Ράλι Ντακάρ - 4η ειδική διαδρομή: Νίκη του Λεμπ, πρωτιά του Ρατζί στη γενική!

Ράλι Ντακάρ - 4η ειδική διαδρομή: Νίκη του Λεμπ, πρωτιά του Ρατζί στη γενική!

Ο Σεμπαστιέν Λεμπ κέρδισε την πρώτη του φετινή ειδική διαδρομή στο Ντακάρ. Ο Γάλλος από χθες είχε πει, πως δεν θα το έβαζε κάτω και πως θα τα έδινε όλα σήμερα.

Ο Λεμπ χθες είχε τρία κλαταρίσματα, που τον κράτησαν πίσω, σήμερα όμως ήταν η μέρα του. Πάλεψε με τον Αλ Ατίγια και τον Ρατζί και κράτησε την πρώτη θέση μετά από 299 σκληρά αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Ξεκίνησε ορεξάτα ο Λεμπ!

Ο Λεμπ με τη σημερινή του νίκη στην 4η ειδική διαδρομή ανέβηκε από την 9η στην 6η θέση της γενικής. «Kάναμε τον ταχύτερο χρόνο!» είπε ο Λεμπ. «Ξεκινήσαμε με όρεξη να τα πάμε καλά σήμερα και καταφέραμε με τον Φαμπιάν και το Hunter μας να κάνουμε μια καλή ειδική.

Τώρα πια είμαστε 6οι στη γενική κατάταξη». Ο Λεμπ δεν κέρδισε τόσο άνετα, όσο φάνηκε στο τέλος, τη σημερινή ειδική διαδρομή. Έδωσε σκληρή μάχη στην αρχή με τον Αλ Ατίγια και το Hunter του και μετά με τον Αλ Ρατζί και το Toyota του, όμως κατάφερε να είναι στο τέλος γρηγορότερος όλων.

Χωρίς νίκη ο Αλ Ατίγια!

Ο team mate του Λεμπ ο Νάσερ Αλ Ατίγια δεν έχει ακόμα καταφέρει να κάνει την πρώτη του νίκη. Μη ξεχνάμε, πως  ο Καταριανός ήταν ο περσινός νικητής του αγώνα. Ο Αλ Ατίγια δεν έχασε μόνο από τον Λεμπ, αλλά και από τον Αλ Ρατζί κατά 14 μόλις δευτερόλεπτα. Ο Αλ Ρατζί μάλιστα, διατήρησε την πρώτη θέση στη γενική κατάταξη, έχοντας πίσω του τον Κάρλος Σάινθ με το ηλεκτροκίνητό του Audi. H διαφορά του Κάρλος Σάινθ από τον πρώτο της γενικής είναι περίπου 4 λεπτά.

«Aκόμα μια τυπική μέρα στο Dakar» είπε ο Κάρλος Σάινθ για την 4η ειδική διαδρομή. «Η πλοήγηση ήταν περίπλοκη και στην αρχή κάναμε κάποια μικρά λάθη και χάσαμε μερικά λεπτά. Μετά είχαμε και ένα κλαταρισμένο ελαστικό. Δεν ήταν μια ιδανική για εμάς ειδική διαδρομή, αλλά είμαστε ακόμα κοντά στην κορυφή. Ακόμα μια καλή μέρα για την ομάδα, επομένως είμαι ικανοποιημένος και ήδη σκέπτομαι την επόμενη ειδική διαδρομή αύριο».

Αl Hofuf – Shubaytah

Η 5η μέρα του αγώνα περιλαμβάνει 527 χιλιόμετρα εκ των οποίων τα 118 χιλιόμετρα είναι χρονομετρημένα. Mια φαινομενικά εύκολη ειδική διαδρομή. Όμως τα φαινόμενα απατούν. Αν δεν είναι κάποιος προσεκτικός μπορεί να χάσει πολύ χρόνο ψάχνοντας το σωστό δρόμο.

 


About the author


Δείτε επίσης

Formula 1: Μεγάλο συγκριτικό μονοθεσίων F1!

Formula 1: Μεγάλο συγκριτικό μονοθεσίων F1!

Formula 1: Δοκιμές F1: Ταχύτερος  με το καλημέρα ο Φερστάπεν!

Formula 1: Δοκιμές F1: Ταχύτερος με το καλημέρα ο Φερστάπεν!

Volkswagen – Mahindra: Συμφωνία για ηλεκτρικά εξαρτήματα και κυψέλες μπαταρίας

Volkswagen – Mahindra: Συμφωνία για ηλεκτρικά εξαρτήματα και κυψέλες μπαταρίας

Honda Acura NSX Type S – 600PS: Μόνο για μυημένους – Δείτε όλα τα χαρακτηριστικά [Βίντεο]

Honda Acura NSX Type S – 600PS: Μόνο για μυημένους – Δείτε όλα τα χαρακτηριστικά [Βίντεο]

YangWang U8: To SUV των 1.200 ίππων έρχεται στην Ευρώπη

YangWang U8: To SUV των 1.200 ίππων έρχεται στην Ευρώπη

«Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ»: Η στήριξη φέρνει αποτελέσματα

«Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ»: Η στήριξη φέρνει αποτελέσματα