα που θέτει η προσπάθεια απομάκρυνσης της αυτοκινητοβιομηχανίας από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης έχει πυροδοτήσει συζητήσεις γύρω από τις ενοποιήσεις στο χώρο, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Stellantis, Κάρλος Ταβάρες, να προβλέπει ότι η βιασύνη για την προσφορά πιο προσιτών ηλεκτρικών οχημάτων θα καταλήξει σε «λουτρό αίματος».

Το VW Group έχει αντιμετωπίσει προβλήματα στη στροφή του στην τεχνολογία μπαταριών. Οι εταιρείες καλούνται να δώσουν απάντηση τόσο στο μείωση του ρυθμού αύξησης της ζήτησης όσον αφορά τα ηλεκτρικά μοντέλα, όσο και στις πιέσεις που προκαλούνται από τις συχνές μειώσεις τιμών της Tesla.

Ο Λούκα ντε Μέο αναδιοργανώνει τη Renault, με την εταιρεία να κάνει φανερά πίσω στα πλαίσια της συμμαχίας δεκαετιών με τη Nissan και να διαχωρίζει τον τομέα των ηλεκτρικών της οχημάτων από εκείνον που ασχολείται με τα παραδοσιακά οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Ο διευθύνων σύμβουλος της γαλλικής εταιρείας ανέφερε το σχέδιο για τη δημιουργία μιας κοινοπραξίας στον τομέα των κινητήρων εσωτερικής καύσης με την κινεζική Geely ως παράδειγμα ενοποίησης «που έχει νόημα».

Ενώ το τρέχον έτος μπορεί να αποδειχτεί «δύσκολο» για τα EV, οι πωλήσεις των εν λόγω οχημάτων αναμένεται να ανακάμψουν το 2025, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να ανταποκριθούν στους αυστηρότερους στόχους εκπομπών ρύπων στην Ευρώπη. 

Ο Λούκα ντε Μέο παραμένει ανοιχτός σε ευρύτερες συνεργασίες στον κλάδο προκειμένου να μειωθεί το κόστος της στροφής της αυτοκινητοβιομηχανίας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι ανταγωνιστές της Renault δείχνουν ενδιαφέρον για το σχέδιο της γαλλικής εταιρείας να αναπτύξει κερδοφόρα EV που κοστίζουν λιγότερο από 20.000 ευρώ, δήλωσε ο Λούκα ντε Μέο. Μάλιστα, όπως ο ίδιος παραδέχτηκε, η Renault αναζητά συμμάχους σε άλλες εταιρείες για την εξέλιξη μιας κοινής πλατφόρμας για ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυτού του είδους.

«Είμαστε ανοιχτοί στο να μοιραστούμε αυτού του είδους την επένδυση, επειδή είναι πολύ δύσκολο να βγάλεις χρήματα με μικρά αυτοκίνητα. Προσπαθούμε να βρούμε έναν  τρόπο να το επιτύχουμε», είπε χαρακτηριστικά.

Πηγή: AUTOMOTIVE NEWS


About the author


Δείτε επίσης

Δίπλωμα αυτοκινήτου: 5 συμβουλές για να περάσετε με την πρώτη τις εξετάσεις

Δίπλωμα αυτοκινήτου: 5 συμβουλές για να περάσετε με την πρώτη τις εξετάσεις

Ποια αυτοκίνητα είναι κατηγορίας Εuro 6; Πού ανήκει το δικό σας

Ποια αυτοκίνητα είναι κατηγορίας Εuro 6; Πού ανήκει το δικό σας

Celestial Phantom: Η πιο σπάνια Rolls-Royce του κόσμου

Celestial Phantom: Η πιο σπάνια Rolls-Royce του κόσμου

Δες σε ποιον ανήκει η πινακίδα αυτοκινήτου – Όλες οι πληροφορίες με ένα κλικ

Δες σε ποιον ανήκει η πινακίδα αυτοκινήτου – Όλες οι πληροφορίες με ένα κλικ

Πώς να ελέγξετε την κίνηση στο Google Maps

Πώς να ελέγξετε την κίνηση στο Google Maps

Κουίζ: Είσαι “γκουρού” ή απλά θαυμαστής; Ελάχιστοι κάνουν το 3/3

Κουίζ: Είσαι “γκουρού” ή απλά θαυμαστής; Ελάχιστοι κάνουν το 3/3