Αυτό το hot hatch διαθέτει ένα τούρμπο κιτ στον τρικύλινδρο κινητήρα του.
Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων του Toyota GR Yaris είναι κάτι παραπάνω από ικανός. Στο μικρό hot hatch, αποδίδει 261 και στο GR Corolla, η μονάδα G16E-GTS αποδίδει την αξιοσέβαστη ισχύ των 304 ίππων. Αλλά όπως συμβαίνει με τους περισσότερους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, υπάρχουν πάντα περιθώρια για υψηλότερη απόδοση.
Οι μηχανικοί του Garage Whifbitz, μιας εταιρείας βελτιώσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο που τροποποιεί κυρίως αυτοκίνητα Toyota, έχουν ένα νέο τούρμπο κιτ για το GR Yaris και το GR Corolla. Ανάλογα με την πίεση στο τούρμπο, μπορεί να βγάλει έως και 600 ίππους περίπου από τον τρικύλινδρο κινητήρα.
Το βίντεο παρουσιάζει ένα GR Yaris στο δυναμόμετρο να λειτουργεί με πίεση 1,8 bar, κάτι που αποδεικνύεται αρκετό για τον κινητήρα προκειμένου να παράγει 364 ίππους στους τροχούς. Αυτή η τιμή αντιστοιχεί περίπου με περίπου 435 ίππους στον σφόνδυλο. Οι βελτιωτές υπόσχονται επίσης «μια εκπληκτική απόκριση του κινητήρα, που ξεπερνά τις δυνατότητες εκείνου που είχε τοποθετηθεί αρχικά σε αυτό το αυτοκίνητο».
Το πιο ισχυρό κιτ που διατίθεται από την Garage Whifbitz είναι το G25-660, το οποίο αποδίδει περίπου 510 ίππους με απλή βενζίνη και έως 600 ίππους με E85. Οι ειδικοί του tuning λένε ότι έχει ελαφρώς μεγαλύτερη υστέρηση από το μικρότερο κιτ G25-550, αλλά, προφανώς, η απόδοση είναι υψηλότερη.
Δείτε επίσης
Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD
Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου
Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland
Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO
Toyota Prius Plug-in Hybrid Nightshade: Το δοκιμάζουμε στην πιο εντυπωσιακή του έκδοση