Stellantis: Επένδυση 6 δις. Δολαρίων σε νέους κινητήρες βενζίνης

Stellantis: Επένδυση 6 δις. Δολαρίων σε νέους κινητήρες βενζίνης

Ο όμιλος Stellantis είναι ο επόμενος κατασκευαστής, που σηματοδοτεί ότι δεν έχει πρόθεση να εγκαταλείψει σύντομα, τα αυτοκίνητα που κινούνται με έμβολα. Ο όμιλος της αυτοκινητοβιομηχανίας που κατέχει 14 μάρκες, ξοδεύει στη Νότια Αμερική, το ποσό των 6 δισεκατομμυρίων δολαρίων για νέους κινητήρες και οχήματα.

Η δαπάνη που διαφημίζεται ως η μεγαλύτερη επένδυση στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας της Νότιας Αμερικής, θα υποστηρίξει την κυκλοφορία πάνω από 40 νέων αυτοκινήτων και την ανάπτυξη κινητήρων ευέλικτου καυσίμου. Σε περίπτωση που δεν είστε εξοικειωμένοι με τον όρο, αναφέρεται σε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, που έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με βενζίνη και αιθανόλη.

Stellantis: Επένδυση 6 δις. Δολαρίων σε νέους κινητήρες βενζίνης που λειτουργούν με αιθανόλη!

Η Stellantis σχεδιάζει επίσης οχήματα με ρυθμίσεις hybrid-flex και plug-in hybrid-flex για ακόμα καλύτερη απόδοση, συνδυάζοντας τον ευέλικτο κινητήρα εσωτερικής καύσης, με μια μπαταρία. Επιπλέον, θα παράγει τουλάχιστον ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Οι επενδύσεις θα πραγματοποιηθούν μεταξύ 2025 και 2030.

Κινητήρες ευέλικτου καυσίμου

Αυτοί οι ηλεκτροκίνητοι κινητήρες ευέλικτου καυσίμου, αναπτύσσονται για να φιλοξενήσουν πολλά μοντέλα σε όλο το εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο της Stellantis. Επιπλέον, όλα θα είναι συμβατά με τις υπάρχουσες γραμμές παραγωγής στη Νότια Αμερική, για να διατηρηθεί το κόστος σε χαμηλά επίπεδα.

Νέα υβριδικά μοντέλα ευέλικτου καυσίμου, πρόκειται να κυκλοφορήσουν στα τέλη του 2024 και ορισμένα οχήματα αποκτούν αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η περιοχή αντιπροσωπεύει τεράστια επιχείρηση για τον όμιλο αυτοκινητοβιομηχανιών, δεδομένου ότι η Stellantis έχει μερίδιο αγοράς 31,4 τοις εκατό στη Βραζιλία και 23,5 τοις εκατό σε ολόκληρη τη Νότια Αμερική. Επίσης, βρίσκεται στην κορυφή των τσαρτ πωλήσεων στην Αργεντινή και τη Χιλή.

Stellantis: Επένδυση 6 δις. Δολαρίων σε νέους κινητήρες βενζίνης που λειτουργούν με αιθανόλη!

Πέρυσι, ο όμιλος Stellantis μετέφερε περισσότερα από 878.000 οχήματα στην περιοχή. Είναι επίσης ο ηγέτης στην κατηγορία επαγγελματικών οχημάτων, με μερίδιο 28,6%. Ο κύριος λόγος για τον οποίο η Fiat ήταν το εμπορικό σήμα της Stellantis με τις μεγαλύτερες πωλήσεις για το 2023 για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, ήταν λόγω των εξαιρετικών επιδόσεων της στη Νότια Αμερική.

Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία, είναι μια σκιά του πρώην εαυτού της στην Ευρώπη και σχεδόν απουσιάζει στη Βόρεια Αμερική, αλλά κάνει μεγάλες πωλήσεις, σε πολλές χώρες της Λατινικής Αμερικής. Η Toyota εξέφρασε επίσης τη μακροπρόθεσμη δέσμευσή της στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ανακοινώνοντας ότι ξεκίνησε η ανάπτυξη μιας νέας οικογένειας ICE.

Ενώ οι κανονισμοί για τις εκπομπές ρύπων δεν είναι τόσο αυστηροί στη Νότια Αμερική όσο στην Ευρώπη, η απαγόρευση της ΕΕ για νέα αυτοκίνητα που έχουν επιβλαβείς εκπομπές από το 2035, ενδέχεται να αναβληθεί.


About the author


Δείτε επίσης

Abarth: Έχασε 30 κιλά για να σπάσει το ρεκόρ – Η ιστορία πίσω από το νέο συλλεκτικό ρολόι

Abarth: Έχασε 30 κιλά για να σπάσει το ρεκόρ – Η ιστορία πίσω από το νέο συλλεκτικό ρολόι

Η τολμηρή στρατηγική της Audi στην F1: «Παγώνει» το 2026, κοιτάζει το μέλλον

Η τολμηρή στρατηγική της Audi στην F1: «Παγώνει» το 2026, κοιτάζει το μέλλον

BMW M340i 50 Jahre: Η συλλεκτική Σειρά 3 τιμά την ιστορία της με μοναδικό στυλ και μια πολυτελή πρωτιά

BMW M340i 50 Jahre: Η συλλεκτική Σειρά 3 τιμά την ιστορία της με μοναδικό στυλ και μια πολυτελή πρωτιά

Η Tesla «κόβει» την Κίνα: Τέλος τα κινεζικά ανταλλακτικά στα αυτοκίνητα για τις ΗΠΑ

Η Tesla «κόβει» την Κίνα: Τέλος τα κινεζικά ανταλλακτικά στα αυτοκίνητα για τις ΗΠΑ

Αυτό το Jeep Κοστίζει όσο μια Lamborghini: Γνωρίστε το Τέρας των 707 ίππων της Stradale Modena

Αυτό το Jeep Κοστίζει όσο μια Lamborghini: Γνωρίστε το Τέρας των 707 ίππων της Stradale Modena

Κρίση στη VW: Παγώνουν οι επενδύσεις για νέα μοντέλα και εργοστάσια

Κρίση στη VW: Παγώνουν οι επενδύσεις για νέα μοντέλα και εργοστάσια