Μεγάλη έρευνα: Ποιες μάρκες βγάζουν τα λιγότερα προβλήματα

Μεγάλη έρευνα: Ποιες μάρκες βγάζουν τα λιγότερα προβλήματα

Το θρύλο της ιαπωνικής αξιοπιστίας έρχεται να συντηρήσει η νέα έρευνα της J.D. Power, χαρίζοντας τον τίτλο του πρωταθλητή για δεύτερη συνεχή χρονιά στη Lexus.

Η κατάταξη

Μεγάλη έρευνα: Ποιες μάρκες βγάζουν τα λιγότερα προβλήματα

H Lexus αναδείχθηκε και το 2024 ως η πιο αξιόπιστη μάρκα στην έρευνα της J.D. Power, η οποία πραγματοποιείται για 35η συνεχή χρονιά και αποτελεί σημείο αναφοράς για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Μάλιστα ο θρίαμβος για τους Ιάπωνες ήταν διπλός, καθώς στη δεύτερη θέση της κατάταξης αναρριχήθηκε η Toyota, κερδίζοντας ταυτόχρονα τον τίτλο του πιο αξιόπιστου μαζικού κατασκευαστή αυτοκινήτων.

Την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η Buick, ενώ μια θέση ανάμεσα στις πέντε πιο αξιόπιστες μάρκες κέρδισε και η MINI.

Εξίσου ενδιαφέρον παρουσιάζει και η ουρά της κατάταξης, με την Chrysler να αποτελεί και μάλιστα με διαφορά την πιο αναξιόπιστη μάρκα και την Audi να ακολουθεί, αποτελώντας τη δυσάρεστη έκπληξη της έρευνας.

Περήφανη δεν θα πρέπει να αισθάνεται και η Land Rover, τερματίζοντας τρίτη από το τέλος, μια ανάσα από την Volkswagen, η οποία επίσης κινήθηκε σε ρηχά νερά σε ό,τι αφορά την αξιοπιστία των μοντέλων της.

Τι αποκαλύπτουν 30.000 οδηγοί

Μεγάλη έρευνα: Ποιες μάρκες βγάζουν τα λιγότερα προβλήματα

Σύμφωνα με την έρευνα της J.D. Power, οι περισσότερες βλάβες των αυτοκινήτων αφορούν πλέον τα ηλεκτρονικά τους συστήματα και ειδικότερα τα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Τη δική του σημασία έχει και το γεγονός, ότι τα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα αποδείχθηκαν πιο ζημιάρικα σε σχέση με τα θερμικά και τα υβριδικά, καταρρίπτοντας έτσι τον μύθο που θέλει την ηλεκτροκίνηση και την αξιοπιστία να αποτελούν δύο άρρηκτα συνδεδεμένες έννοιες.

Στην έρευνα της J.D. Power συμμετείχαν 30.595 ιδιοκτήτες οχημάτων, οι οποίοι είχαν στην κατοχή τους για τρία χρόνια μοντέλα του 2021. Συνεπώς τα αποτελέσματα αφορούν αυτοκίνητα που βρίσκονται στην κυκλοφορία τα τελευταία τρία χρόνια, αποκλείοντας τα παλαιότερα αλλά και τα νεότερα από αυτά.  


About the author


Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari