Xορός της Mercedes Benz: Το απόλυτο σπινιάρισμα 360 μοιρών [Βίντεο]

Xορός της Mercedes Benz: Το απόλυτο σπινιάρισμα 360 μοιρών [Βίντεο]

Η Mercedes-Benz παρουσίασε τέσσερα πρωτότυπα αυτοκίνητα EQG να κάνουν το απόλυτο «G-turn» –συγχρονισμένες στροφές 360 μοιρών- στη Λεωφόρο του Λας Βέγκας κατά τη διάρκεια του CES.

Η συγκεκριμένη δυνατότητα, η οποία ονομάζεται «tank turn» στα αγγλικά, επιτρέπει στο EQG να περιστρέφεται γύρω από τον άξονά του, χάρη στα τέσσερα ξεχωριστά ηλεκτρικά μοτέρ που διαθέτει.

Τα μοτέρ αυτά παρέχουν την απαραίτητη ισχύ για να περιστρέφονται οι τροχοί προς την ίδια κατεύθυνση, επιτρέποντας στο SUV να πραγματοποιεί γρήγορες και εντυπωσιακές στροφές.

Παρόλο που αυτή η επίδειξη αποτέλεσε ένα εντυπωσιακό διαφημιστικό τρικ, την ίδια στιγμή θέτει κάποια ερωτήματα σχετικά με το πόσο πρακτικό μπορεί να είναι αυτό στην καθημερινότητα μας. Σε συνθήκες εκτός δρόμου μπορεί να είναι χρήσιμο για να περιστρέφει το SUV λίγες μοίρες αν το μονοπάτι είναι ιδιαίτερα στενό, αλλά η πραγματική χρησιμότητα του tank turn παραμένει ακόμα άγνωστη.

Η εταιρεία Rivian είχε επίσης παρουσιάσει την ίδια δυνατότητα στο R1T, αλλά τελικά αποφάσισε να μην την συμπεριλάβει στο μοντέλο παραγωγής, επικαλούμενη πιθανές περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Η Mercedes δεν έχει ακόμη αποκαλύψει επίσημα εάν σκοπεύει να ακολουθήσει το ίδιο παράδειγμα και να αφαιρέσει τη δυνατότητα tank turn από την παραγωγή του EQG. Η δημόσια επίδειξη στο Λας Βέγκας υποδηλώνει ότι η εταιρεία μπορεί να θεωρεί αυτή τη δυνατότητα ως ένα πλεονέκτημα μάρκετινγκ για το μοντέλο.

Για την εμφάνιση του EQG η Mercedes δείχνει να έχει καταστήσει σαφές ότι το SUV θα μοιάζει με το αρχικό G-Class. Το EQG διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και άκαμπτο άξονα πίσω, ενώ βασίζεται σε μία ειδική πλατφόρμα για ηλεκτρικά οχήματα με ενισχυμένα τα κάτω πάνελ από ανθρακονήματα και kevlar για την προστασία των μηχανικών μερών.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του υβριδικού συστήματος κίνησης δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί. Πληροφορίες αναφέρουν ότι τα τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ παράγουν μεταξύ 600 και 670 ίππους, ενώ θα υπάρχει και προαιρετικά και η επιλογή μπαταρίας ιόντων λιθίου με τεχνολογία πυριτίου που θα προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία, πιθανώς άνω των 300 χιλιομέτρων. Αυτό θα αποτελούσε ένα εντυπωσιακό επίτευγμα για ένα ισχυρό και τετραγωνισμένο ηλεκτρικό SUV.


About the author


Δείτε επίσης

Μεταμόρφωση για τη Lamborghini Temerario: Έγινε αγνώριστη και πιο επιθετική από ποτέ

Μεταμόρφωση για τη Lamborghini Temerario: Έγινε αγνώριστη και πιο επιθετική από ποτέ

Ram 1500 2026: Οδηγούμε τον θρυλικό V8 Hemi που επέστρεψε! Αξίζει η νοσταλγία;

Ram 1500 2026: Οδηγούμε τον θρυλικό V8 Hemi που επέστρεψε! Αξίζει η νοσταλγία;

Ο πεντακύλινδρος της Audi γίνεται 50: Η ιστορία του κινητήρα-θρύλου

Ο πεντακύλινδρος της Audi γίνεται 50: Η ιστορία του κινητήρα-θρύλου

Πιο προσιτό το Nissan Juke

Πιο προσιτό το Nissan Juke

Suzuki Jimny Αγροτικό: Ο λόγος που η Suzuki λέει οριστικά «όχι»

Suzuki Jimny Αγροτικό: Ο λόγος που η Suzuki λέει οριστικά «όχι»

Mercedes: Έρχεται το τέλος για τα πίσω φρένα; Η νέα τεχνολογία που αλλάζει τα πάντα

Mercedes: Έρχεται το τέλος για τα πίσω φρένα; Η νέα τεχνολογία που αλλάζει τα πάντα