Αυτό το hot hatch διαθέτει ένα τούρμπο κιτ στον τρικύλινδρο κινητήρα του.
Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων του Toyota GR Yaris είναι κάτι παραπάνω από ικανός. Στο μικρό hot hatch, αποδίδει 261 και στο GR Corolla, η μονάδα G16E-GTS αποδίδει την αξιοσέβαστη ισχύ των 304 ίππων. Αλλά όπως συμβαίνει με τους περισσότερους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, υπάρχουν πάντα περιθώρια για υψηλότερη απόδοση.
Οι μηχανικοί του Garage Whifbitz, μιας εταιρείας βελτιώσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο που τροποποιεί κυρίως αυτοκίνητα Toyota, έχουν ένα νέο τούρμπο κιτ για το GR Yaris και το GR Corolla. Ανάλογα με την πίεση στο τούρμπο, μπορεί να βγάλει έως και 600 ίππους περίπου από τον τρικύλινδρο κινητήρα.
Το βίντεο παρουσιάζει ένα GR Yaris στο δυναμόμετρο να λειτουργεί με πίεση 1,8 bar, κάτι που αποδεικνύεται αρκετό για τον κινητήρα προκειμένου να παράγει 364 ίππους στους τροχούς. Αυτή η τιμή αντιστοιχεί περίπου με περίπου 435 ίππους στον σφόνδυλο. Οι βελτιωτές υπόσχονται επίσης «μια εκπληκτική απόκριση του κινητήρα, που ξεπερνά τις δυνατότητες εκείνου που είχε τοποθετηθεί αρχικά σε αυτό το αυτοκίνητο».
Το πιο ισχυρό κιτ που διατίθεται από την Garage Whifbitz είναι το G25-660, το οποίο αποδίδει περίπου 510 ίππους με απλή βενζίνη και έως 600 ίππους με E85. Οι ειδικοί του tuning λένε ότι έχει ελαφρώς μεγαλύτερη υστέρηση από το μικρότερο κιτ G25-550, αλλά, προφανώς, η απόδοση είναι υψηλότερη.
Δείτε επίσης

Πώς να ελέγξεις το υγρό κιβωτίου ταχυτήτων σε 4 απλά βήματα

F1: Σκέφτονται ήδη την αντικατάσταση του Lawson στην Red Bull;

5 ακριβές μοτοσικλέτες που… αξίζουν τα λεφτά τους

F1: Ο διπλός αποκλεισμός της Ferrari από το Κινέζικο Grand Prix – Το είχε ξαναπάθει ο Hamilton

4κύλινδρος vs 6κύλινδρος κινητήρας: Τι αξίζει περισσότερο
