Η ιταλική κυβέρνηση προσέγγισε την BYD στο πλαίσιο των προσπαθειών της χώρας να προσελκύσει μια δεύτερη αυτοκινητοβιομηχανία, πέραν της Stellantis.
«Έχουμε κάποιες επαφές για να συζητήσουμε το θέμα», δήλωσε ο Μάικλ Σου, διευθύνων σύμβουλος της BYD Europe, σε συνέντευξή του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Η ανάγκη για ένα δεύτερο ευρωπαϊκό εργοστάσιο «εξαρτάται από τις πωλήσεις μας – τώρα καταγράφουμε πολύ καλή πρόοδο.»
Η κυβέρνηση της Τζόρτζια Μελόνι σχεδιάζει να προσελκύσει μια νέα μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ιταλία, αφού η Stellantis έδειξε ότι μπορεί να μεταφέρει μέρος της παραγωγής της σε χώρες με χαμηλότερο κόστος.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες πιέζονται να γίνουν πιο αποτελεσματικές στη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, με τις τιμές των ηλεκτρικών οχημάτων να εξακολουθούν να είναι πολύ υψηλότερες από τις αντίστοιχες των μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Κυβερνητικός εκπρόσωπος του υπουργείου βιομηχανίας αρνήθηκε να σχολιάσει τις συζητήσεις με την BYD.
Ο υπουργός Βιομηχανίας Αντόλφο Ούρσο δήλωσε αυτό τον μήνα ότι η χώρα «υποστήριξε την άφιξη» ενός δεύτερου κατασκευαστή, κάνοντας λόγο για «ένα σχέδιο πάνω στο οποίο εργαζόμαστε εδώ και μήνες με ουσιαστικές συνομιλίες με ξένους εταίρους».
Η BYD, η οποία ξεπέρασε την Tesla ως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο το τελευταίο τρίμηνο του περασμένου έτους, επιβεβαίωσε τον Δεκέμβριο τα σχέδιά της να κατασκευάσει ένα νέο εργοστάσιο στην Ουγγαρία για να βοηθήσει στην τόνωση των πωλήσεων στην περιοχή.
Είναι πολύ νωρίς για να πούμε πότε και αν θα ληφθεί απόφαση για ένα δεύτερο, δήλωσε ο Μάικλ Σου. Η BYD θέλει να δημιουργήσει το τοπικό της δίκτυο προμηθειών στην Ουγγαρία στο πλαίσιο αυτής της ώθησης.
Η κίνηση αυτή αύξησε τις προοπτικές για παρουσία ενός ακόμη ανταγωνιστή για τις εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης, ιδίως για τις VW, Stellantis και Renault.
Η επένδυση της BYD στην Ουγγαρία έρχεται λίγους μήνες αφότου η Ευρωπαϊκή Ένωση ανακοίνωσε τη διεξαγωγή έρευνας σχετικά με τις κρατικές επιδοτήσεις προς τους Κινέζους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων, κάτι που θα μπορούσε να βοηθήσει την εταιρεία να αποφύγει τυχόν πρόσθετους εισαγωγικούς δασμούς, δήλωσε ο Μάικλ Σου.
«Διαθέτουμε ισχυρά προϊόντα και τεχνολογία και ευελιξία στη διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού», είπε. «Με βάση τα στοιχεία, δεν θεωρώ ότι η επιτυχία της εταιρείας στην Ευρώπη προέρχεται από τις επιδοτήσεις».
Πηγή: AUTOMOTIVE NEWS
Δείτε επίσης

F1 – Aston Martin: Διαψεύδει τα σενάρια για Verstappen

Μπορείς να επισκευάσεις τη σκουριά στο πλαίσιο του αυτοκινήτου σου; (Και αξίζει τον κόπο;)

Τι θα γίνει αν οδηγήσεις αυτοκίνητο με σπασμένο ιμάντα πολυραβδώσεων

F1: Συνεργασία McLaren – Alonso για Le Mans; Τι λέει Zak Brown

F1:Ο Verstappen απαντά στις φήμες για Aston Martin και το συμβόλαιο $300 εκατ.
