Ράλι Ντακάρ: Γκιγιόμ Ντε Μέβιους, οικογενειακή υπόθεση οι αγώνες!

Ράλι Ντακάρ: Γκιγιόμ Ντε Μέβιους, οικογενειακή υπόθεση οι αγώνες!

Με παράδοση από τον πατέρα του και τον αδερφό του, ο Βέλγος οδηγός έχει όλα τα φόντα για να πρωταγωνιστήσει στον πιο δύσκολο αγώνα του κόσμου.

Ράλι Ντακάρ: Γκιγιόμ Ντε Μέβιους, οικογενειακή υπόθεση οι αγώνες!

Για τους Ντε Μέβιους οι αγώνες αυτοκινήτου είναι οικογενειακή υπόθεση. Ο πατέρας του Γκιγιόμ, ο Γκρεγκουάρ, όπως και ο αδελφός του, ο Κριστιάν, είναι επίσης οδηγοί αγώνων. Ο Γκρεγκουάρ Ντε Μέβιους έχει πάρει μέρος στο Dakar τουλάχιστον οκτώ φορές.

Ακολουθώντας, τα βήματα του πατέρα του ο Γκιγιόμ πήρε μέρος στο πρώτο του Ράλι Ντακάρ το 2022, φέτος είναι ξανά εδώ, έτοιμος για όλα! Άτυχος στην πρώτη του προσπάθεια ο Βέλγος στο πρώτο του Ντακάρ δεν ήταν τυχερός, μιας και εγκατέλειψε νωρίς στην πέμπτη διαδρομή, είχε προλάβει ωστόσο να κερδίσει μια ειδική τη δεύτερη μέρα του αγώνα.

Ο Γκιγιόμ αγωνίστηκε στο δεύτερο του Ντακάρ στην κατηγορία T3, με προσωπικό του χορηγό τον Νάσερ Αλ Ατίγια. Ήταν πρώτος στην κατηγορία του για δύο ημέρες, πριν από τα μισά του αγώνα, ο Γκιγιόμ έπεσε στην 3η θέση. Προφανώς ήταν απογοητευμένος, που δεν διατήρησε την πρώτη θέση, αλλά ικανοποιημένος, που ολοκλήρωσε το Ντακάρ για πρώτη φορά.

Στα τέλη του 2023, μετά από δύο σεζόν στην Τ3, μπήκε στα μεγάλα πρωταθλήματα. Στο Rallye du Maroc, αγωνίστηκε στον πρώτο του αγώνα W2RC στο τιμόνι ενός Toyota Hilux T1+. Στις τέσσερις από τις πέντε μέρες ήταν μέσα στη πεντάδα και τη δεκάδα του αγώνα. Ο 30χρονος Γκιγιόμ θα πρέπει να μην υποτιμηθεί και να τον υπολογίσουν σοβαρά οι αντίπαλοι του, στην πρώτη του συμμετοχή στο Ultimate.

Στόχος η πεντάδα!

Ράλι Ντακάρ: Γκιγιόμ Ντε Μέβιους, οικογενειακή υπόθεση οι αγώνες!

«Δεν είχα σχεδιάσει καθόλου να πάω στο τρίτο μου Ντακάρ με αυτοκίνητο» είπε ο Γκιγιόμ Ντε Μέβιους.

«Ας πούμε, ότι μερικές φορές η τύχη φέρνει έτσι τα πράγματα . Ο στόχος μου ήταν να ανέβω στην T1 το 2025 μετά από μια πλήρη σεζόν 2024 W2RC, στο T3. Αλλά, η ευκαιρία παρουσιάστηκε, όταν ο Νάσερ Αλ Ατίγια ανακοίνωσε, μετά το Baja Aragon, ότι έφευγε από την Toyota. Ήταν εκείνη τη στιγμή, που γεννήθηκε η ιδέα να έρθουμε να προσπαθήσουμε στο T1+ νωρίτερα από το προγραμματισμένο.

Στο Rallye du Maroc οδήγησα ένα Hilux, με στόχο να μπω στην πρώτη ομάδα. Δεν ήμασταν οι μόνοι, που το είχαμε στο μυαλό μας και δεν τα καταφέραμε, παρά τις πολύ προχωρημένες συζητήσεις. Αλλά, είναι μόνο μια αναβολή, είμαστε τώρα εδώ για να κάνουμε τον αγώνα μας.

Το Hilux είναι ένα πολύ προσιτό αυτοκίνητο για έμπειρους οδηγούς. Με το υπόβαθρό μου στα παραδοσιακά ράλι, έχω ήδη οδηγήσει ισχυρά αυτοκίνητα και δεν αντιμετώπισα καμία ανησυχία, όταν το δοκίμασα. Στο Rallye du Maroc, είμαστε κάποιες φορές μπροστά από οδηγούς, όπως ο Πετερανσέλ ή ο Σάινθ, είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό και ελπίζω να είναι καλό για το μέλλον. Ο στόχος μου , είναι αρχικά να μπω στην πρώτη δεκάδα σε αυτό το Ντακάρ και μετά στην πρώτη πεντάδα. Τότε ποιος ξέρει, είδαμε και τον Mοράες πέρυσι (ο Μοράες ήταν τρίτος την πρώτη του χρονιά)».

Θέλει να «γαργαλίσει» τα ιερά τέρατα!

Ράλι Ντακάρ: Γκιγιόμ Ντε Μέβιους, οικογενειακή υπόθεση οι αγώνες!

«Δεν μπορώ να ισχυριστώ, ότι θα κερδίσω κάποια ειδική ή τον αγώνα. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι ο Ξαβιέ (ο συνοδηγός του) και εγώ, δεν έχουμε οδηγήσει ποτέ μαζί σε έναν αγώνα. Αλλά, δεν με ανησυχεί αυτό. Είναι μια ξεχωριστή χρονιά μπροστά μας, και μπορούμε να ξεχωρίσουμε.

Ο Σεθ Κιντέρο και εγώ είμαστε οι δύο πρώτοι νέοι οδηγοί, που έκαναν το βήμα από το T3 στο T1. Είναι ριψοκίνδυνο και είναι τολμηρό να προσποιηθείς, πως “γαργαλάς” τους παλιούς και δικαίως, γιατί είναι ακόμα καλοί! Ελπίζω, όμως να έχω τις ικανότητες να τους “γαργαλήσω”. Ο στόχος είναι η συμμετοχή στη σεζόν του W2RC, αλλά οικονομικά δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα. Υπάρχει μια καλή πιθανότητα να είμαστε στο ADDC, που είναι ως συνέχεια του Ντακάρ.»


About the author


Δείτε επίσης

Formula 1: Μεγάλο συγκριτικό μονοθεσίων F1!

Formula 1: Μεγάλο συγκριτικό μονοθεσίων F1!

Formula 1: Δοκιμές F1: Ταχύτερος  με το καλημέρα ο Φερστάπεν!

Formula 1: Δοκιμές F1: Ταχύτερος με το καλημέρα ο Φερστάπεν!

Volkswagen – Mahindra: Συμφωνία για ηλεκτρικά εξαρτήματα και κυψέλες μπαταρίας

Volkswagen – Mahindra: Συμφωνία για ηλεκτρικά εξαρτήματα και κυψέλες μπαταρίας

Honda Acura NSX Type S – 600PS: Μόνο για μυημένους – Δείτε όλα τα χαρακτηριστικά [Βίντεο]

Honda Acura NSX Type S – 600PS: Μόνο για μυημένους – Δείτε όλα τα χαρακτηριστικά [Βίντεο]

YangWang U8: To SUV των 1.200 ίππων έρχεται στην Ευρώπη

YangWang U8: To SUV των 1.200 ίππων έρχεται στην Ευρώπη

«Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ»: Η στήριξη φέρνει αποτελέσματα

«Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ»: Η στήριξη φέρνει αποτελέσματα