Supercars: Tα 13 πιο γρήγορα αυτοκίνητα παραγωγής στον κόσμο

Supercars: Tα 13 πιο γρήγορα αυτοκίνητα παραγωγής στον κόσμο

Ο ανταγωνισμός για το πρεστίζ και την ηγεμονία στα απόλυτα νούμερα, όσον αφορά την τελική ταχύτητα και σε δεύτερο χρόνο την ιπποδύναμη, από εταιρείες κατασκευής υπεραυτοκινήτων πίστας, δεν λέει να «κοπάσει», πόσο μάλλον όταν σε αυτόν τον «χορό» πλέον, έχουν μπει υβριδικοί όπως και «ηλεκτρικοί» διεκδικητές, που επιζητούν να «φλερτάρουν» με την κορυφή!

Ας δούμε λοιπόν με την γλώσσα των αριθμών, τα 13 πιο γρήγορα αυτοκίνητα παραγωγής στον κόσμο!

Bugatti Chiron Super Sport – 490 χλμ/ώρα

Bugatti Chiron Super Sport

Ο αδιαφιλονίκητος πρωταθλητής της κατηγορίας για την μέγιστη τελική ταχύτητα, είναι μια Bugatti. Περιορίστηκε και πάλι σε 30 αυτοκίνητα παραγωγής, όπως το Veyron Super Sport, αυτό το ειδικά κατασκευασμένο μηχάνημα αδρεναλίνης, που έφτασε στα 491 χλμ/ώρα, από τον Βρεττανό βετεράνο οδηγό αγώνων Andy Wallace, στην πίστα δοκιμών Ehra-Lessien της Volkswagen.

Με το παρατσούκλι Thor, ο τετραπλά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας W16 της Chiron, απέδιδε 1578 ίππους, ενώ στη πορεία «φόρεσε» ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων, με μακρύτερες σχέσεις, καθώς επίσης νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, ειδικά διαμορφωμένους για διαδρομές υψηλής τελικής ταχύτητας.

SSC Tuatara – 475 χλμ/ώρα

SSC Tuatara

Ο αρχικός ισχυρισμός του SSC Tuatara, για μια «επίσημη» τελική ταχύτητα των 532 χλμ/ώρα, καταρρίφθηκε γρήγορα μετά από εμβόλιμους ισχυρισμούς του ανταγωνισμού, για παραπλανητικά αποδεικτικά στοιχεία, βίντεο και ορισμένες καθυστερημένες παραδοχές, ότι μπορεί να υπήρχαν προβλήματα ακρίβειας, με το κιτ καταγραφής των δεδομένων.

Ωστόσο, με τον διπλό στροβιλοσυμπιεστή του κινητήρα V8 των 5,9 λίτρων που αναπτύσσει 1750 ίππους όταν τρέχει με υγρό βιοαιθανόλης E85, το Tuatara όπως απέδειξε ο ιδιοκτήτης του Larry Caplin, κατέγραψε επαληθευμένα 474,7 χλμ/ώρα, στο διαστημικό κέντρο Κένεντι στη Φλόριντα.

Zenvo Aurora Tur – 450 χλμ/ώρα

Zenvo Aurora Tur

Αυτό το υπεραυτοκίνητο με κινητήρα V12 και τετραπλή υπερτροφοδότηση, διαθέτει επίσης τρεις ηλεκτροκινητήρες, δίνοντάς του μια συνδυασμένη ισχύ 1850 ίππων.

Αυτό είναι αρκετό για να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα από στάση σε 2,3 δευτερόλεπτα και συνεχίζοντας να φτάσει τα 450 χλμ/ώρα, σύμφωνα με τη Zenvo. Ίσως πιο εντυπωσιακή να είναι η επιτάχυνση του μοντέλου Agil, το οποίο εκτελεί τα 0-300 χλμ/ώρα, σε περίπου 10 δευτερόλεπτα.

Koenigsegg Agera RS – 447 χλμ/ώρα

Koenigsegg Agera RS

Όταν το 2017 χρησιμοποίησε το Agera RS, για να κερδίσει το απόλυτο παγκόσμιο ρεκόρ τελικής ταχύτητας, η Koenigsegg, κατέκτησε επίσης το ρεκόρ για την υψηλότερη ταχύτητα που έχει καταγραφεί ποτέ σε δημόσιο δρόμο.

Η Mercedes είχε αυτό το συγκεκριμένο αβαντάζ από το 1938, όταν ένα εξαιρετικά τροποποιημένο Grand Prix W125, κατάφερε 431 χλμ/ώρα, σε έναν κλειστό για την κυκλοφορία αυτοκινητόδρομο. Το Agera RS, με το προαιρετικό πακέτο κινητήρα 1MW της Koenigsegg, αποδίδει 1360 ίππους.

Hennessey Venom F5 – 437 χλμ/ώρα

Hennessey Venom F5

Σε αντίθεση με τον προκάτοχό του που βασίζεται στο Lotus Elise, το Hennessey Venom F5, είναι μια προσαρμοσμένη κατασκευή από την αμερικανική εταιρεία βελτιώσεων.

Διαθέτοντας ένα αμάξωμα από ανθρακονήματα και έναν διπλό στροβιλοσυμπιεστή σε κινητήρα V8 των 6,6 λίτρων, αποδίδει 1817 ίππους και 1193 λίβρες πόδια ροπής. Η F5 επιταχύνει από 0- 400 χλμ/ώρα σε μόλις 15,5 δευτερόλεπτα. Ο Hennessey υπόσχεται επίσης τελική ταχύτητα 549 χλμ/ώρα, αλλά αυτό δεν έχει επαληθευτεί ακόμα σε δοκιμές.

Hennessey Venom GT – 435 χλμ/ώρα

Hennessey Venom GT

Ήταν το Venom GT το οποίο χρησιμοποίησε το Lotus Exige ως βάση του, που θα έκλεβε το ρεκόρ από την Bugatti. Τον Φεβρουάριο του 2014, στον διάδρομο προσγείωσης του διαστημικού λεωφορείου μήκους 5.100 μέτρων στο διαστημικό κέντρο Κένεντι της Φλόριντα, κατέγραψε ταχύτητα 435 χλμ/ώρα.

Ωστόσο, η Nasa, δεν άφησε τον Hennessey να επιχειρήσει να τρέξει προς την αντίθετη κατεύθυνση, επομένως δεν καταγράφηκε σαν ένα επίσημο παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες.

Bugatti Veyron Super Sport – 431 χλμ/ώρα

Bugatti Veyron Super Sport

Δυσαρεστημένη που έχασε το ρεκόρ, η Bugatti έδωσε στη Veyron μια ουσιαστική αναμόρφωση, σε μια προσπάθεια να διεκδικήσει ξανά τον τίτλο της κορυφαίας τελικής ταχύτητας.

Το Veyron Super Sport, περιοριζόταν σε μόλις 30 αυτοκίνητα, το καθένα ενισχυμένο με 1184 ίππους και διέθετε αεροδυναμική βελτίωση, για να αντεπεξέλθει στις δυνάμεις που δημιουργούνται πέρα από τα 400 χλμ/ώρα. Τον Ιούλιο του 2010, ο οδηγός δοκιμής της Bugatti, Pierre-Henri Raphanel, πέτυχε στην πίστα Ehra-Lessien 431 χλμ/ώρα.

Aspark Owl – 415 χλμ/ώρα

Aspark Owl

Ένα νέο hyper-EV φέρνει τα πάνω – κάτω, όπως το Aspark Owl απο την Ιαπωνία. Όπως και το Rimac Nevera, διεκδικεί ένα εντυπωσιακό ρεκόρ: στα 415 χλμ/ώρα, είναι το πιο γρήγορο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μπορεί να αγοράσει κανείς.

Η Aspark, λέει ότι το Owl είναι εξοπλισμένο, με μια «μοναδική» μπαταρία που διεκδικεί αυτονομία 450 χιλιομέτρων, αν και το πακέτο ιόντων λιθίου των 64 kWh, είναι μικρότερο από αυτό που έχει τοποθετήσει η Rimac και η Lotus.

Rimac Nevera 413 – χλμ/ώρα

Rimac Nevera 413

Αν υπήρξε ποτέ ένα αυτοκίνητο που διέλυσε τον μύθο ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν αργά, αυτό ήταν το Rimac Nevera. Το κροατικό υπεραυτοκίνητο έχει τελική 413 χλμ/ώρα, καθιστώντας το, το ταχύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο.

Είναι επίσης το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο στα 0-400, κάνοντας 8,582 δευτερόλεπτα, ενώ μπορεί να επιταχύνει στα 0-100 χλμ/ώρα σε 1,95 δευτ. και στα 0-160 χλμ/ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα.

SSC Ultimate Aero TT – 412 χλμ/ώρα

SSC Ultimate Aero TT

Η SSC, τότε γνωστή ως Shelby Supercars, παρήγαγε το Ultimate Aero για επτά χρόνια, καταφέρνοντας να ξεπεράσει την Bugatti στην κορυφαία ταχύτητα. Τον Σεπτέμβριο του 2007, το υπεραυτοκίνητο με κινητήρα V8 διπλού στροβιλοσυμπιεστή με ισχύ 1183 ίππων, χρησιμοποίησε προσωρινά κλειστό δημόσιο δρόμο δύο λωρίδων κοντά στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στην Ουάσιγκτον, για να πιάσει τελική ταχύτητα λίγο πάνω από 411 χλμ/ώρα.

Bugatti Veyron – 408 χλμ/ώρα

Bugatti Veyron

Εκείνη την εποχή ήταν το πιο ακριβό και ισχυρότερο αυτοκίνητο δρόμου που κατασκευάστηκε ποτέ, αλλά τα αφεντικά του ομίλου της Volkswagen, ήθελαν η Veyron να είναι και επίσημα το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο. Ένας τετραπλός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 8,0 λίτρων W16, απέδιδε 987 ίππους από το εργοστάσιο, με ένα αυτόματο κιβώτιο 7 ταχυτήτων που έστελνε την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς.

Το αυτοκίνητο έπρεπε να τεθεί στη λειτουργία Top Speed Mode για το απόλυτο σπριντ, ενεργοποιημένο με ένα ειδικό κλειδί που μαζεύει την πίσω αεροτομή, κλείνει τον μπροστινό διαχύτη αέρα και μειώνει την απόσταση από το έδαφος σε 6,5 εκατοστά. Το αποτέλεσμα ήταν ένα ρεκόρ 408 χλμ/ώρα, στη πίστα δοκιμών Ehra-Lessien.

McLaren Speedtail – 402 χλμ/ώρα

McLaren Speedtail

Το supercar που σχεδίασε ο Gordon Murray, κατείχε το ρεκόρ για 18 χρόνια, ενώ η McLaren χρειάστηκε 22 χρόνια για να μπορέσει να βελτιώσει το αρχικό της ρεκόρ, με το Speedtail.

Όπως ο πρόγονός του, διέθετε μια νέα διάταξη τριών θέσεων με κεντρική θέση οδήγησης, αλλά ο συνδυασμός του κινητήρα V8 των 4.0 λίτρων με twin-turbo και απόδοση 747 ίππων, μαζί με την ηλεκτροκίνηση των 309 ίππων, αποδίδει πλέον συνολική συνδυαστική ισχύ 1055 ίππων και τελική ταχύτητα 402 χλμ/ώρα.

W Motors Fenyr Supersport – 399 χλμ/ώρα

W Motors Fenyr Supersport

Η W Motors, μπορεί να είναι πιο διάσημη για το Lykan των 2,25 εκατομμυρίων λιρών, αλλά είναι το Fenyr που μπαίνει σε αυτή τη λίστα, χάρη στον επίπεδο, εξακύλινδρο, 900 ίππων κινητήρα των 4,0 λίτρων, με τα δύο τούρμπο, που αναπτύχθηκε από τον εμβληματικό βελτιωτή της Porsche τον Ruf. Το W Motors Fenyr Supersport, βασίζεται σε αμάξωμα από ανθρακονήματα και σωληνωτό πλαίσιο αλουμινίου.

Η εταιρεία, ισχυρίζεται τελική ταχύτητα 399 χλμ/ώρα και 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 2,7 δευτερόλεπτα.

Δοκίμασε τις γνώσεις σου: Ποιο θεωρείται το πρώτο supercar;

Correct! Wrong!

Δείτε επίσης

Φώτα αυτοκινήτου: Δεν ανάβει η μεγάλη σκάλα – 9 πιθανές αιτίες

Φώτα αυτοκινήτου: Δεν ανάβει η μεγάλη σκάλα – 9 πιθανές αιτίες

Σήμα της Renault: Το κρυφό μήνυμα πίσω από το γαλλικό διαμάντι

Σήμα της Renault: Το κρυφό μήνυμα πίσω από το γαλλικό διαμάντι

Mercedes: Χωρίς… φρένα τα νέα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα

Mercedes: Χωρίς… φρένα τα νέα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα

F1: Σαμποτάζ της Mercedes στον Hamilton; Τι λέει ο διευθυντής της ομάδας

F1: Σαμποτάζ της Mercedes στον Hamilton; Τι λέει ο διευθυντής της ομάδας

Μεταχειρισμένα: Τι προσέχω όταν αγοράζω από «δεύτερο χέρι»;

Μεταχειρισμένα: Τι προσέχω όταν αγοράζω από «δεύτερο χέρι»;

Το κρυφό μήνυμα πίσω από το σήμα της Hyundai – Μήπως νόμιζες οτι ήταν απλά το γράμμα «H»;

Το κρυφό μήνυμα πίσω από το σήμα της Hyundai – Μήπως νόμιζες οτι ήταν απλά το γράμμα «H»;